2012-03-16, 16:20
Medlem
jenny747s avatar
de kändisar jag har träffat är icke många men som följer;

marit bergman - en mycket sympatisk och trevlig kvinna.
annika norlin (hello saferide/säkert!) - även hon jävligt trevlig. bumpade in i henne efter några spelningar innan hon blev "känd" (frågan är väl om hon är det nu?) så har inte koll på hur hon är nu för tiden. men då var hon iaf rolig och väldigt spontan i sättet.
martin axen (the ark) har jag förvisso inte pratat personligen med men har bevittnat hur han försynt lämnade en gästlista till en krog. jag stod brevid och skulle beställa öl och facinerades över att han liksom inte "trängde sig förbi" utan väntade på sin tur. detta var dessutom i växjö där var och varenda människa vet vem han och resten av bandet är, så nog skulle han kunnat använda sig av sitt kändisskap för att komma förbi

på samma krog träffade även en vän till mig schyffert efter ett gig. ska tydligen varit jävligt trevlig och skarp i skallen, dom diskuterade politik har jag för mig.

edit: träffade även mona sahlin under valet 2010. vore väl förvisso dumt av henne att vara otrevlig, men vi hade en trevlig kort diskussion om politik och trots våra meningsskiljaktigheter var hon mycket sympatisk och härlig att prata med.
Senast redigerad av jenny747 2012-03-16 kl. 16:22.
Citera
2012-03-16, 16:35
Moderator
vfs avatar
Trevliga

Ralf Edström, mycket trevlig, kan bero på att han var full när jag träffade honom.

Tomi Kallio, är alltid trevlig och tar sig tid, speciellt för barn. Mycket trevlig kille

Reine Almqvist, en jävel på anekdoter från fotbollen, rolig

JO Waldner, svårt att avgöra om han var trevlig, var dock jävligt full.

Mikael Pernfors, en trevlig player.

Har faktiskt aldrig stött på någon direkt otrevlig kändis, kan bero på att dom jag träffat uteslutande har varit verksamma inom sportens värld.

Edit: Nu kom jag på en otrevlig fan.

Jesper Blomqvist, en riktigt dryg typ, har säkert lite bokstäver.
Senast redigerad av vf 2012-03-16 kl. 16:46.
Citera
2012-03-16, 17:26
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Trevliga

Ralf Edström, mycket trevlig, kan bero på att han var full när jag träffade honom.

Tomi Kallio, är alltid trevlig och tar sig tid, speciellt för barn. Mycket trevlig kille

Reine Almqvist, en jävel på anekdoter från fotbollen, rolig

JO Waldner, svårt att avgöra om han var trevlig, var dock jävligt full.

Mikael Pernfors, en trevlig player.

Har faktiskt aldrig stött på någon direkt otrevlig kändis, kan bero på att dom jag träffat uteslutande har varit verksamma inom sportens värld.

Edit: Nu kom jag på en otrevlig fan.

Jesper Blomqvist, en riktigt dryg typ, har säkert lite bokstäver.
JO full? Nu skojar du väl iaf?
Citera
2012-03-16, 21:00
Medlem
CaskRatlinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TitanDuke
Martin Timel Lennart Ekdal är riktiga dryga media horor som inte drar sig för att ljuga om vad som helst för att få ord runka i rutan för några hundra tusen

Haha är du nån byggare som varit dum i Fuskbyggarna eller?
Citera
2012-03-17, 00:07
Medlem
Inte träffat eller varit i samma lokal som så många kändisar men här kommer dem:
Ulf Elfving, han med upp till Tretton. Jävligt trevlig, precis som han verkar.
Björn Ranelid. Dryg, ego, otrevlig.
Inga Gill. Trevlig, typ gullig mormor med lite fart i.
Björn Borg. På Café Opera för kanske tio år sen. Såg honom bara på håll, vet inte om han var otrevlig eller trevlig.
Citera
2012-03-17, 00:08
Medlem
TitanDukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaskRatlins
Haha är du nån byggare som varit dum i Fuskbyggarna eller?

nej men har en vän som har en pappa som har en hund so vart med på en sekvens när han parade sig med en igelkott .
att visa djurpor på det viset är bara media hororna på tv 4 som kan .

nej ja träffade de på en fäst , ja fy fan va dom snackar skit
Citera
2012-03-17, 02:58
Medlem
Thejocks avatar
Några kändisar jag träffat och hur de var, även fast man träffa dom snabbt eller så:

Glenn Hysén: Go och glad. Pratar gärna och är inte rädd att säga sin sak om olika ämnen.

Sofia Karlsson: Empatiskt och glad tjej.

Zlatan: Inte rädd för att skämta om hur man ser ut eller beter sig. Tyckte han var skön, vissa kanske tycker annat. (Under Ajax-tiden)

Thomas Östros: Skön snubbe, aldrig långt ifrån skratt. Fick en pratstund under en valrörelse då han
besökte staden.

Det är väl några i alla fall.
Citera
2012-03-17, 07:51
Medlem
Träffade Ingvar Oldsberg på ett gammalt slitet kafe för typ femton år sedan. Jag och min kompis var ute och joggade och skulle dricka vatten. Fick hans autograf på en pappersmugg, tror jag har kvar den. Han var jättetrevlig, vad jag har förstått är det många som tycker tvärtemot. Han kanske smilade upp sig när två femtonåringar i korta shorts brydde sig om hans namnteckning, vad vet jag.
Citera
2012-03-17, 19:27
Medlem
Astralanimuss avatar
Veth Rattana
Citera
2012-03-17, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astralanimus
Veth Rattana
Jo, Veth Rattana är säkert antingen trevlig eller otrevlig.
Citera
2012-03-18, 00:20
Medlem
Astralanimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wombat1000
Jo, Veth Rattana är säkert antingen trevlig eller otrevlig.

Ups! Glömde tillägga 'otrevlig'.
Citera
2012-03-19, 19:40
Medlem
Min tjejs mamma blev uppbjuden av en aspackad Arne Weise på en Finlandsfärja en gång, hon tyckte han var för full för att dansa med och nobbade. Han blev skitsur och sa: "Ser du inte vem jag är!" Lite lagom onajst sådär...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in