2009-10-29, 10:07
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Har hört flera historier om egot Alban, alla mycket lika din. Min enda självupplevda erfarenhet av honom var på ett nöjesställe i Blekinge under hans storhetstid på 90-talet och ett samtal jag bevittnade mellan hakets boss och Alban. Spelningen spikad till 23:00 men han ville köra redan innan nio för han hade så långt hem. "Ja, typ två kontineneter!" svarade etablissemangets ägare. Tror än idag inte att Alban hörde eller fattade vad han sa...

Har hjälpt till med ljud och ljus till hans gamla krog Stacy. Kombinationen låg intelligens+kopiösa mängder kola gjorde honom till en minst sagt jobbig person.
Citera
2009-10-29, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebensangst
- Ola Salo knullade på en 14 åring när han själv var 25. Det tyckte jag var lite otrevligt gjort. Annars är han ganska artig och så när man träffar honom ute.

Killen behövde väl en knuff bakifrån för att komma ur garderoben...?
Citera
2009-11-15, 17:23
Medlem
sphinxen_111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty1339
Sven-Erik Magnussson riktigt divig skitstövel som inte vill hälsa som folk när man sträcker fram handen.

Magnus Carlsson - ärkemongo som är så inihelvete divig att klockorna stannar

Nina & Kim, hur jävla trevliga som helst har jobbat med dem flertalet gånger och är jordnära och sjyssta.
Robert Wells, stod i 30 minuter och surrade med mig och min bror efter ett gig. trevlig m.a.o

Sven Erik Magnusson har jag träffat ett flertal gånger. Han är väldigt trevlig och sympatisk men han är blyg. Blyga människor kan uppfattas som dryga och otrevliga. Han går ofta med aniktet nerborrat i backen när han är ute i det offentliga. Många kändisar är blyga och vill inte ha den uppmärksamheten privat och då uppfattas man som otrevlig.
Citera
2009-11-15, 17:51
Medlem
felixthecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yellowboxfish
Detta kan jag vidimera! Pompös är vad han är. Varje gång jag sett honom där.

Jag har dock aldrig pratat med honom, så jag kan inte riktigt säga om han är otrevlig eller ej. Han verkar dock vara det. som sagt.

Sen har jag tränat en längre tid på samma gym som Martin Björk, och det var mig en kaxig en. Men det kan ju bara ha varit nån slags attityd just för gymmet, vad vet jag.

martin björk har alltid varit stöddig. växte upp i samma håla som han, farsan hans var målare. så inte omöjligt att han fått i sig thinner genom sperman
Citera
2009-11-15, 19:09
Medlem
kaspens avatar
Grabbar och tjejer, kan vi foresla en kompromiss? Vi som inte ar kanda bor absolut respektera kandisars onskan om privatliv. Ar det viktigt for dig att prata med denna for att det ar din idol eller sa, gor det, men forsok kanna om kandisen inte verkar pratsugen. Om du inte far ogonkontakt eller korta svar, tacka for dig och ga. Det betyder ine att man maste ga fram for att man kanner igen personen. Och ni kandisar, ni har ratt till enskildhet men ni har ocksa valt kandisskapet och far ta konsekvenserna. Visst kan ni ha en dalig dag men professionell trevlighet ar inte mycket begart. Ar det orimligt att saga ja och nej och sedan ursakta sig? Ar det jobbigt om nagon kommer fram och uppskattar en? Tough shit. Kandisskap ar intr bara ett privilegium. Ni visste forutsattningarna nar ni gav er in pa det.
Citera
2009-11-30, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Steingren
Nordman är en läskig jävel när han är på droger.
En vän till mig festade med honom för någon månad sedan och då hade han hade tagit ett och annat.

Emma Andersson. Träffade henne på stureplan runt 2002. Det strulade med hennes sl-remsa eller nåt sånt och jag erbjöd mig att ge henne min (hade en över) hon bara kollade snorkigt och gick därifrån. Bitch!
Citera
2009-12-01, 14:32
Medlem
Garderobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DexterSverige
Berusat KK uppmärksammade högljutt att Zlatan hade väldigt stor näsa (faktuellt riktigt, men icke desto mindre oförskämt).

KK:et går på toa och jag följer efter för att sätta på henne (vilket jag gjorde). Vid återkomsten anmärker Zlatan på hennes tidigare kommentar och tycker att hon är en "svennehora". Jag noterar detta och ställer mig upp och kallar honom blattefitta (är 194cm/105kg med ytterst hotfullt yttre när så krävs).- Zlatan inser sitt bästa och sitter kvar.
Men det var ju uppenbarligen en svennehora du hade sällskap med. Du skulle ha stått på Zlatans sida om du var något mer än en clown.
Senast redigerad av Garderob 2009-12-01 kl. 14:35.
Citera
2009-12-04, 21:58
Medlem
Smultronstallets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DexterSverige
Precis så är det, man kan inte förvänta sig att given "kändis" ska vara mottaglig för uppvaktning nr 1001, bara för att given "fan" har lust med ett snack just där & då.

Nåväl lite On-topic då:

Objekt A: Zlatan
Tidpunkt: Ngra dagar efter att rekordkontraktet med Ajax var klart (googla om ni orkar)

Plats: Lemongrass i Malmö (asiatisk restaurang)

Omständigheter: Var ute med ett KK (hade brud hemma, svin som jag var), och hamnade vid ett bord bredvid Zlatan, hans två småbröder samt hans dåvarande unga flickvän (se Blådårar för den som inte vet).

Berusat KK uppmärksammade högljutt att Zlatan hade väldigt stor näsa (faktuellt riktigt, men icke desto mindre oförskämt).

KK:et går på toa och jag följer efter för att sätta på henne (vilket jag gjorde). Vid återkomsten anmärker Zlatan på hennes tidigare kommentar och tycker att hon är en "svennehora". Jag noterar detta och ställer mig upp och kallar honom blattefitta (är 194cm/105kg med ytterst hotfullt yttre när så krävs).- Zlatan inser sitt bästa och sitter kvar.

Bonuskuriosa: Zlatan & blond flickvän beställde mat, medan småbröderna endast drack Cola under hela kvällen (med SUGRÖR!)

Objekt A1: Zlatan

Tidpunkt: 4-5 år sen

Plats: Lund (Sargasso & andra ställen)

Omständigheter: Zlatan knullade på en äldre kvinna som hyrde in sig i en skönhetssalong som ägdes av min dåvarande flickvän.

"Bruden" var runt 55 år gammal, fullsprutad med botox & silikon. Zlatan har ju alltid gillat äldre tjejer som "kan ta hand om honom", och fattade nog aldrig hur gammal hon var egentligen.

Vi gick ut på dubbelldejt , och jag har aldrig sett maken till dryg idiot (Zlatan). Gick inte att konversera om ngt. förutom hans karriär och hur mkt pengar han tjänade/skulle tjäna. Älskar dock att se honom på fotbollsplanen, det enda ställe hna hör hemma på.

Objekt B: Percy Nilsson (fd ägare till PNB)

Tidpunkt: 5-6 år sen

Plats: Hotell Hilton i Malmö

Omständigheter: Percy håller hov på cocktailparty och har fått upp gasnivån ordentligt. Han är besviken över de motsatta könets respons och utbrister ngt i stil med "kom igen tjejer, här finns det resurser" och drar samtidigt upp plånboken. Resultatet blir att majoriteten av tjejerna går därifrån omedelbart, resterande drinkhoror stannar kvar.

Bonuskuriosa: Jag tog notan för egna & sällskaps drinkar, och bad serveringspersonalen att hälsa Percy att han inte är den ende med finansiella resurser.
Du ljuger, Zlatan är mkt intelligent, till skillnad mot ex Brolin, o det faktum att du (ifall det varit sant) skulle haft svårt att hitta samtalsämnen ligger snarare hos dig och din låghaltiga begåvning.
Citera
2009-12-04, 22:11
Medlem
epost72s avatar
Fredrik Belfrage

Jag kan lämna lite info kring Fredrik Belfrage, en person som framstår som en ganska trevlig person när han medverkar i olika sammanhang, men vid ett sammanhang när jag skulle sköta den tekniska utrustningen vid hans medverkan så fick jag klart för mig vad som döljer sig bakom fasaden. Kort sagt en ohyggligt otrevlig människa som inte döljer vad han tycker om personer som tillhör lägre inkomstklasser än sig själv.
Citera
2009-12-04, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstallet
Du ljuger, Zlatan är mkt intelligent, till skillnad mot ex Brolin, o det faktum att du (ifall det varit sant) skulle haft svårt att hitta samtalsämnen ligger snarare hos dig och din låghaltiga begåvning.

Ha,ha,ho! Du vet inte vad du talar om! Zlatan är dum på och säkert över grännsen till ut vecklings störd. Jag har säkert träffat honom 100 gånger i sam band med fotbolls matcher (jag var en enorm tallang men hade o tur med skador). Dummare kille får man leta efter!Ett tecken är att han knappt kan nåt språk trotts alla år utom lands (inte ens Svenska om du frågar mig).

Skadar ej om du läser på lite innan du ut talar dig...............!'
Citera
2009-12-04, 22:37
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ewws
Ha,ha,ho! Du vet inte vad du talar om! Zlatan är dum på och säkert över grännsen till ut vecklings störd. Jag har säkert träffat honom 100 gånger i sam band med fotbolls matcher (jag var en enorm tallang men hade o tur med skador). Dummare kille får man leta efter!Ett tecken är att han knappt kan nåt språk trotts alla år utom lands (inte ens Svenska om du frågar mig).

Skadar ej om du läser på lite innan du ut talar dig...............!'

Du? Skadad? Vem kunde ana?
Beklagar verkligen... Tur att du hade din karriär som fot bolls anal ytiker att falla tillbaka på iaf!

Att inte Zlatan är så smart vet jag inte för att jag har fotbollstalang för det har jag inte. Men skadad är jag och har sett ett videoklipp.

Det här: http://www.youtube.com/watch?v=MEJY9CJHsSw
Citera
2009-12-04, 22:47
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Jag kan lämna lite info kring Fredrik Belfrage, en person som framstår som en ganska trevlig person när han medverkar i olika sammanhang, men vid ett sammanhang när jag skulle sköta den tekniska utrustningen vid hans medverkan så fick jag klart för mig vad som döljer sig bakom fasaden. Kort sagt en ohyggligt otrevlig människa som inte döljer vad han tycker om personer som tillhör lägre inkomstklasser än sig själv.
Minns att jag ville ha en bok signerad av någon författare som stod och pratade med Fredrik Belfrage på bokmässan för tio år sedan. Fredrik blev mycket förbannad och slet boken ur händerna på mig och slängde den framför näsan på författaren (som jag inte kan minnas vem det var). Nu kunde ju detta beteende varit befogat om jag stört dessa båda herrar, men saken var den att författaren hade en halvtimmes signeringstid just då och det var liksom meningen att han skulle skriva sitt namn i sina böcker. Har haft lite svårt för Hr Belfrage sedan dess även om jag gillade honom tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in