2013-03-26, 12:40
Medlem
paperfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plasticsmiles
Hmm..Vill inte lägga ner energi på bloggarna så jag summerar - alla är likadana.Kissie,dessie,paow alla gayybloggare och yada yada.

Ken ring är nog den som har varit trevligast av alla.Vi har passerat fan-meets-kändis rollen för längesen för vi träffar på varandra så jävla ofta.Han pratar gärna med sina fans och tar sig tiden till att lyssna.

Jacco & Aki samt någon Hashbrown eller Mcbrown eller nått.Nån snubbe med skägg.
Jacco & Aki var superkul och frågade oss vart man kunde köpa cigg sen slutade det med att vi satt och snackade efter deras spelning.

Bingo Rimér.. också någon jag stöter på rätt ofta (jobbrelaterat), han är kul men känns overall ganska fake.

Paul Hauka..Inte särskilt pratglad.Såg extremt deprimerad ut.

Sean Banan..Lika kul som han är på scenen,iaf bland vänner.Man har aldrig en lugn minut med honom som sällskap.

Kommer inte på fler.

Fast Sean Banan är ju inte kul på scen...Eller någon gång alls för den delen...
Citera
2013-03-26, 12:47
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Fast Sean Banan är ju inte kul på scen...Eller någon gång alls för den delen...

Jo. Han är arvtagaren till Lundell och Winnerbäck. Stort.
Citera
2013-03-26, 13:59
Medlem
drfreudsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Jo. Han är arvtagaren till Lundell och Winnerbäck. Stort.

Jag skulle säga att han är den moderna och självklara efterföljaren till Thåström, Cornelis och Bellman. En gudabenådad poet, artist och textförfattare som för det svenska språket in i 2010-talet.
Senast redigerad av drfreudstein 2013-03-26 kl. 14:02.
Citera
2013-03-26, 14:42
Medlem
gladihattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
I somras gick jag förbi Allsång på Skansens scen. Måns Zelmerlöw repade inför publik och var inte alls nöjd, han tyckte inte att publiken applåderade tillräckligt högljutt och han gnällde typ hela tiden.

Till slut blev han väldigt uppgiven och började tilltala publiken på ett väldigt spydigt och nedlåtande sätt. Han och de som arbetade med produktionen snackade också skit om publiken i mikrofonen så att det skulle höras "nehej, det här var nog den sämsta publiken vi nånsin haft, men det blir säkert bättre nästa vecka" typ. Med tanke på att de som satt i publiken mestadels var tillresta pensionärer som suttit där i värmen hela dagen för att försäkra sig om en sittplats till kvällens sändning så tyckte jag det var taskigt att håna dem.

Jag hade nog inte reagerat på det så mycket om det varit en annan programledare, typ Rickard Olsson eller någon som ändå kan vara lite bitsk i TV. Men Måns är ju ett enda stort leende i direktsändning, man får intrycket av han är genomgod, en sån person som aldrig skulle kunna vara sarkastisk ens om han försökte. Hade han bara en dålig dag eller är han en Dr Jekyll och Mr Hyde?

Det var inte bara sarkasm då? Skämta med publiken för att få igång dem?

Jag har stött på en hel del s.k kändisar i mina dagar och herr Zelmerlöw har utmärkt sig som oerhört trevlig och jordnära, iaf i mina ögon.
Citera
2013-03-26, 14:51
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NisseNollkoll
googla! författare och poet

hehe, jooo, jag vet ju vem det är egentligen, skrev bara innan jag tänkte...
Citera
2013-03-26, 18:57
Medlem
Romario lär tydligen vara en riktig skitstövel
Citera
2013-03-26, 21:27
Medlem
Citat:
Sean Banan..Lika kul som han är på scenen.
Dagens asgarv. Tack för det.
Citera
2013-03-26, 23:19
Medlem
Gideon-Stures avatar
...fan vad folk verkar vara kändiskåta i den här tråden... i och för sig inte så konstigt kanske
Citat:
Hmm..Vill inte lägga ner energi på bloggarna så jag summerar - alla är likadana.Kissie,dessie,paow alla gayybloggare och yada yada.

Ken ring är nog den som har varit trevligast av alla.Vi har passerat fan-meets-kändis rollen för längesen för vi träffar på varandra så jävla ofta.Han pratar gärna med sina fans och tar sig tiden till att lyssna.

Jacco & Aki samt någon Hashbrown eller Mcbrown eller nått.Nån snubbe med skägg.
Jacco & Aki var superkul och frågade oss vart man kunde köpa cigg sen slutade det med att vi satt och snackade efter deras spelning.

Bingo Rimér.. också någon jag stöter på rätt ofta (jobbrelaterat), han är kul men känns overall ganska fake.

Paul Hauka..Inte särskilt pratglad.Såg extremt deprimerad ut.

Sean Banan..Lika kul som han är på scenen,iaf bland vänner.Man har aldrig en lugn minut med honom som sällskap.

Kommer inte på fler.
Inte en enda av dom där mupparna (Bortsett från Ken Ring och, tyvärr Sean Banan i viss mån) kan väl anses vara känd? Rimer, e det han som jobbade med att plåta utvikningstjejer för 10 år sen? Känd? Tror inte många i Sverige ens har hört talas om människan.

Sean Banan har typ samma fanbase som Scooby Doo. Att en person som e gammal nog att rösta i ett riksdagsval(?) på fullt allvar tycker att han e rolig e för mig en ganska skrämmande tanke.
Senast redigerad av Gideon-Sture 2013-03-26 kl. 23:30.
Citera
2013-03-27, 08:27
Medlem
Kristin Kasperssen. FRUKTANSVÄRT otrevlig!
Citera
2013-03-27, 08:38
Medlem
CockneyRejects avatar
Zlatan är riktigt jävla otrevlig.
Citera
2013-03-27, 09:29
Medlem
Docklands avatar
Sean Banan är sveriges enda rappare med pondus. Den enda rapparen i sverige, efter Markoolio, som ver hur det är att leva tufft i förorten.
Citera
2013-03-27, 09:29
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chieflsp
Kristin Kasperssen. FRUKTANSVÄRT otrevlig!

Inte när jag träffade henne i Järvsö. Hon var hur mysig som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in