2013-03-31, 15:57
Medlem
Svithjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Jag är inte så hundra på att hon är så blåst. Troligen smart, med goda rådgivare.Hon hämtar hem flera miljoner än du och jag gör tillsammans. (tror jag )
Hennes man har dragit in stålarna och hon har hängt på, sen har hon blivit nåt slags sprutluder ikon för svenska kvinnor som tycker hon är sååå snäääll och trääävliiig.
Antagligen så får hon svenska kvinnor att känna sig smarta, och i hemlighet har hon gjort vad alla kvinnor drömmer om, hitta en rik eller drifitg man som kan försörja henne.

Hennes IQ torde ligga en bra bit under medel, men hon är snäll( spelar hon i varje fall), kåt, tjänstvillig och bråkar säkerligen inte så mycket med sin man.
Citera
2013-03-31, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kyparnx
Tuva Novotny - blyg och väldigt trevlig. Söt som få också

Julia Stiles - Trevlig och förvånandsvärt öppen den gången jag träffade henne. Var ledsen då det precis tagit slut med dåvarande pojkvännen men det kan man väl förstå.

Roger Zapfe (Atlas i Gladiatorerna) Dryg och jäkligt otrevlig. Hotade en polare till mig med stryk när han bad om en autograf. Ärkeidiot. Stor som ett hus dock

Egentligen är det väl totalt ointressant men när jag läste igenom tråden och det här inlägget så kom jag på att en av dem få "kändisar" jag träffat så är en av dem den f.d gladiatorn Atlas som jag fick en autograf av och han var trevlig. Det var även när han var aktuell där, så jag tror nog inte att han var otrevlig utan anledning mot din kompis!

Utöver det har jag mött Farmen-Qristina ( ) och Peter Harryson, båda var trevliga!
Citera
2013-03-31, 17:25
Medlem
Ghandi_IIs avatar
Obehagligaste "kändisen" jag stött på är Christian Ternstedt, mer psyko person får man leta efter. Blåser folk på pengar till höger och vänster, hade även ett företag med som sålde på folk prenumerationer på saker fast det bara verkade som de skulle köpa en gång. Bodde på hotell i månader, sa att chefen på företaget han jobbade för skulle betala, vilket inte var sant. Leasade även en bil via ett bolag på Malta (för att fogden är efter honom i Sverige), chefen fick vara säkerhet. När sedan Christian fick sparken efter diverse spektakel (bland annat skapa rubriker genom att misshandla en person på melodifestivalen) så satte han bolaget på Malta i konkurs och lät chefen personligen ta smällen. Han klarade inte ens att träffa den förra chefen för att lämna tillbaka bilen. Han parkerade sonika så nära kontoret det gick och lämnade nyckarna i närmaste Pressbyrå. Det gick tydligen på tiotusentals kronor att reparera bilen också... Det ringde även folk från diverse företag som säger att de aldrig köpt något när de fick fakturan, det var Christan som hittat på att han sålt saker för att få sin provision.

Efter han slutat har han trakaserat sin före detta chef både via telefon, sms och mail. Hoten ska visst stått som spön i backen, inte bara till honom utan även andra.

Har även hört historier om att han skulle betala bensinen på en långresa. När det sedan var dags att betala (när de skulle tanka) så hade han såklart inga pengar utan han som körde fick snällt betala, och de pengarna fick han inte se mer.

Han ska även under en av sina vanliga fyllor (det var den kvällen jag träffade honom) storgråtit för att hans katt dött! Hur? Den hoppade ut från ett öppet fönster i ett höghus, naturligtvis var det Christian själv eller hans dåvarande flickvän (som han dessutom erkänt lider av Narcissistisk personlighetsstörning) som öppnade fönstret, men det verkar inte ens själv förstå.

Under samma resa hade det festats hårt, bland annat dyr champagne. Naturligtvis skulle de dela på kostnaden, men när det sedan var dags att betla påstod Christian att han hade blivit bjuden och inte alls gått med på att betala något.
Senast redigerad av Ghandi_II 2013-03-31 kl. 17:46.
Citera
2013-03-31, 17:37
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Hennes man har dragit in stålarna och hon har hängt på, sen har hon blivit nåt slags sprutluder ikon för svenska kvinnor som tycker hon är sååå snäääll och trääävliiig.
Antagligen så får hon svenska kvinnor att känna sig smarta, och i hemlighet har hon gjort vad alla kvinnor drömmer om, hitta en rik eller drifitg man som kan försörja henne.

Hennes IQ torde ligga en bra bit under medel, men hon är snäll( spelar hon i varje fall), kåt, tjänstvillig och bråkar säkerligen inte så mycket med sin man.

Men det är väl klart att gubben dragit in pengarna. I början.

Men sen denna donna blev upptäckt har hon spelat sina kort mycket väl, gjort sig ett namn och tjänat väldigt mycket pengar på det, därför att svenska folket gillar henne. En image av korkad blondin har gjort henne rik.

Hon har varit smart nog att utnyttja situationen. Och det tycker jag hon ska ha cred för.
Citera
2013-03-31, 17:55
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi_II
Obehagligaste "kändisen" jag stött på är Christian Ternstedt, mer psyko person får man leta efter. Blåser folk på pengar till höger och vänster, hade även ett företag med som sålde på folk prenumerationer på saker fast det bara verkade som de skulle köpa en gång. Bodde på hotell i månader, sa att chefen på företaget han jobbade för skulle betala, vilket inte var sant. Leasade även en bil via ett bolag på Malta (för att fogden är efter honom i Sverige), chefen fick vara säkerhet. När sedan Christian fick sparken efter diverse spektakel (bland annat skapa rubriker genom att misshandla en person på melodifestivalen) så satte han bolaget på Malta i konkurs och lät chefen personligen ta smällen. Han klarade inte ens att träffa den förra chefen för att lämna tillbaka bilen. Han parkerade sonika så nära kontoret det gick och lämnade nyckarna i närmaste Pressbyrå. Det gick tydligen på tiotusentals kronor att reparera bilen också... Det ringde även folk från diverse företag som säger att de aldrig köpt något när de fick fakturan, det var Christan som hittat på att han sålt saker för att få sin provision.

Efter han slutat har han trakaserat sin före detta chef både via telefon, sms och mail. Hoten ska visst stått som spön i backen, inte bara till honom utan även andra.

Har även hört historier om att han skulle betala bensinen på en långresa. När det sedan var dags att betala (när de skulle tanka) så hade han såklart inga pengar utan han som körde fick snällt betala, och de pengarna fick han inte se mer.

Han ska även under en av sina vanliga fyllor (det var den kvällen jag träffade honom) storgråtit för att hans katt dött! Hur? Den hoppade ut från ett öppet fönster i ett höghus, naturligtvis var det Christian själv eller hans dåvarande flickvän (som han dessutom erkänt lider av Narcissistisk personlighetsstörning) som öppnade fönstret, men det verkar inte ens själv förstå.

Under samma resa hade det festats hårt, bland annat dyr champagne. Naturligtvis skulle de dela på kostnaden, men när det sedan var dags att betla påstod Christian att han hade blivit bjuden och inte alls gått med på att betala något.

Jag visste inte vem Christian Ternstedt var så jag yahooade honom och tamigfan, jag vet fortfarande inte vem det är. Jag fann ett gäng bloggar dock. Är han en bloggare bara eller är han artist av något slag?
Citera
2013-03-31, 18:18
Medlem
Ghandi_IIs avatar
Han har varit med i Robinson två gånger, en c-kändis med andra ord.
Citera
2013-03-31, 18:46
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi_II
Han har varit med i Robinson två gånger, en c-kändis med andra ord.

Aha, okej. Tack. Därav jag inte hade koll. Det enda jag vet är att Magnus Mellin vann första säsongen och att Harald Treutiger styrde skeppet då, början på 90-talet eller när det nu var.
Citera
2013-03-31, 19:25
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Aha, okej. Tack. Därav jag inte hade koll. Det enda jag vet är att Magnus Mellin vann första säsongen och att Harald Treutiger styrde skeppet då, början på 90-talet eller när det nu var.

Martin Melin! =)
Citera
2013-03-31, 19:48
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Martin Melin! =)
Just. Du ser...
Citera
2013-05-02, 21:30
Medlem
city sombreros avatar
Vet inte om hon kan betraktas som kändis, men Pia Gran, vd för nån reklambyrå, är lätt obehaglig. Hon har tydligen familj, men ligger med vad som helst för att gynna karriären. Inget troll. Jag har doppat, utomlands, hon gör vad som helst. Fet och rynkig, men kåt. Lättfotad, men hon är finska. Det märks. Usch.
Citera
2013-05-20, 02:29
Medlem
buttnutters avatar
Otrevlig: Mats Odell. Gruffig, arrogant och sur.

Trevliga: Svenska damlandslaget efter VM-bronsfirandet 2011. 21 fulla flamsiga flator, trevligt.
Citera
2013-05-24, 15:04
Medlem
TailgunnerJoes avatar
En otrevlig kändis är Thorsten Flinck. Dryg och hetsig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in