2013-03-24, 16:44
Medlem
Kronjuvels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Du borde filmat gösta, så hade vi kunnat få lite material till en ny Jönssonligan-film.

Vet du var han brukar hålla till?

Detta inträffade på Söder.
Citera
2013-03-24, 17:07
Medlem
Johan "Shellback" Schuster är en trevlig prick som gärna berättade lite historier och hur han lärt sig uppskatta en folköl i parken med polarna efter alla kändisfester i USA.

Kanske inte riktigt alla som vet vem han är dock...
Citera
2013-03-24, 17:11
Medlem
KPisce89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Särskilt med tanke på att han har blivit dömd för hustrumisshandel...

Pfff länka hemskt gärna källor på detta. Letat runt och hittar inget som stödjer detta utan enbart om en bitter skilsmässa med första frun.

''During their messy divorce, which began in 1985 and dragged on for three years, the actress said Hanks tried to force her into depositions as she took the lead roles in a series of plays. "[It's] designed to harass and upset me at a time when I should be focusing all of my energies on my
job," she wrote in one legal missive.

Hanks shot back in his own legal filing, alleging that Dillingham was delaying a divorce trial "merely to harass me and try to squeeze an unfair settlement out of me."

Så nej hittar inget om någon misshandel utan låter snarare som en bitter ex-fru när hans karriär fick fart medans hennes dog ut.
Citera
2013-03-24, 17:29
Medlem
danijov88s avatar
Jag jobbar inom säkerhetsbranschen och har flertalet gånger stött på/arbetat för Linda Bengtzing och måste säga att hon är en riktigt otrevlig typ. Tror det var 2011 i samband med Melodifestivalen där fröken Bengtzing tror att all personal fungerar som hennes personliga bartenders/servicepersonal. Vill också tillägga att hon är extremt känslig för stress och vid minsta lilla har hon en tendens till att flippa ur totalt. Hon gillar att skrika väldigt mycket på folk.
Citera
2013-03-24, 19:49
Medlem
Death-Before-Decafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Errhhh
Hmm. Byter killen t-shirt mellan första och andra bilden?

Det är inte samma person.
Citera
2013-03-24, 20:16
Medlem
beerklunkers avatar
Som många vet så är Persbrandt ett riktigt ultra svin när han är packad/hög.
Ta en aggressiv bänkalkis gånger 10 så har ni honom i ett nötskal när han är på krogen.
Han måste nog fullt seriöst ha det sämsta öl-sinnet i hela Sverige.
Ett rent mirakel att ingen har sparkat in huvudet på honom.
Senast redigerad av beerklunker 2013-03-24 kl. 20:31.
Citera
2013-03-24, 21:01
Medlem
Incendios avatar
Hade med Bengan Jansson att göra för lite sedan,mycket sympatisk person. Artig och intresserad och lite bushumor.

Pappa jobbade med Jacob Nordenson för massa år sedan och han var tydligen också väldigt trevlig och "folklig".
Citera
2013-03-24, 21:24
Medlem
krakkels avatar
Stellan Skarsgård har jag stött på x antal gånger, inte särskilt pratglad men ändå artig. Har sagt hej varje gång och han har hejat tillbaka.

Jag fick dock en arg blick av Michael Nyqvist en gång då jag satt på bussen och pratade om att han gjort en värdelös insats i en film (Kommer inte ihåg vilken) och visst fan satt han snett bakom mig...
Citera
2013-03-24, 21:37
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Stellan Skarsgård har jag stött på x antal gånger, inte särskilt pratglad men ändå artig. Har sagt hej varje gång och han har hejat tillbaka.

Jag fick dock en arg blick av Michael Nyqvist en gång då jag satt på bussen och pratade om att han gjort en värdelös insats i en film (Kommer inte ihåg vilken) och visst fan satt han snett bakom mig...

Haha skrattade gott åt det här. Först trodde jag att du satt och sa det rakt i hans ansikte, men vad som verkligen hände var ju roligare. Vilken film handlade det om?
Citera
2013-03-24, 22:22
Medlem
Wermlands avatar
För några år sedan spelades Rallybrudar in i Torsby. Jag var med på inspelningsplatsen som statist (näpp, jag syns ingenstans, jag blev bortklippt ) så man knallade ju runt bland skådisarna. Dessutom, eftersom det var råkallt som fan, höll vi till i ett litet litet rum i den verkstad vid vilken kiosken i filmen låg. Där fick man chansen att prata med dem och jag fick följande intryck:

Maria Lundqvist - Trevlig som fan. Hon bytte om så hon stod med tröja och strumpbyxor på sig bara ett par meter från mig. Det hindrade henne inte från att prata och vara trevlig. Hon gillade Torsby trots att det var kallt.

Marie Robertson - Henne såg jag inte så mycket av så jag fick ingen egentlig uppfattning. Det jag såg var däremot desto bättre, hon bytte nämligen också om i nyss nämnda rum och strök av sig på hela överkroppen Fina tutor hade hon i alla fall.

Eva Röse - Inte på något sätt otrevlig men kändes lite reserverad. Förmodligen koncentrerade hon sig på sin uppgift. Men jag fick ta ett foto på henne (med en mobil som jag aldrig har haft nån kabel till så jag har inte kunnat föra över den till dator )

Per Graffman (är han egentligen så känd eller är det bara jag som inte vet något om honom?) - Gav ett litet "flummigt" intryck men blandade sig gärna med mängden. Han var med och tittade när statisterna sminkades och kom med oerhört torra skämt

Claes Malmberg - Mysgubben framför alla andra. Hade han bara någon att prata med så sket han i vem det var.

Och så den stora besvikelsen:

Janne "Loffe" Carlsson - Han blev ju så folkkär i och med "Någonstans i Sverige", "Göta kanal" och med sina lekprogram på 80-talet, men maken till gnällspik har jag aldrig stött på. Det var fel på allt; det var för dåligt med pålägg till smörgåsarna, manuset var dåligt, vädret var dåligt, kameramannen var dålig... precis ALLT var det något fel på. Senare fick jag reda på av en släkting till mig som är skådis och som jobbade med honom i "Någonstans..." att han alltid har varit så, och att han är typen som gärna driver med andra men som inte tål om någon driver med honom.
Citera
2013-03-24, 22:39
Medlem
a.e.gs avatar
Semestrade i Spanien för ett antal år sedan och hade oturen att dela hotell med Gary Rhodes, maken till idiot går nog fan inte att finna.

Hans feta fru var aspackad hela tiden och min flickvän var av stort intresse för fitt-Gary, han klämde henne rätt och slätt på brösten, när jag opponerade mig körde han den vanliga vet du inte vem jag är prylen och då visste jag inte vem han var så han åkte på en vinge.

Vi hamnade senare på samma krog och han var helt rabiat med hur mycket fel och brister det var på förtäringen och han vägrade betala, en gratis flaska vin skulle han ha som plåster på såren och det fick fitt-Gary.

Han jagade prostituerade också den lilla råttan, usch och fy...

Så här ser han ut om ni inte visste det.

http://www.friendsreunited.com/garde...8-a00c00a3af45
Citera
2013-03-24, 22:54
Medlem
Nån som vet hur utländska rockstars är? Tänker på Jagger, Richards, Mccartney, Slash, Springsteen osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in