2019-04-21, 10:40
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterRulle
[/b]

Det kan jag tänka mej. Han har samma humor som jag. Riktigt go kille verkar han vara, med glimten i ögat.
Men som sagt: Inte den smartaste precis... Men det spelar mindre roll när man inte umgås med honom.
Glenn känns som en äkta Gubbe Next Door.
Men kan tänka mig han kan vara jobbig om man vill läsa tidningen i lugn och ro på lokala pizzerian när han vill komma o tjöta om gamla bravader.
Citera
2019-05-04, 18:37
Medlem
Tantsnusks avatar
Elisabeth Höglund är precis så dryg och otrevlig som hon verkar. Men det var roligt att se henne göra bort sig på bästa sändningstid i höstas nu när gagget satt in. Undra på att Jesper Rönndal slutade med Svenska Nyheter, stackars pojke var väl helt slutkörd av att ha med den ragatan att göra på så nära håll över en längre tid.
Citera
2019-05-08, 00:03
Medlem
Jag jobbade på hotell under många år och träffade allt från C till A kändisar
De mest otrevliga och trodde de va nåt vid incheck och så aldrig sitt namn för de skulle vi liksom veta :
Pernilla Wahlgren, Jill Jonsson , Måns Zelmerlöv , Alla paradise Hotel deltagare, Erik Saade , Olle Jönsson , Erik EMD, Casper Janebrink , Jessica Andersson ,Farao Groth, Johanna Toftby mfl
Ska inte tala om alla som släpade med sig tjejer och killar upp på rummen 😣

De mest trevligaste jag någonsin träffat
Brolle , Carola , Martin Stenmark, Magdalena Graaf , Lars Kristers , Arvingarna förutom Casper , Anders &Johanna Bagge ,

Finaste av dom alla och min favorit BJÖRN KJELLMAN otroligt tacksam och lite blyg men så fin person
Citera
2019-07-31, 16:42
Medlem
chondropythons avatar
Malin Morgan från tjenare kungen och smala sussie hamnade vid bordet bredvid mig på en restaurang. Supertrevlig och pratade säkert en timme. Filip Hammar träffade jag på en klubb i Gbg. Också trevlig. Michael Beck från filmen the warriors också trevlig. Michael Biehn och Robert Englund båda pratglada och lättsamma. Lou Ferrigno inte speciellt pratglad men inte otrevlig heller.
Citera
2019-07-31, 16:59
Medlem
Mosbulles avatar
Persbrandt raggade rejält och var sjukt dryg mot en väninna till mig när han var full.
Väldigt otrevlig när han var full alltså.

Kanske inte en nyhet, men jag postar det iallafall.

Hon var typ 20 år yngre dessutom.
Citera
2019-08-22, 17:34
Citat:
Ursprungligen postat av chondropython
Lou Ferrigno inte speciellt pratglad men inte otrevlig heller.

Det kan ju bero på hans kraftiga hörselskada?
Citera
2019-08-23, 15:11
Medlem
chondropythons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Det kan ju bero på hans kraftiga hörselskada?
Japp visste inte om det först men fick reda på det ett tag efteråt.
Citera
2019-09-24, 17:06
Medlem
Tänkte lista de som jag har träffat

TREVLIGA
* Gunilla Persson (jag vet, detta är en outsider, men min personliga erfarenhet av henne är att hon otroligt trevlig och jordnära off-camera och värnar särskilt om samhällets svaga. Ska tillägga att jag har ett funktionshinder samt att jag understundom mår psykiskt dåligt och var väldigt nervös när jag mötte henne, men hon var otroligt varm och kunde inte hålla tillbaka tårarna när jag berättade om min sjukdomsbild och gav mig en kram, döm om min förvåning när hon sedan tre veckor senare ringer mig och efter det har vi pratats vid några gånger. Tappade kontakten när jag bytte efternamn, nummer och sociala medier efter en händelse. Men för inte alls länge sedan hittade hon min Instagram och skrev och frågade om jag mådde bättre numera och skrev att jag kunde ringa om jag ville prata)

* Casper Janebrink - Bor bara några hundra meter ifrån honom i Floda och träffat på honom många gånger. Trevlig om man respekterar hans fritid och inte jagar honom på samhället för selfies etc men kan säga ifrån om han tycker någon går för långt. Donerade sina pantflaskor till mig en gång när jag gjorde en sådan insamling lokalt i Lerums kommun till min hobby som är resor med stora, lokdragna tåg.

* Ebbot Lundberg - Väldigt trevlig, träffar honom då och då i samband med GAIS-matcher.

* Felix Herngren - Väldigt trevlig, ställde upp på en snabb selfie med mig och min dåvarande flickvän på Göteborgs central trots att han nästan missade sitt X2000 på grund av oss. Svarade bara ”ingen fara” när jag och min tjej noterade det och bad om ursäkt.

* Glenn Hysén - Trevlig och pratglad. Snackar gärna fotboll men håller på fel lag

* Freddie Wadling (RIP) - Väldigt trevlig och jordnära, bjöd mig på en öl en gång på en pub i stan.

* Mia Skäringer - Trevlig men reserverad

* Kung Carl XVI Gustaf - Räddade mig en gång. Jag hade varit i Åre och skulle med nattåget hem. Han brukar åka reguljärt med nattåget därifrån ibland men där han och Silvia samt livvakterna har en egen vagn (likadan vagn som de andra första klass sovvagnarna). När jag skulle möta upp tågvärden i Duved så stod han i närheten på perrongen med Silvia och sina livvakter. På grund av mitt funktionshinder har jag extremt svårt att sova med andra, och när jag förklarade detta efter att ha fått till mig att det inte fanns tomma kupéer då jag hade bett om att få köpa en sådan. Kungen råkade då höra detta, och sa till konduktören att det var OK med honom att jag köpte en kupé i andra hörnet av hans vagn. Så blev det också sedan. När de gick av tåget i Stockholm (där jag skulle byta till sittvagn till Göteborg pga hans vagn kopplades av) så hälsade en av hans livvakt att Kungen tackade för att jag hade respekterat honom och Silvia och inte alls stört dem, något han var lite orolig för i början.

* Carl-Einar Häckner - Trevlig men inte så pratglad.

* Håkan Hellström - Otroligt trevlig men lite blyg. Träffat i samband med fotbollsmatcher.

OTREVLIGA
* Suzanne Reuter - Vägrade ta bild med en handikappad tjej jag känner när den här tjejen var i Stockholm, samtidigt som hon 50 meter längre fram gladeligen ställde upp på en selfie med ett par andra, friska personer.

* Ingvar Oldsberg - Träffat honom 3-4 gånger på pubar. Fruktansvärt otrevlig när han fått i sig för mycket. Var nära på att klappa till honom en gång, men hejdade mig eftersom jag kom på att det förmodligen skulle slå hårt mot mig rättsligt.
Citera
2019-09-24, 21:27
Medlem
trevligt inlägg ! Många roliga du stött på och sjuk historia med kungen. Fint av han å åka tåg upp som "alla andra". Däremot angående Ingvar som jag hört är sjukt trevlig men också väldigt glad i flaskan. Vad var de han gjorde som va otrevligt när ni va ute? och har du pratat med han nykter?

Aldrig stött på ingvar när han är onykter men nykter så är han trevlig och pratglad.

Måns Z, såg han ute och svarade inte på tilltal, lågt tkr jag inte så att han va upptagen med någon utan han låtsades inte se mig. Hade säkert varit trevlig om man träffade honon privat.

Eric Saade, aldrig träffat men hört av andra som träffat honom att han är dum i huvudet.

Sean banan, även han riktigt tönt som tror han är nått. De ända han gör e att gå runt till alla snygga tjejer och störa dem. Dock får han napp ibland så visst de funkar, men tokmånga dissar också haha! Han e jobbig jävel ute helt enkelt. Dissade mig en gång men kom fram en annan gång å undrade om ja ville ta en selfie?

Trevliga då är lars kristers, satt å kröka me dem en kväll på en lokal pub. Dem hade nyss avslutat ett gig och var ganska kända då dem nyss varit med i dansbandskampen, de va jäkligt kul.

Albin meyers dj, även han jäkligt skön å snäll

Joe labero, också trevlig
Citera
2019-09-24, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blwsgddf
Robert Gustafsson, Björn Kjellman är kända svin då kameran stängs av
berätta mer om kjellman? Tycker han verkar jäkligt trevlig å snäll
Citera
2019-09-24, 22:29
Medlem
Wawawas avatar
Kul att denna tråden lever ändå. Kom på ett par som jag inte skrivit om. Noomi Rapace och Ola Rapace på den tiden de var gifta. Noomi var riktigt otrevlig och dryg mot serveringspersonal, Ola väldigt flirtig och trevlig (kanske det var problemet lol)
Citera
2019-09-24, 22:42
Medlem
LSdalmiaks avatar
Henrik "Henke" Larsson

- Trevlig och tillmötesgående. Som gjorde det lilla extra att hälsa på alla och så. Kanske inte världens mest pratglada med det behöver man inte vara heller enligt mig.

Henrik Stenson

- Otroligt trevlig och lättsam. Bjuder på sig själv och tar sig tid för sina fans.

Anders Ekborg

- Riktigt jävla praktsvin. Jag och min dåvarande flickvän besökte en "svensk" bar i Spanien där han dök upp med någon polare. Han raggar som helvete på mitt ex (som var 25 år vid tillfället och Ekborg var 48 och dessutom gift är jag rätt säker på). Min tjej går sen iväg och jag hamnar bredvid honom. Han vet då inte att jag är hennes pojkvän och är lite allmänt smådryg mot mig bara. Sen kommenterar min tjej till mig nåt i stil med "hon är riktigt tajt" så säger jag att det är min flickvän. Då surnar han till och blir svindryg mot mig.

Efteråt berättar min tjej att han kommit med både det ena och andra olämpliga kommentarer till henne och då var och är inte hon någon mesig eller über politiskt korrekt kvinna direkt.

Riktigt. jävla. as.

Tomas Di Leva

- Har inte träffat personligen. MEN. En bekants bekant blev misshandlad av honom osv under deras förhållande. Riktigt ärkesvin tydligen mot sina kvinnor. Har väl dessutom dömts för både misshandel, olaga hot osv om jag inte minns fel?
Senast redigerad av LSdalmiak 2019-09-24 kl. 22:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in