2013-10-01, 16:47
Medlem
Woopiis avatar
Inte träffat jätte många kändisar och som många säger, alla kan ha dåliga dagar men

Per Gessle träffade jag när jag jobbade på Arlanda och han var fruktansvärt otrevlig, o de som jobbat längre på flygplatsen sa att han alltid var på det humöret

Håkan Hellström Träffade Håkan när han landande sent en kväll inför en spelning och jag och en tjejkompis frågade om vi fick ta bild med han, sa inte så mkt men log och ställde villigt upp på bilderna

Anna Anka Träffade även henne på Arlanda, jätte trevlig

Steven Gerrard Jobbade på Gardemoen och efter en träningsmatch med norska Vålrenge åkte Liverpool hem sent på kvällen och fick hjälpa till med lagets avgång och fick då en lång pratstund med Mr Gerrard, lite svårt att förstå hans dialekt men fruktansvärt trevlig..
Citera
2013-10-01, 17:02
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woopii
Anna Anka Träffade även henne på Arlanda, jätte trevlig
Två fd arbetskamrater träffade också på henne på NK i Stockholm tidigare i år då de stod i samma kö. Mycket trevlig var deras omdöme. Hon charmade alla i kön och även expediterna (notoriskt svårcharmade). Inte alls samma person som man sett i tv, utan de sa att de upplevde henne som varm med mycket humor.
Senast redigerad av Byline 2013-10-01 kl. 17:31.
Citera
2013-10-03, 16:47
Medlem
David Hellenius: Lite tillbakadragen, nästan blyg, men ger ett ödmjukt intryck.
Renée Nyberg: Supertrevlig!
Paulo Roberto: Älskar sig själv alldeles för mycket.
Citera
2013-10-03, 17:02
Medlem
loafmasters avatar
Intervjuade Jeffrey Tambor för ett par månader sedan och det är en av de trevligaste kändisarna jag någonsin stött på. Istället för en rak intervju där jag frågade och han svarade satt vi lugnt och bara pratade om allt mellan himmel och jord i dryga 20 minuter. Tyckte givetvis om att prata om sin karriär och sitt liv men var också väldigt intresserad av mig som person.

Fick även chansen att intervjua Judah Friedlander för ett par veckor sedan som även han var fantastiskt trevlig. Otroligt rolig och udda personlighet men det var svårt att sluta skratta när man var i närheten av honom.

Finesse Mitchell och Jay Pharoah är också riktigt trevliga.

Eddie Griffin var däremot ett riktigt svin. Otrevlig mot precis allt och alla.

Min kollega intervjuade Rev Run för inte allt för längesedan och fick ett otroligt dåligt intryck av honom. Kort i tonen och väldigt dålig attityd.
Citera
2013-10-03, 21:39
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Fader och moster som jobbar i kultursvängen har ungefär samma upplevelse av Gustafsson. Henrik Schyffert är "trevligare", men förbannat jobbig. Ska alltid försöka vara rolig och ja, det är han inte. Skämtar även på andras bekostnad. Kan inte vara seriös en sekund, känns som en fasad...
Johan Rehborg däremot är trevlig, kvick på ett roligt sätt och mer nedtonad, försöker inte vara rolig hela tiden.

Mest lol, det du svarade på är en klassisk kopieringspasta. Har aldrig sett den på svenska förut dock.
Citera
2013-10-05, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winterfall
Drottningen Silvia. Vi hade ögonkontakt. Jag vinkade till henne. Hon vinkade inte tillbaka.
hon är en sur gammal tant
Citera
2013-10-05, 19:14
Medlem
josh.reachers avatar
Tyvärr hamnade jag på samma flight som Pernilla Wahlgren för ett par år sedan.
Hon fräste åt flygvärdinnorna, och var allmänt dryg och otrevlig.

Varje gång hennes tillgjorde flin dyker upp i rutan tänker jag på denna flygresa, och byter mer än gärna kanal.
Citera
2013-10-09, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av josh.reacher

Varje gång hennes tillgjorde flin dyker upp i rutan tänker jag på denna flygresa, och byter mer än gärna kanal.

Malin Berghagen och hennes äldre syster. Fy fan!
Citera
2013-10-09, 03:42
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av josh.reacher

Hela familjen Wahlgren är ena otrevliga j*vlar och vill bli bemötta som några superkändisar. Varje gång man har oturen att stöta på dem, så någon dagsform är det inte fråga om i deras fall.

Linus är värst. Hörde honom säga till ett par kompisar på en buss en dag: "Kolla vad jag kan göra helt ostraffat!" och så sparkade ungj*veln mig i häcken när jag skulle kliva av (han var alltså i nedre tonåren om ens det då). Jag kan säga att helt ostraffat blev det inte...
Citera
2013-10-09, 21:32
Medlem
Stötte på Ola Wenström, programledare på Viasat Fotboll, under sommarens Gothia Cup. Trevlig kille, stod och pratade med honom ett bra tag om fotboll
Citera
2013-10-09, 22:04
Medlem
Bagdadkingens avatar
Har träffat Angelica Alm, en av pianisterna i så ska det låta. Otroligt trevlig och insåg inte det var hon förrän efter hon gått. Men var verkligen inget konstigt med henne.

Är även familjevän till Pernilla Månsson-Colt från svt. Hon är väldigt trevlig och lätt att prata med.
Citera
2013-10-09, 23:11
Medlem
Mikael Persbrandt har många beskrivit som ett svin och som stroppig och nonchalant och lite divig men faktum är att jag bara har bra erfarenheter av honom. Min pappa hade sommarstuga ute på Ingarö, där Persbrandt bodde i många år innan han flyttade till Älgö, där han bor nu. Och min pappa var ganska händig när det gäller motorer och sånt och där hände det emellanåt att Persbrandt tittade förbi om han hade problem med en gräsklippare, båtmotor eller röjsåg eller dylikt och han var skojfrisk och avslappnad. Och pratade otvunget med oss "barn" också.

Min pappa tog dock aldrig någonsin betalt för grejerna han gjorde åt grannar och bekanta. "Äh inte ska jag ha nå för det där eller" brukade han alltid säga. Vi brukade åka ut några dagar före jul varje år och "julbona" i stugan och en gång när vi skulle åka in till stan igen, kom Persbrandt ut och stoppade oss. "Vänta. Jag har något till er" sade han. Sen kom han tillbaka med en stor rökt lax och en stor ask med fin choklad. "God Jul. Tack för all hjälp"/Mikael stod det på lappen han hade klistrat på chokladasken.

Det är väl det att han kanske känner att när han är i mer publika och offentliga sammanhang att han måste spela en roll som lite svår och dryg och sånt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in