För några år sedan spelades
Rallybrudar in i Torsby. Jag var med på inspelningsplatsen som statist (näpp, jag syns ingenstans, jag blev bortklippt

) så man knallade ju runt bland skådisarna. Dessutom, eftersom det var råkallt som fan, höll vi till i ett litet litet rum i den verkstad vid vilken kiosken i filmen låg. Där fick man chansen att prata med dem och jag fick följande intryck:
Maria Lundqvist - Trevlig som fan. Hon bytte om så hon stod med tröja och strumpbyxor på sig bara ett par meter från mig. Det hindrade henne inte från att prata och vara trevlig. Hon gillade Torsby trots att det var kallt.
Marie Robertson - Henne såg jag inte så mycket av så jag fick ingen egentlig uppfattning. Det jag såg var däremot desto bättre, hon bytte nämligen också om i nyss nämnda rum och strök av sig på hela överkroppen

Fina tutor hade hon i alla fall.
Eva Röse - Inte på något sätt otrevlig men kändes lite reserverad. Förmodligen koncentrerade hon sig på sin uppgift. Men jag fick ta ett foto på henne (med en mobil som jag aldrig har haft nån kabel till så jag har inte kunnat föra över den till dator

)
Per Graffman (är han egentligen så känd eller är det bara jag som inte vet något om honom?) - Gav ett litet "flummigt" intryck men blandade sig gärna med mängden. Han var med och tittade när statisterna sminkades och kom med oerhört torra skämt
Claes Malmberg - Mysgubben framför alla andra. Hade han bara någon att prata med så sket han i vem det var.
Och så den stora besvikelsen:
Janne "Loffe" Carlsson - Han blev ju så folkkär i och med "Någonstans i Sverige", "Göta kanal" och med sina lekprogram på 80-talet, men maken till gnällspik har jag aldrig stött på. Det var fel på allt; det var för dåligt med pålägg till smörgåsarna, manuset var dåligt, vädret var dåligt, kameramannen var dålig... precis ALLT var det något fel på. Senare fick jag reda på av en släkting till mig som är skådis och som jobbade med honom i "Någonstans..." att han alltid har varit så, och att han är typen som gärna driver med andra men som inte tål om någon driver med honom.