2012-05-28, 12:29
Medlem
Har också råkat på Anders S Nilsson ute i vimlet ibland, men för mig har han inte framstått som så vidrig. Full och raggig och lite konstig, javisst, men inte värre än random stammis i baren och inget som inte gått att avvärja med en glimt i ögat.

Att han blivit stirrig och lite efterhängsen är inget som förvånar mig att läsa, men trodde inte om AS att han tvingat sig på folk på det sättet.
Citera
2012-06-13, 15:27
Medlem
vivalachasminas avatar
Jag bor granne med en kändis som är förjävla otrevlig och rent ut sagt obehaglig
Citera
2012-06-13, 16:16
Medlem
PluttePuttes avatar
Janne "Loffe" Carlsson har jag sett i verkligheten. Tyvärr gjorde han sig rolig på andras bekostnad genom att skämta om deras yttre. Vilket jag inte fann speciellt roligt och trevligt. Men det här är länge sedan. Tycker han mjuknat lite sedan dess.
Citera
2012-06-16, 01:23
Medlem
Kommunistfans avatar
Att Martin Timell är otrevligt är det ingen tvekan om. Var på en mässa där han trängde sig före alla i kön och ville komma in gratis för att han är Martin Timell. Nej seru lila gubben den gick inte
Senast redigerad av Kommunistfan 2012-06-16 kl. 01:25.
Citera
2012-06-16, 01:27
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalachasmina
Jag bor granne med en kändis som är förjävla otrevlig och rent ut sagt obehaglig

Kan du inte säga vem det är? Annars tillför ditt inlägg inte speciellt mycket.
Citera
2012-06-25, 00:00
Medlem
kaffidaxs avatar
Filip och Fredrik är trevliga båda två! Hade praktik med dom för två år sen ungefär och båda var roliga. Träffade Fredrik mycket mer än Filip men måste säga att Filip är den trevligaste, han tog sig tid och verkade intresserad och var väldigt lätt att ha att göra med. Jag frågade honom om han snusade och direkt ville han bjuda. Kanske beror det på att vi har gemensamma vänner som vi kom så bra överrens, jag vet inte riktigt.

indiepopbandet jj är härliga, gick på deras konsert och röjde (hur man nu kan göra det till så lugn musik) och bandet tyckte det var roligt och bjöd mig och en polare på efterfest. Fy fan vilken rolig jävla fest det var! Dom bjöd på öl och vin hela natten innan jag cyklade hem någon gång på morgonen.

Träffade Markoolio när jag var liten och han var min största idol. Han var supersnäll och tog sig tid till varenda kid som ville ha autograf och en kram.

Har snackat lite kort med Plura och Eldkvarn efter en konsert med dom, dom var sköna men lite trötta och signerade min tröja.

Otrevliga vet jag inte, JO Waldner var rätt dryg och mest intresserad av min kusin som han verkade lite tänd på.
Citera
2012-06-25, 01:39
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffidax
Otrevliga vet jag inte, JO Waldner var rätt dryg och mest intresserad av min kusin som han verkade lite tänd på.

Hehe, ska man tro flera av inläggen i den här tråden verkar JO vara en riktig kåtbock
Citera
2012-06-25, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PluttePutte
Janne "Loffe" Carlsson har jag sett i verkligheten. Tyvärr gjorde han sig rolig på andras bekostnad genom att skämta om deras yttre. Vilket jag inte fann speciellt roligt och trevligt. Men det här är länge sedan. Tycker han mjuknat lite sedan dess.

Har träffat honom både när han är på humör och inte. När han är off är han precis som ovan, jävligt raljerande etc, men när han är glad är det en trevlig prick.
Citera
2012-06-25, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaffidax

Frågade han om hon ville smaka lite världsmästarkuk?
Citera
2012-06-25, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argtant
Träffade många svenska kändisar när jag arbetade på ett stort, fint hotell här i stan. Fick en rejäl utskällning av Bosse Larsson för att det inte fanns någon bokning på honom, han fick bo på första våningen. Då blev han inte glad...

Kunde inte låta bli att garva åt dessa förmodligen oavsiktliga ordvitsar.
Citera
2012-06-25, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Kunde inte låta bli att garva åt dessa förmodligen oavsiktliga ordvitsar.
De där räknas inte ens som dåliga skämt, bara humorlösa. Skrattar du när någon säger äpple också?
Citera
2012-06-27, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wombat1000
De där räknas inte ens som dåliga skämt, bara humorlösa. Skrattar du när någon säger äpple också?

Where's the punchline?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in