...fan vad folk verkar vara kändiskåta i den här tråden... i och för sig inte så konstigt kanske
Citat:
Ursprungligen postat av Plasticsmiles
Hmm..Vill inte lägga ner energi på bloggarna så jag summerar - alla är likadana.Kissie,dessie,paow alla gayybloggare och yada yada.
Ken ring är nog den som har varit trevligast av alla.Vi har passerat fan-meets-kändis rollen för längesen för vi träffar på varandra så jävla ofta.Han pratar gärna med sina fans och tar sig tiden till att lyssna.
Jacco & Aki samt någon Hashbrown eller Mcbrown eller nått.Nån snubbe med skägg.
Jacco & Aki var superkul och frågade oss vart man kunde köpa cigg sen slutade det med att vi satt och snackade efter deras spelning.
Bingo Rimér.. också någon jag stöter på rätt ofta (jobbrelaterat), han är kul men känns overall ganska fake.
Paul Hauka..Inte särskilt pratglad.Såg extremt deprimerad ut.
Sean Banan..Lika kul som han är på scenen,iaf bland vänner.Man har aldrig en lugn minut med honom som sällskap.
Kommer inte på fler.

Inte en enda av dom där mupparna (Bortsett från Ken Ring och, tyvärr Sean Banan i viss mån) kan väl anses vara känd? Rimer, e det han som jobbade med att plåta utvikningstjejer för 10 år sen? Känd? Tror inte många i Sverige ens har hört talas om människan.
Sean Banan har typ samma fanbase som Scooby Doo. Att en person som e gammal nog att rösta i ett riksdagsval(?) på fullt allvar tycker att han e rolig e för mig en ganska skrämmande tanke.