2005-05-01, 15:27
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I.Reilly
Du tänker för mycket.

Vad är det för svar? Hur är man om man är diskret men pratsam? Pratar man så det inte syns?
Citera
2005-05-01, 16:01
Medlem
I.Reillys avatar
Ok mr Oliviera, jag fär väl bemöda mej med ett svar då.
Det finns ju olika sätt att föra en konversation på. Bara för att man pratar behöver det ju inte betyda att alla inom en radie av femtio meter vänder sej om och undrar vad fan som pågår. I Marlenes fall så förhörde hon sej om staden utan att väcka någon som helst uppmärksamhet. Får väl ta det här med riksteatern också så du inte behöver fundera över det nåt mer. Naturligtvis så kategoriserar jag friskt när jag drar hela ensemblen över en kam
men min erfarenhet är att de är väldigt lynniga i sitt humör, men oavsett om de är glada eller olyckliga så har de en negativ inställning till det mesta.
Citera
2005-05-01, 16:09
Medlem
I.Reillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungen_84
Hahah...en riktig don juan alltså
Hmm.. Han e ett riktigt svin i sitt privatliv verkar det som??

Vadå svin? Han gillar väl att ta sej en fylla och kanske stöta på fel brudar som de flesta av oss.
Citera
2005-05-01, 23:53
Medlem
Citat:
Vadå svin? Han gillar väl att ta sej en fylla och kanske stöta på fel brudar som de flesta av oss.

Det får stå för dig
Citera
2005-05-01, 23:56
Medlem
colds avatar
Citat:
Tänkte lista en del av mina kändismöten. Kändisar är naturligtvis som folk i allmänhet. Humör och trevlighet beror väl på dagsform. Min erfarenhet är dock att teatermänniskor och skådespelare tycker ofta att de är lite mer värda än andra människor.

Dr Alban Butter men resonabel.
Martin Dahlin Ingen solstråle direkt men trevlig.
Andreas Andersson Trevlig. Som vem som helst. Lite blyg.
Lill-Babs Trevlig och öppen.
Marlene Ottey Diskret men pratsam.
Sångaren i Sven-Ingvars Sorglig & tråkig.
Ingvar Oldsberg Full & skränig. Tror iofs han skärpt till sej nu.
Alla i riksteatern Ambivalenta & gnälliga.
Bingo Rimér Full som ett ägg men trevlig.
Ljusa tjejen i Alcazar Trevlig och humor.
Resten i Alcazar Trevliga.
Henrik Schyffert Korrekt. Stort ego.
Jill Johnson Grymt trevlig
Fame - Duon Båda två skittrevliga.
Peter Wahlbäck Full - Tjatig & jobbig. Nykter - Tråkig & jobbig.
Bempa - Bandylegend Otroligt trevlig & pratsam.

I mitt yrke träffar jag kändisar ideligen. De jag listat är dock de som poppade upp i huvudet och som uppenbarligen lämnat något intryck. Återkommer om jag kommer på några fler.

Peter Wahlbäck? Full?? Han är ju nykterist och vegetarian...
Driver du med mig=
Citera
2005-05-02, 00:11
Medlem
deas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holly
Lars Berghagen - jättetrevlig och anspråkslös

Carola - glad och trevlig

Har hört från många att Lasse Berghagen är jävligt otrevlig och tjurskallig privat.
Citera
2005-05-02, 00:46
Medlem
Indians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg Baleout
Här en fråga:

Elinor Geete på popTv i Växjö för många år sen sa att i regel är alla banden mycket trevliga och lätta att ha och göra med. Men det fanns ett STORT undantag från denna regel.

THE CREEPS.

Är det nån som kan reda ut varför?

Humm.. Jag är ingen stor diggare av numera avsomnade The Creeps - men jag träffade sångaren Robert Jelinek som klasskompis redan nåt år innan han & några till blev Älmhults bidrag till musikhistorien
Han var mycket trevlig & ibland ngt intresserad av min specialgenre - rockabilly, liksom jag fann hans 60-tals psykadeliska engelska musikintresse intressantare än synt osv som var modernt/populärt just då.
Visst var det kul för dem att de fick draghjälp av någon reklamkampanj (var det H&M?) så att de blev MegaStora för en platta - men det är säkert pressande att försöka leva upp till succén med efterföljaren..
Knäcktes de psykiskt av turnelivet? Denna sida antyder det:
http://64.233.183.104/search?q=cache...linek%22&hl=sv
"Such was the scale and intensity of their touring that they were forced to take a career break in the early 90s with various members on the verge of nervous breakdowns"
Citera
2005-05-02, 03:25
Medlem
I.Reillys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold
Peter Wahlbäck? Full?? Han är ju nykterist och vegetarian...
Driver du med mig=
Ehh... nä. Har ej sett honom äta skinka iofs.
Citera
2005-05-02, 08:17
Medlem
Costanzas avatar
Walbeck nykterist? Inte alls.

För något år sen så var han med i en TV-serie i 3:an. I denna serie bodde två personer som inte kände varann i ett hus under en natt. Minns inte vilken tjej det var som var med men Walhbeck var otrevlig och packad.

Ett annat par var Paolo Roberto och Viktoria Silverstedt
Citera
2005-05-02, 08:42
Medlem
Barabbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Costanza
Walbeck nykterist? Inte alls.

För något år sen så var han med i en TV-serie i 3:an. I denna serie bodde två personer som inte kände varann i ett hus under en natt. Minns inte vilken tjej det var som var med men Walhbeck var otrevlig och packad.

Ja för fan!!! Det var ju Wahlbeck och Paula Pennsäter. Ju mer i hatten han blev desto mer stötte han på henne. Jag satt och skämdes å hans vägnar...Men just det avsnittet var ju ganska kul , mycket tack vare honom
Citera
2005-05-02, 11:54
Medlem
Costanzas avatar
Jag tycker som du. Roligast i denna serie var när Paolo fick vara tillsammans med Silverstedt. Det verkade som han inte fått sex på 100 år
Citera
2005-05-02, 13:33
Medlem
Minkybabys avatar
Citat:
Ehh... nä. Har ej sett honom äta skinka iofs.

Vill minnas en intervju med Peter Wahlbeck jag läste för minst tio år sedan, ungefär samtidigt som han höll på med Show für Alle, där reportern häpet konstaterar att Peter åt kyckling i reportens åsyn. Peter förklarade sig med att när han turnerade var det så himla svårt att hitta schyssta vegetariska alternativ. Var i typ Nöjesguiden, har inte hittat artikeln på nätet. Någon annan som minns sig ha läst detta ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in