2011-01-29, 23:26
Medlem
En viss Katrin Z är ett praktexemplar av en obehaglig kändis.
Citera
2011-01-29, 23:29
Medlem
Var och såg det så kallade "TV-laget" spela mot vårt lokala fotbollslag när jag var yngre, där bland annat Harald Treutiger, Nicklas Strömstedt, Martin Mehlin (Robinsonvinnaren) och Bengt Alsterlind (från hajk) ingick. Loket dömde matchen.

Kan instämma med några andra här att Loket var riktigt otrevlig och så även Harald Treutiger. Bengt Alsterlind var riktigt trevlig dock.

Annars stod jag bredvid Mona Sahlin i Rookietältet på Hultsfred för några år sedan och att döma av de få meningar vi växlade så verkade hon hur trevlig som helst.
Citera
2011-01-30, 01:03
Medlem
SKUMMIS: Peter Magnusson

Såg honom på 7/11 för något år sedan, inget konstigt med det då jag ser honom ganska ofta. Han åt en korv för sig själv där inne (nästan färdigäten). Jag är bara där för att köpa snus men kommer på mig själv med att inte ha leg när snusen ligger framme på disken redan. Så jag vandrar vidare till Pressbyrån där jag känner en som jobbar så jag behöver inget leg då han vet min ålder. När jag kommer till nästa butik så ser jag till min stora förvåning herr Magnusson stå och smaska i sig ytterligare en korv där inne!

Kanske inte låter så skumt, men vad höll han på med egentligen? Tämligen underligt i mina ögon! Var han pårökt månntro?
Citera
2011-01-30, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
SKUMMIS: Peter Magnusson

Såg honom på 7/11 för något år sedan, inget konstigt med det då jag ser honom ganska ofta. Han åt en korv för sig själv där inne (nästan färdigäten). Jag är bara där för att köpa snus men kommer på mig själv med att inte ha leg när snusen ligger framme på disken redan. Så jag vandrar vidare till Pressbyrån där jag känner en som jobbar så jag behöver inget leg då han vet min ålder. När jag kommer till nästa butik så ser jag till min stora förvåning herr Magnusson stå och smaska i sig ytterligare en korv där inne!

Kanske inte låter så skumt, men vad höll han på med egentligen? Tämligen underligt i mina ögon! Var han pårökt månntro?

Han kanske kom på sig själv med att fortfarande vara hungrig efter korv no. 1 och ansåg det genant att gå in på samma ställe igen.
Citera
2011-01-30, 12:23
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bladguld
*med myndig lärarstämma* Nå, Bret-Hart vem gestaltade då Ronny och vem Ragge i den berömda raggarduon Ronny&Ragge från tidigt 1990-tal.

Svaret finns visserligen bara en Googling bort men jag gör det här för din skull Bret-Hart...

Ronny gestaltades av Peter Settman och Ragge av Freddie Granberg
Citera
2011-01-30, 18:52
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Trevliga: Trummisen i Hellacopters, bjöd mig på cigg och vi tjötade rätt länge på Håkan hellströms releasefest på Jazzhuset i Göteborg.
Lasse Kroner, träffade Lasse på Marstrand och han va en go gubbe helt enkelt.

Otrevlig: Loket är ett riktigt svin.
Citera
2011-01-31, 14:58
Medlem
Sangsoms avatar
Trevliga: Eldkvarnmedlemmarna , Gösta Ekman , Janne Bark, Eric Gadd, Nils Lofgren , Hans Klinga mfl

Otrevliga: Pierre Lindstedt , Britta Borg , Hjördis Pettersson , Börje Ahlstedt och Peter Harrysson
Samtliga 5 var uppblåsta lallare som trodde dom var "finare" än andra.
Citera
2011-01-31, 16:53
Medlem
Gift44s avatar
Trevliga: Magnus Härenstam, Rickard Olsson, Lasse Berghagen, Håkan Mild
Otrevliga: Lasse Kronér, Loket, Sylvia Vrethammar, Philip Zandén
Rädd: Leif Pagrotsky
Citera
2011-01-31, 17:00
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Jag är inte biljettförsäljare jag är akademiker och folkpartist. Idiot!
Fan, det skulle Leno vetat. Han grämer sig nog nåt otroligt nu...
Citera
2011-01-31, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gift44
Trevliga: Magnus Härenstam, Rickard Olsson, Lasse Berghagen, Håkan Mild
Otrevliga: Lasse Kronér, Loket, Sylvia Vrethammar, Philip Zandén
Rädd: Leif Pagrotsky

Intressant. Samtliga utom Håkan Mild på din trevligalista förekommer på andras otrevligalistor. Berghagen tämligen frekvent.

Å andra sidan vittnar många här på flashback om trevliga möten med Lasse Kronér och Loket.

Tro nu inte att jag misstror dig, bara lite lustigt.
Citera
2011-01-31, 17:35
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostbiffsglade-rolf
Intressant. Samtliga utom Håkan Mild på din trevligalista förekommer på andras otrevligalistor. Berghagen tämligen frekvent.

Å andra sidan vittnar många här på flashback om trevliga möten med Lasse Kronér och Loket.

Tro nu inte att jag misstror dig, bara lite lustigt.
Mötte Berghagen på Sunwing Rhodos sommaren 75. Han var rätt packad men skrev autografer och lovade skivor till alla oss småungar som rände runt hans bord.
Lasse Kronér mumsade i sig en korv tillsammans med två yngre tjejer utanför vårt lilla kontor (ombyggt till lgh nu tror jag) bakom korvmojen på Mariaplan. Han spillde senap på vår bänk utanför och sa sen "det där kan väl ni fastisar torka upp, ni har väl inte allt för mycket att göra" med ett stort flin. Nej det var inte så lyckat ens som skämt betraktat.
Loket har säkert benämnts som trevlig i denna tråd men ännu mer som det otrevliga svin han är, du kan ju kolla de senaste sidorna.
EDIT: Ska tillägga att jag gillar Lasse Kronér som TV-personlighet ändå...
Senast redigerad av Gift44 2011-01-31 kl. 17:55.
Citera
2011-01-31, 18:24
Medlem
Lars Adaktusson är genomtrevlig och besitter en riktigt sjuk humor, vilket man kanske inte tror när man ser honom i TV. En annan journalist som hade ett enormt hjärta och ett fantastiskt rättspatos var Jarl Alfredius. Snällare människa fick man leta efter, synd att han dog såpass ung.

Martin Timell är en otrevlig fan, däremot
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in