2018-12-04, 13:33
Medlem
JagheterRulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happyjoy
Nån nämnde att Jarl Borssén skulle varit en trevlig typ. Jag har info från en fd kollega som jobbat som portier på ett hotell i Jönköping. De var tvungna att portförbjuda Jarl eftersom han var extremt otrevlig och hotfull mot personalen.

Sten-Åke Cederhök var en elak jävel också. Speciellt mot barn när han trodde ingen såg honom. Vet inte om han har egna barn men skulle inte tro det. Barn kände ju igen honom genom Albert o Herbert o trodde han var en snäll farbror. Men icke. En sur gubbjävel faktiskt.
Citera
2018-12-05, 00:27
Medlem
Wawawas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Anders Timell har varit oerhört trevlig då jag träffat honom. Mycket tillmötesgående och service minded. Kändes inte alls som en kolatorsk.

Ehhh jag och creepy och klåfingrig som fan
Citera
2019-01-10, 15:29
Medlem
flesh-flutes avatar
Ylva-Maria Thompson var trevlig men fruktansvärt tråkig. Man kan i efterhand misstänka att hon var trött på unga killar på krogen som ville prata snusk. Detta var vid tiden för ”Tusen och en natt”. Hon tråkade ut mig. Bra taktik.

Hans Wiklund. Mycket sympatisk kille. Ganska tillbakadragen. Vi satt en hel kväll och diskuterade Åsa-Nisse VS Ingmar Bergman.

Niklas Frisk, om nån minns honom. Atomic Swing. Trevlig ödmjuk snubbe som gärna pratar musik.

Dr Alban. Skittrevlig, hjälpsam och vad ska man säga.. En ganska snäll kille. Tro det eller ej.

DiLeva. Här kommer överraskningen. När kamerorna är av är killen helt normal. Pratar normalt och inte om änglar. Grym på fruntimmer. DiLeva privat är som en hockeyspelare, typ. Krökade en hel kväll på Hannahs källare. Vid stängningsdags sprang killen omkring och skrek ”efterfest! efterfest!” tills han stupade i en snödriva. Underbart.

Bruno Wintzell och Johannes Brost. Glada gamänger. Inget fel på dem.
Senast redigerad av flesh-flute 2019-01-10 kl. 16:07.
Citera
2019-01-10, 15:59
Medlem
flesh-flutes avatar
Just det. Mandela. Mysgubbe med väldigt mycket pondus. Sket i press och media för att leka med några barn istället. Cyril Ramaphosa däremot. Nuvarande president. Fruktansvärt läskig typ, kändes som att träffa Suge Knight.

He he, höll på att glömma Ingvar ”Foten” Carlsson. Skum man. Något med utstrålningen.

Rolf Lassgård. Blygaste och mest kortfattadee person jag träffat tror jag. Gillade honom skarpt.

Gudrun Schyman. Ja gissa. Arrogant, skitdryg. Gafflar oavbrutet i högt tonläge.

Peter Eriksson (MP). Tyvärr en väldigt sympatisk person, jag gillar inte partiet.

Alf Svensson. Åh hjälp. Störtskön och klurig med mycket humor. Man skrattar mycket.

Hasse Alfredsson träffade jag hastigt. Deppig och ledsen. Gick och väntade på döden 20 år innan den faktiskt inträffade.

Ulf Ekman. Alfahanne. Gör som han vill. Rätt normal, kändes inte som en sektledare.

Anna-Greta Leijon är en frejdig tant som skrattar mycket. Där hoppar inga halta löss trots Ebbe Carlsson-affären.

Vad heter hon som bakar i tv? Layla? Leyla? Otrevlig och korkad i alla händelser.

Malin Berghagen. Jag tror hon blev kär i mig. Jag tror hon blir kär i alla. Flirtig till tusen. Kändes rar och oskuldsfull. Lite naiv.

Lasse Eriksson, om nån minns honom. Komikern från Piteå. Ännu en tungsint rolig gubbe. Bjöd på kaffe och ostmacka.

Bo Strömstedt. Behövde städa. Torr, smart. Inte så jättefestlig.
Senast redigerad av flesh-flute 2019-01-10 kl. 16:11.
Citera
2019-01-10, 17:00
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Komikern Peter Wahlbeck verkar vara en väldigt obehaglig person, helt ohämmat cynisk och svinaktig.
Peter Wahlbeck är en sådan person som mycket snabbt bestämmer sig för om han gillar eller ogillar någon. Han avskyr personer som verkar stroppiga och dryga. Hans sinne för humor är dessutom riktigt skruvat, så har man en kompatibel personlighet är han hur sjysst och kul som helst.
Citera
2019-01-11, 16:24
Medlem
Vet inte hur pass allvarligt det var, men Peter Farrelly visade tydligen kuken för Cameron Diaz när hon provspelade inför rollen som Mary i filmen ”Den där Mary”. Han ber nu om ursäkt.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-ber-om-ursakt
Citera
2019-02-26, 20:40
Medlem
Blago.Bungs avatar
Ulf Lundell har nog redan diskuterats flitigt här, min kära far var god vän med honom från 70-talet och han är (eller var iaf) som bekant totalt omöjlig och svinig på fyllan. Vid något tillfälle gick han plötsligt fram till ett par på dejt, tog upp en köttbit från en tallrik, tog en tugga, la tillbaka köttbiten och gick därifrån, såklart vågade ingen säga något. Han ska brukade också beställa in otroliga mängder sprit, farsan försökte då dricka upp den för att hindra att Uffe skulle spåra ur fullständigt. Han beställde dock bara in mer och mer, och det slutade istället med att de båda blev aspackade.

Kraftwerk hamnade en familjevän vid samma bord vid på en restaurang när de besökte Sverige för massa år sedan, de ska allihopa ha varit precis som man kanske kan förväntat sig, dvs väldigt reserverade och stela.

Stig Larsson verkar vara en helt osannolik människa men samtidigt rolig och "med glimten i ögat", är väl välkänt iofs. En vän som bodde på Lilla Essingen lärde känna honom. Stig bjöd honom på mat på Sturehof flera gånger, enligt honom själv för att "lära känna fienden". Han skulle också lära honom hur man gör för att ragga tjejer, något om att man skulle "trycka skrevet mot dem" eller något i den stilen.

Arne Weise har jag hört var ofta och rumlade på Cafe Opera på 80-talet, när han var packad skulle han alltid gå fram till folk och söka kontakt men i princip alla tyckte bara han var jobbig och undvek honom.

Zlatan verkar vara precis som man tror, ska ha glidit upp vid någon Stureplanskrog i en sportbil vid något tillfälle och parkerade helt idiotiskt. När vakten påpekade att han antagligen skulle få böter sa han något i stil med "P-vakterna ska väl också leva".

Leif Pagrotsky lär vara trevlig, hörde om en fest för massa år sen där han ska ha stött hejvilt på en måttligt intresserad Nina Persson (Cardigans).
Senast redigerad av Blago.Bung 2019-02-26 kl. 20:56.
Citera
2019-03-26, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blago.Bung
Ulf Lundell har nog redan diskuterats flitigt här, min kära far var god vän med honom från 70-talet och han är (eller var iaf) som bekant totalt omöjlig och svinig på fyllan. Vid något tillfälle gick han plötsligt fram till ett par på dejt, tog upp en köttbit från en tallrik, tog en tugga, la tillbaka köttbiten och gick därifrån, såklart vågade ingen säga något. Han ska brukade också beställa in otroliga mängder sprit, farsan försökte då dricka upp den för att hindra att Uffe skulle spåra ur fullständigt. Han beställde dock bara in mer och mer, och det slutade istället med att de båda blev aspackade.

Kraftwerk hamnade en familjevän vid samma bord vid på en restaurang när de besökte Sverige för massa år sedan, de ska allihopa ha varit precis som man kanske kan förväntat sig, dvs väldigt reserverade och stela.

Stig Larsson verkar vara en helt osannolik människa men samtidigt rolig och "med glimten i ögat", är väl välkänt iofs. En vän som bodde på Lilla Essingen lärde känna honom. Stig bjöd honom på mat på Sturehof flera gånger, enligt honom själv för att "lära känna fienden". Han skulle också lära honom hur man gör för att ragga tjejer, något om att man skulle "trycka skrevet mot dem" eller något i den stilen.

Arne Weise har jag hört var ofta och rumlade på Cafe Opera på 80-talet, när han var packad skulle han alltid gå fram till folk och söka kontakt men i princip alla tyckte bara han var jobbig och undvek honom.

Zlatan verkar vara precis som man tror, ska ha glidit upp vid någon Stureplanskrog i en sportbil vid något tillfälle och parkerade helt idiotiskt. När vakten påpekade att han antagligen skulle få böter sa han något i stil med "P-vakterna ska väl också leva".

Leif Pagrotsky lär vara trevlig, hörde om en fest för massa år sen där han ska ha stött hejvilt på en måttligt intresserad Nina Persson (Cardigans).
Zlatan ställer sig så nära ingången som möjligt så han slipper klåfingriga fans som begär saker. Han lär dessutom tjäna mer på en dag än vad en lapplisa gör under 10 år eller mer...
Citera
2019-03-26, 18:08
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blago.Bung

Arne weise gjorde en miss på TV som julvärd! Han skulle presentera "piff o puff" men nämnde " nu alla barn så kommer piff o paff!"

För de som inte vet, så var piff o paff sextidningar på 70 talet. Undrade om herr Weisse läste dem
https://z.cdn-expressen.se/images/cb...371/650@80.jpg
Citera
2019-03-27, 00:07
Treviga:
Robert Wells - extremt trevlig men också extremt privat och kan verka dryg för de som inte inser att en känd person också vill vara ostörd.

Ola Rapace - kul och hjälpsam

Otrevliga
Camilla Läckberg - Dryg skit som tror att hon är bättre än alla andra

Björn Goop - verkar Helylle men privat är han en elak fan
Citera
2019-04-18, 15:48
Medlem
Cloecuds avatar
Mitt bidrag till tråden blir Carl-Jan Granqvist! En väldigt trevlig person med både självdistans och humor!
Jag har haft den förmånen att få arbeta för honom ett flertal gånger och han har alltid behandlat mig som en vän snarare än som en anställd! Jag får fortfarande både julhälsningar och födelsedagsgrattis från honom även fast det är många år sedan vi träffades senast! Genomsnäll gubbe!
Senast redigerad av Cloecud 2019-04-18 kl. 16:09.
Citera
2019-04-21, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Det kunde jag ge mig fan på. Har alltid känt på mig att Wikegård är ett svin

Varför är någon ett svin bara för att han säger som det är?

Många blattar är ju skit. Jag har dock erfarenhet av att svenskar också beter sig dåligt (är småtjuvar).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in