2005-04-15, 11:43
Medlem
stefan9998s avatar
Lite info om halvkändisarna i Götet

Lasse Kronér - jävligt schysst
Ingvar Oldsberg - taskigt ölsinne enl några dörrsluskar i Gbg, nykter vet jag ej.
Staffan Oldsberg däremot är alltid vänlig och trevlig.
Leila K (under 90-talet) - ständigt hög/full, dryg och tragisk. Vem som än ville kunde banga på henne. Hur hon är nu vet jag inte.
Hagge Geigert - en otrevlig jävel när han levde
Lasse Brandeby - reserverad
Mikkey Dee - skittrevlig, en "vanlig" snubbe, inget drygt med honom inte
Citera
2005-04-15, 14:36
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av axet
Tror du menar Daniel Lindström och Loren från IDOL
på TV4 eller?

Ja det kanske var IDOL de var med i ...
Citera
2005-04-15, 19:03
Medlem
Saltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefan9998
Lasse Kronér - jävligt schysst
Ingvar Oldsberg - taskigt ölsinne enl några dörrsluskar i Gbg
Hagge Geigert - en otrevlig jävel när han levde
Lasse Brandeby - reserverad
LK instämmer
IO jävligt osmart som börjar bråka när krogpersonalen i all välmening försöker fösa ut honom genom bakdörren ... -"vet du inte vem jag är ...-snacket" och "jag känner din chef" ...
HG översittaren och drygheten personifierad. det lyste förakt ur hans ögon.
LB var väldigt trevlig den gången jag kom i samspråk med honom på STENA-färjan.

min svåger jobbar i restaurangkök i göteborg. enligt honom förundras alla i branchen över IO´s extremt dåliga ölsinne.
att han inte går över till saft i stället för att göra bort sig gång på gång ...
Citera
2005-04-15, 19:30
Bannlyst
Oj. Jag kan lägga till två människor som inte blivit nämnda.

Islands dåvarande president Vigdis Finnbogadottir samt Fantomens skapare Lee Falk är mycket trevliga.

Träffade och pratade med bägge två på Göteborgs Opera vid en premiär av en isländsk opera för en hel del år sedan.
Citera
2005-04-15, 19:32
Medlem
Tesans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltet
min svåger jobbar i restaurangkök i göteborg. enligt honom förundras alla i branchen över IO´s extremt dåliga ölsinne.
att han inte går över till saft i stället för att göra bort sig gång på gång ...

Jo, han besökte hotellet jag jobbade på förrut för några år sedan.
Han var så full så han pinkade på sig vid baren...
Citera
2005-04-15, 20:10
Medlem
Saltets avatar
Leif Pagrodsky var superschysst när han snackade med mig på Ullevi i somras.
trodde inte han var såååå kortväxt, men trevlig var han.

sångaren Hans Josefsson, supertrevlig mot alla. alltid på gott humör!

om vi nu får nämna bortgångna här ... Sten-Åke Cederhök var väldigt högdragen och skällde ut alla andra så ofta han kunde.
Citera
2005-04-15, 21:08
Medlem
Lars Berghagen - jättetrevlig och anspråkslös

Carola - glad och trevlig
Citera
2005-04-16, 21:49
Medlem
Vallstas avatar
Kikki Danielsson - missbrukar inte bara sprit utan också vänner. Så länge de ställer upp i ur och skur så är allt bra. Börjar de ifrågasätta och säga nej så är det finito, då letar hon nya offer att utnyttja. Hon är en av de största egoisterna i detta land........... :shoot2:
Citera
2005-04-16, 23:01
Medlem
Timbuktu: genomtrevlig, precis som man tror att han ska vara.
Challe Berglund: väldigt trevlig, tog sig tid att skriva 3 autografer åt mig (ville ha till mina småbrorsor, jag var 12) och bad mig hälsa dem. Inte alla i djyrgården som gjorde det när de var på besök i norrland
Johanna i Sahara Hotnights: trevlig men lite bimbovarning, hon var rätt virrig. Ställde en fråga, hon byggde upp ett svar och hade glömt bort vad jag frågade efter en stund.

det var de jag kom på.
Citera
2005-04-17, 08:03
Medlem
moby också ruggit trevlig, bytte några ord med honom på fryshuset 99 jäkligt laidback å soft

//garmen
Citera
2005-04-17, 10:11
Medlem
johnfernstroms avatar
Pastor Runar var alltid trevlig när han ringde och ville boka rum vid sina brott mot sjätte budet. Detta enligt en vän som arbetatde i hotelreceptionen vid tiden då Pastorn var gift med Carola.
Citera
2005-04-17, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Basse Lerghagen
<klipp>

OTREVLIGA

Bengt Westerberg
<klipp>

Jag känner ett antal människor i Södertälje, som kan intyga att Bengt Westerberg inte tillhör de trevliga människorna.
Många kände väl till den gamle färghandlaren Westerberg i Södertälje som en trevlig person att ha och göra med, men sonen var alltför dryg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in