2021-09-27, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
kommer nån ihåg bruden som var med i dr.kosmos som gick på lördagsmornar på tv4.
ja träffa henne i arvika när hon hyrde film när ja va mindre och då sa polarn att ja skulle fråga efter autograf.
ja gjorde det och då kludda hon ett svart streck på min arm å sa:
- stick härifrån nu
biatch tänkte ja å gick
Jag har alltid fått ett trevligt intryck av Anna-Charlotta Gunnarsson. Duktig e hon oxå.
Citera
2021-09-27, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Larry "JR" Hagman var en otroligt trevlig och rolig man. Trevlig fru hade han också.
Han tackade inte nej till även annat än alkohol. Kräftskivorna med Larry är något en minns med värme.

Fy fan, den bästa skurken någonsin. Stackaren var tydligen alkoholist och det han drack under filminspelning var riktigt alkohol också. Han levde länge med sin svenska fru. Kunde han någon svenska?
Citera
2021-10-25, 14:32
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cementbarn
De jag rent spontant kan minnas att jag träffat på:

- Thåström
Mycket trevlig och sympatisk. Uppfattade honom som lite blyg, vilket väl kan ha och göra med att han i intervjuer sagt att han är folkskygg och inte gillar att bli igenkänd. Men allt ifrån otrevlig i mitt tycke. Jag har alltid varit ett stort fan av honom och visste att han inte ville stå och prata alltför länge så det blev ju inget långt samtal direkt. Men sken upp och tackade hjärtligt när jag berömde honom för skivan som hade kommit ut inte jättelångt före jag stötte på honom (Skebokvarnsvägen, 2005).

- The Moniker
Räknas han ens som känd nuförtiden? Tillfället då jag träffade honom var sommaren efter att han medverkat i melodifestivalen. Jag visste dock inte riktigt vem han var och han blev lite småsur när jag sa ”The Monikers” och trodde han lirade i ett band. I övrigt skojfrisk och vi snackade som om vi känt varandra länge. Han ville bjuda på sprit men var tyvärr tvungen att dra vidare och tackade nej.

- Håkan Hellström
Otroligt trevlig. Antitesen till divalater här. Träffade honom på en teater där han skulle se en föreställning som hans vän medverkade i och en skolklass var påväg in för att se den. Då blev han lite skraj över att han skulle bli igenkänd och sno fokus från föreställningen och skådespelarna och receptionisten (som var min mamma) lät honom gömma sig bakom disken. Men någon fick syn på honom och trots allt ställde han upp på att skriva autografer till alla och tog sig tid till att prata med ungdomarna.

- Peter Siepen
Vad jag förstått anser många här honom som otrevlig. Jag tyckte snarare tvärtom. Jag var iofs mycket berusad (detta var på en nattklubb) men vi småpratade litegrann och jag fick en gott intryck. När han såg mig några timmar efteråt påväg därifrån så vinkade han glatt.

- Hans-Erik Dybik Husby/ Hank von helvete
Kom och spelade för 2-3 somrar sedan precis vid gränsen mellan Sverige och Norge. Litet ställe som han själv bett om att få spela på då han åkt förbi och tyckte det såg fint ut. Han var trevlig och hälsade på de flesta. Jag bad om en selfie och han ställde genast upp, han ville ta bilden själv men tryckte på fel knapp och blev väl lite smågrinig när jag lite ironiskt sa att ”men du fattar ju inte det här”. Dock var han inte lika trevlig ”bakom kulisserna”. Jag såg honom sitta och gapa åt ljudteknikern (det var fruktansvärt dåligt ljud genom spelningen så kanske något förståeligt), när han satt avskilt med de som arbetade där och någon hade glömt stänga dörren.

- Lukas Simonsson
Var på en klubb ”inhyrd” för mingel med de andra killarna som han gör grejer med. Fruktansvärt sympatisk. Nästan provocerande. Skojade, skrattade och var som vilken annan som helst.

- Leif Pagrotsky
Kanske inte borde räknas in då jag inte träffat honom men däremot suttit och chattat med honom på Facebook många gånger. Svarar snabbt, utförligt och ärligt när jag frågade honom om politiska läget och ställde många frågor tillbaka. Uppskattade mest att diskutera fotboll och han ville gärna dra in Öis i alla resonemang.

- Peter Jezewski
Väldigt mån om sina fans och verkade tycka det var kul att prata gamla minnen och låtar som han själv glömt bort att han skrivit. Det är omöjligt att inte tycka om honom.

- Fredrik Virtanen
Har en viss jargong som jag tror många kan uppfatta som otrevlig. Jag tyckte dock inte alls att han var så dryg som många säger. Han kunde ta och ge lite spydiga kommentarer, skrattade och var generellt trevlig. Var dock lite svårt att höra vad han sa då han pratar extremt fort.

- Fredrik Wikingsson
Om Virtanen pratar extremt fort är det ingenting jämfört med Wikingsson. Dock fruktansvärt trevlig. Nästan provocerande trevlig. Det är uppenbart att han vill framstå som sympatisk och verkligen inte vill bli uppfattad som dryg. Bara det är enligt mig en bra egenskap, men samtidigt blir det lite påklistrat. Hade bråttom iväg men passade hastigt på att ge en komplimang för min mössa (en helt vanlig grå mössa från typ H&M) och att det var trevligt att träffas etc.

Det är de jag kommer på just nu. Passerade Carl-Jan Granqvist på centralen i Göteborg för några år sedan och han gav mig en lång, intensiv blick som kändes väldigt väldigt obehaglig.

Skriver under på Peter Siepen. Mycket trevlig. Träffade honom också på en klubb.
Citera
2022-01-02, 06:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Kan väl inte påstå att jag har stött på så många kändisar direkt, men några har det ju ändå blivit genom åren. Och vissa framstod som trevliga o ödmjuka, medans andra var otrevliga och rent sagt kaxiga som fan.

Trevliga:
Tony Adams (f.d fotbollsspelare)
Gunde Svan (f.d skidåkare)
Arsène Wenger (fotbollstränare)
Morten Harket (sångare)
Dennis Bergkamp (fotboll)
Rick Harrison (Pawn Stars)

Otrevliga:
Juan Pablo Montoya (f.d Formel 1 förare)
Robin van Persie (f.d fotbollsspelare)
Magnus Uggla (sångare)
Senast redigerad av Generalandersson 2022-01-02 kl. 06:37.
Citera
2022-01-08, 22:36
Medlem
snurresprettiss avatar
Daniel Breitholtz är väl inte den roligaste människan i världen direkt.
Citera
2022-01-11, 10:33
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Daniel Breitholtz är väl inte den roligaste människan i världen direkt.
han är väl ingen kändis?
råkar ha en pappa som hade ett bra jobb
Citera
2022-01-11, 16:58
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
han är väl ingen kändis?
råkar ha en pappa som hade ett bra jobb

B-kändis är väl också en kändis.
Citera
2022-01-12, 05:46
Medlem
Dr Alban brukar det säjas om att han e otrevlig
Citera
2022-01-13, 15:56
Bannlyst
På en av de finare golfbanorna så råkade jag och Steffo Törnqvist hämta vatten samtidigt och jag sa något med att "ta mycket vatten för det är väldigt varmt idag".
Han svarade inte ens, fick bara en väldigt sur blick tillbaka.....
Citera
2022-01-13, 16:01
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pb99
På en av de finare golfbanorna så råkade jag och Steffo Törnqvist hämta vatten samtidigt och jag sa något med att "ta mycket vatten för det är väldigt varmt idag".
Han svarade inte ens, fick bara en väldigt sur blick tillbaka.....

Det är välkänt att Steffo inte vill beblanda sig med kreti och pleti. Steffo är bara trevlig på ytan när han sitter i soffan hos TV4-sekten.
Citera
2022-01-16, 22:40
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det är välkänt att Steffo inte vill beblanda sig med kreti och pleti. Steffo är bara trevlig på ytan när han sitter i soffan hos TV4-sekten.

Låter kryptiskt. Jag och många med mig uppfattar Steffo Törnqvist som en riktig mysgubbe, en sådan man vill ta en bärs med. Tjejernas favorit och killarnas coola kompis.
Citera
2022-01-16, 22:42
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Dr Alban brukar det säjas om att han e otrevlig

Han ska vara en riktig diva..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto