2005-04-11, 16:34
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Martin Timell har bara nämnts en gång. Hur ligger det till med honom egentligen? Har hört av flera att han skall vara ett osympatiskt as. Dessutom våldsam på ett mindre trevligt sätt...
Har också hört att han är väldigt otrevlig. En polare som jobbade på ett möbelvaruhus hade honom som kund. Tydligen värsta kunden nånsin...
Citera
2005-04-11, 16:34
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uph-man
J den mest otrevliga är Jonas Gardell.

Hur kunde jag glömma (herr?) Gardell, den människa verkar få kickar av att vara så otrevlig som möjligt!!
Fast man skulle kunna tycka synd om honom - han måste vara fylld av inre demoner (för att citera Bergman) för att kunna generera så mycket hat mot allt och alla.................
Citera
2005-04-11, 16:48
Medlem
Laments avatar
Bra att flera uppmärksammat Peter Wahlbeck, han är helt knäpp.
Citera
2005-04-11, 17:07
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Bra att flera uppmärksammat Peter Wahlbeck, han är helt knäpp.

Ja tyvärr verkar något inte stå rätt till - hans favorit verkade va att få de yngre tjejerna där jag arbetade att gråta för att han var så riktigt otrevlig....

------
Inom parentes kan jag berätta en kul händelse i samband med detta:
Jag träffade en annan känd person på ett flyg och vi började diskutera kändisar i allmänhet... Jag berättade att jag tyckte de flesta jag mött var trevliga med undantag av nämnde P Wahlbeck som jag beskrev som en stor idiot.
Vi hade en trevlig flygning under fortsatt samtal.
Långt efteråt fick jag reda på att personen i fråga var en nära vän till Peter Wahlbeck.................
Pinsamt - eller kanske bra istället. Med lite tur kanske åsikten kom fram till den som den berörde
Citera
2005-04-11, 17:28
Medlem
Laments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rick-ransom
Inom parentes kan jag berätta en kul händelse i samband med detta:
Jag träffade en annan känd person på ett flyg och vi började diskutera kändisar i allmänhet... Jag berättade att jag tyckte de flesta jag mött var trevliga med undantag av nämnde P Wahlbeck som jag beskrev som en stor idiot.
Vi hade en trevlig flygning under fortsatt samtal.
Långt efteråt fick jag reda på att personen i fråga var en nära vän till Peter Wahlbeck.................
Pinsamt - eller kanske bra istället. Med lite tur kanske åsikten kom fram till den som den berörde
Haha, fan vad komiskt. Hur fick du reda på att personen var nära vän med Peter då? Kommenterade han förresten dina erfarenheter av Peter under din berättelse eller han sa bara "jasså.."?
Citera
2005-04-11, 17:29
Medlem
Gemene Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Martin Timell har bara nämnts en gång. Hur ligger det till med honom egentligen? Har hört av flera att han skall vara ett osympatiskt as. Dessutom våldsam på ett mindre trevligt sätt...
Kan skriva under på det, ett riktigt ärkesvin.
Citera
2005-04-11, 17:36
Medlem
rick-ransoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lament
Haha, fan vad komiskt. Hur fick du reda på att personen var nära vän med Peter då? Kommenterade han förresten dina erfarenheter av Peter under din berättelse eller han sa bara "jasså.."?

Jag minns inte exakt hur men det var någon som jag berättade historien för som sade: Men vet du inte att de är båda från Halmstad och mer eller mindre barndomskamrater....

Nej hon sade absolut ingenting som avslöjade vad hon tyckte om honom och hon var himla trevlig!!!
Citera
2005-04-12, 02:03
Medlem
Analpsykopats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Magnus Härenstam (jeopardy)skall visst vara en helkul/crazy typ privat.
Hade tex en gång med sig en pruttkudde på en begravning.
Undrar om det var när hans fru begravdes?
Citera
2005-04-12, 11:06
Medlem
UTbytbars avatar
Har träffat P Roberto 2 ggr och velat slå honom på käften båda gångerna. Han har dessutom varit nykter...

Det var rätt länge sedan så eventuellt så har han vuxit upp, fått lite självförtroende och mår bra och är trevlig idag?
Citera
2005-04-12, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petersen
Förstahandsuppgifter:

Lill-Babs är en jäkla trevlig och glad dam. Det är Hasse Kvinnaböske Andersson också (fast man, då - och kanske lite torrare).

Jesper Parnevik är en trevlig och utflippad jäkel. Trevlig, kul och riktigt charmerande är Jarmo Sandlin. Kvinnsen föll som käglor när Jarmo var i närheten (och då var han ännu inte så känd). Henrik Larsson är trevlig men var iaf tidigare mycket osäker när han hade okända människor runt sig. Sven Tumba är en glad och framåt prick.

Peter Wahlbeck, däremot, verkar vara ett själviskt och självcentrerat sviskon.

Sven Tumbas son Johan, hur e han då?
Citera
2005-04-12, 11:43
Medlem
Tesans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTbytbar
Har träffat P Roberto 2 ggr och velat slå honom på käften båda gångerna. Han har dessutom varit nykter...

Det var rätt länge sedan så eventuellt så har han vuxit upp, fått lite självförtroende och mår bra och är trevlig idag?

Min pojkvän har träffat Paolo ett par gånger. Han tycker han beter sig som en diva, tror att han är bättre än andra. Hans bror däremot ska vara jätte trevlig.
Citera
2005-04-12, 11:55
Medlem
UTbytbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesan
Min pojkvän har träffat Paolo ett par gånger. Han tycker han beter sig som en diva, tror att han är bättre än andra. Hans bror däremot ska vara jätte trevlig.

Hoppet ute för den snubben då!
Har annars bara träffat mesiga kändisar som "sköter sig" - Stig Strand, Stenmark mm

Träffade faktiskt Carola och Runar för 1000 år sedan när de seglade Göta Kanal som typ nygifta. Då var de iaf sympatiska...

Enl en släkting till mig skall Gunde vara drygare än nygjord nivea?! Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in