2005-11-04, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Visste du föresten att timo*s ena gitarist (tror jag el om det är basist) vart med i den där dokusåpan wannabe. Han heter Niels....mycekt skoj.

Roligt sammanträffande: Niels storebror gick i grundskolan (1-6) med Håkan Hellström. Cirkeln är närapå sluten.
Citera
2005-11-04, 15:24
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongobongo3
Roligt sammanträffande: Niels storebror gick i grundskolan (1-6) med Håkan Hellström. Cirkeln är närapå sluten.

yhee. Det göteborgska kretsloppet
Citera
2005-11-04, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReNu
Såg att någon påpekade att Robert Gustavsson är tråkig privat.
Jag råkar sitta på en ganska rolig historia om just en sådan iaktagelse:

Vi var ute ett gäng för något år sedan (tror det var O-baren eller Riche) och en liten ettrig tjejkompis hänger efter Gustavsson under större delen av kvällen för att ta reda på om killen är så jävla rolig som man tror

Tillslut orkar hon inte längre och går fram och frågar lite uppkäftigt: "Skulle du inte vara rolig?"
Gustavsson kollar lite lojt på henne och svarar: "Skulle du inte vara snygg?"

.

Muhahahaha
Citera
2005-11-04, 17:49
Medlem
wonderlands avatar
^Hehe... Robert själv har ju sagt i intervjuer att han verkligen är tråkig privat.
När jag bodde i samma område som honom, så syntes han till i mataffären ibland och såg då mer eller mindre ut som en lodis.
Citera
2005-11-04, 18:54
Medlem
nollans avatar
en mycket god vän går i god för att Jörgen i The Kristet Utseende var en ytterst jordnära å trevlig kille. Lite sådär norrlänskt lågmäld.

De hade dykt in på Pub Anchor efter sin spelning å min polare tjabbade några minuter. Jörgen hade varit väldigt angelägen, dock på ett försynt sätt, om att få veta vad min kompis tyckte om deras nya låtar.
Citera
2005-11-04, 19:02
Medlem
Hylands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
en mycket god vän går i god för att Jörgen i The Kristet Utseende var en ytterst jordnära å trevlig kille. Lite sådär norrlänskt lågmäld.

De hade dykt in på Pub Anchor efter sin spelning å min polare tjabbade några minuter. Jörgen hade varit väldigt angelägen, dock på ett försynt sätt, om att få veta vad min kompis tyckte om deras nya låtar.
Vad det här i Oktober? Var ju fan också på Anchor efter spelningen men måste ha missat dem isf.

Onkel Kånkel kan jag iaf berätta är en väldigt trefvlig människa. Hans hundar är döpta till Pubis och Fisen och han är lagom törstig.
Citera
2005-11-04, 19:02
Medlem
ZätaGustavs avatar
Har ett långt liv (10 år+) som reporter på en lokalblaska bakom mig. Det slående är att nästan alla så kallade kändisar är trevliga (kanske på grund av min/deras roll). De enda som sticker ut är Tomas Bolme och Per Nuder.

Den förre är bara otrevlig. Den senare bara så djupt ointresserad.

Göran Persson är trevlig men på ett otrevligt sätt. Eller otrevlig på ett trevligt sätt. Jag vet inte riktigt.
Citera
2005-11-05, 02:34
Medlem
apskeletts avatar
minns inte om jag skrivit det förr, men johan rabeaus är urtypen för en skådiskliché, dvs alltid tankad och odräglig självgod och översittande. alltid.
Citera
2005-11-11, 08:19
Medlem
Peter Harolds avatar
Hejsan!

Tänkte bara berätta att Pernilla August är trevlig. Mankell är inte lika skojig när man retar honom....
http://blogg.passagen.se/haroldmania...od_bakom_darth

Tack för ordet!
Citera
2005-11-11, 08:29
Medlem
Eckehomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
kommer nån ihåg bruden som var med i dr.kosmos som gick på lördagsmornar på tv4.
ja träffa henne i arvika när hon hyrde film när ja va mindre och då sa polarn att ja skulle fråga efter autograf.
ja gjorde det och då kludda hon ett svart streck på min arm å sa:
- stick härifrån nu
biatch tänkte ja å gick

Ha ha! Owned
Citera
Medlem
Eckehomos avatar
owned

Citat:
kommer nån ihåg bruden som var med i dr.kosmos som gick på lördagsmornar på tv4.
ja träffa henne i arvika när hon hyrde film när ja va mindre och då sa polarn att ja skulle fråga efter autograf.
- stick härifrån nu
biatch tänkte ja å gick

Ha ha! Owned
Citera
Medlem
Eckehomos avatar
owned

Citat:
- stick härifrån nu
biatch tänkte ja å gick

Ha ha! Owned
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här