2005-09-15, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cold
inte MIN ralf?

Blandmissbruk som i bira, räksallad och lingon plus mos.

Allvarligt: han har ju åkt dit för rattfylla för några år sen.
Citera
2005-09-15, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byske
..verkar inte vara helnykterist precis. dessutom trängde han sig före mig i en korvkö i Eksjö. det värsta av allt var att han tog både räksallad och lingon på moset.

Fyfaan säger jag! Räksallad okej. Lingon okej. Men inte tillsammans!
Citera
2005-09-15, 17:34
Medlem
NoTruces avatar
Martin Timell är en hyvens kille. Rolig och spontan.
Citera
2005-09-15, 22:06
Medlem
Stig Fredrikson

Jag var på väg för att gymnastisera vid åttatiden nu under kvällen. Snett mitt emot i tunnelbanan sätter sig rätt som det är Stig Fredrikson (han som är politisk expert på allting utrikes i SVT:s Aktuellt).

Rätt som det är erupterade han i en finstämd liten nysning. Artig som jag är säger jag "Prosit." lite diskret. Stig tittar upp och ser lite borta ut och klämmer sedan ur sig ett vänligt litet "Tack.".

Fin kille må jag säga

Kanske inte så dramatiskt men ändå lite småtrevligt.
Citera
2005-09-16, 10:04
Medlem
Kan lugnt säga att Håkan Hellström kvalar in som urtrevlig,genomsnäll och med båda fötterna på jorden.Mr stabilt,alban är en dryg idiot utan humor.
Ingvar Oldsberg är en riktig suput (surprise!!!) och allmänt otrevlig,iallafall när han blir packad.
Citera
2005-09-16, 10:12
Medlem
Webbhildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aproev
Jag var på väg för att gymnastisera vid åttatiden nu under kvällen. Snett mitt emot i tunnelbanan sätter sig rätt som det är Stig Fredrikson (han som är politisk expert på allting utrikes i SVT:s Aktuellt).

Rätt som det är erupterade han i en finstämd liten nysning. Artig som jag är säger jag "Prosit." lite diskret. Stig tittar upp och ser lite borta ut och klämmer sedan ur sig ett vänligt litet "Tack.".

Fin kille må jag säga

Stig F är verkligen genomsympatisk och kunnig. En av dom bästa.
Citera
2005-09-16, 11:14
Medlem
formosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aproev

Fin kille må jag säga

*garvar så jag gråter*
Citera
2005-09-16, 12:44
Medlem
Har pratat med Olle Waller (Fråga Olle) en gång vid en bardisk, han var jättetrevlig och pratsam. Jag tog dock inte tillfället i akt och frågade nåt om sex

Sanna Nielsen har jag pratat med en gång på en finlandsfärja, hon var jättetrevlig också.
Citera
2005-09-17, 18:02
Medlem
Dances avatar
the tough alliance är jävligt otrevliga och dryga.
Citera
2005-09-17, 18:10
Medlem
Xyzzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Martin Timell är en hyvens kille. Rolig och spontan.
Citera
2005-09-17, 20:28
Medlem
rotbergs avatar
Har inte läst alla inlägg, men enl en god vän är inte Björn Ulvaeus särskilt trevlig. Vännen utför regelbundna flyttjobb, där ett vanligt trevligt HEJ saknas från Björn. När Björn fick sin senaste båt levererad låg jag jämsides, då var han mer avspänd och social. Vi "vanliga" dödliga är inte heller trevliga i alla sammanhang. Åtminstone inte jag. Men jag är också ättling till en legendarisk stråtrövare, det ni.
Citera
2005-09-18, 00:06
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dance

the tough alliance är jävligt otrevliga och dryga.
Vafalls! Båda grabbarna hör till de trevligaste "kändisar" som jag över huvud taget har träffat. Snackade massor på eget initiativ, bjöd på cigg och tycktes ödmjuka och befriande chosefria i största allmänhet.

Henrik Berggren från BD verkar för övrigt alltid trevlig och öppen. Och full.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in