2015-07-11, 01:31
Medlem
Forever Winters avatar
Danny Saucedo (stavning?)
Träffade honom i samband med en spelning för några år sedan. Spelningen var på ett utomhusbad och under soundcheck på eftermiddagen (badet var öppet) så började han spontant spela fotboll med några ungar. Pratade med allt och alla.
Under kvällen när spelningen skulle ske hällregnade det å det grövsta. Vi tänkte ställa in men ca 15-20 tonårstjejer trotsade regnet och stod framför scenen (de enda besökarna). Danny gick på scen ändå och körde hela setet som om livet hängde på det. Proffs!
Citera
2015-07-11, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tzambu
Persbrandt ska tydligen vara ett arrogant rövhål enligt min morfar.

Nja, det är ju stilen han kör.
Jävligt ödmjuk och trevlig, om du får förmånen att träffa honom mer privat.

Är nog en av vår tids mest misstolkade kändisar. Stort hjärta trots allt skit han fått.
Men så fungerar det väl i landet mellanmjölk?
Citera
2015-07-11, 01:53
Medlem
st0ckiss avatar
Jocke Karlsson är ett riktigt rövhål. Otrevlig, kaxig och allmänt tråkig
Citera
2015-07-11, 09:01
Medlem
cupinistyrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tzambu
Persbrandt ska tydligen vara ett arrogant rövhål enligt min morfar.

Har jobbat med Midnattsolsrallyt där Persbrandt varit med och kört.
Dom gångerna jag träffade och pratade med honom var han skittrevlig, inte alls arrogant på nåt sätt.
Citera
2015-07-11, 10:27
Medlem
WilfPaiements avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Jocke Karlsson är ett riktigt rövhål. Otrevlig, kaxig och allmänt tråkig
Jaha! Vem är Jocke Karlsson?
Citera
2015-07-11, 10:51
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilfPaiement
Jaha! Vem är Jocke Karlsson?
Sångare i bl.a Pluton Svea
Citera
2015-07-11, 11:18
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiedToChaines
Jag och min syrra var i usa för nått år sedan och bestämde oss för att festa loss och smyga på kändisar, inte stalking nu då. Så efter att ha sett en massa paparazzis fota nån som vi inte visste vem det var så begav vi oss in i en klubb - med urringat kommar man tydligen in på ställen. Hursomhelst så såg min syrra Kari och hon visste att jag varit tänd på henne en tid. Jag berusad gick fram och sa typ You are so hot I love your movies.
Hon replikerade med "(litet skratt) well thank you."
Av ren starstruck och med lite för många shots intagna stirrade jag på hennes bröst och sa "They are so hot. I would like to have such as yours" Förmodligen med en än värre engelsk grammatik dock.
Hon berömde mina bröst, enligt syrran verkade hon lite generad över min kommentar.
Då sa jag att hon gärna fick klämma på dom.
Hon log och sa "I need to go to the ladies room".
Följde med och väntade då hon var klar så gav jag henne en kyss, försökte kanske med tungan. Hon sa nått i stil med "Maybe we should talk first?"
Blev lite nojig och "vaknade upp" och insåg hur galet allt var, sett ifrån hennes synvinkel då med en tjej som bara kommer fram och stirrar på hennes bröst och följer efter på ladies room. Så jag gick därifrån, i ren panik ska tilläggas.

Därimot har jag mailat henne några ggr, hon har svarat, men inte vågat att fråga om hon minns detta.

Jo hon är så läcker.

En väldigt söt historia som jag måste tacka för, men frågan är vem som kommer ut ur den som "lite väl kåt"...?
Citera
2015-07-11, 23:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Sångare i bl.a Pluton Svea
Hmmm är det en känd grupp??? Fick googla för att se att det var en lite nazzegrupp....
Citera
2015-07-12, 00:03
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Hmmm är det en känd grupp??? Fick googla för att se att det var en lite nazzegrupp....

Jepp, en löjeväckande samling figurer som spelar så kallad vit makt-musik. Att en av dess medlemmar är ett rövhål får anses som överflödig information då det borde vara självklart.
Citera
2015-07-12, 00:14
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Öh? De anses vara en av Sveriges och kanske Nordens största "nazzegrupper", så de får väl anses vara rätt kända. Eller ska den här tråden enbart handla om kändisar som Miley Cyrus, Britney Spears, Persbrandt (som inte heller är så jävla känd utanför Sverige)?
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Jepp, en löjeväckande samling figurer som spelar så kallad vit makt-musik. Att en av dess medlemmar är ett rövhål får anses som överflödig information då det borde vara självklart.

Nej, det är verkligen inte självklart! Jag har träffat och festat med flera stora "vit makt-musik", som inte varit det minsta otrevliga eller rövhålsaktiga. Snarare tvärt om! De har varit trevliga, generösa, pratglada och jävligt roliga. Såväl världskända artister som svenska småband. Det är få artister som låter berömmelsen stiga dem åt huvudet som Jocke låtit det göra med honom.
Citera
2015-07-12, 00:52
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Venator
En väldigt söt historia som jag måste tacka för, men frågan är vem som kommer ut ur den som "lite väl kåt"...?

Vem då Kari? Kari Byron? hon är fan härlig alltså!
Citera
2015-07-14, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venator

Det är givetvis syrran du tänker på. Hon ska då alltid ta all uppmärksamhet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in