2010-05-07, 13:48
Medlem
king hippos avatar
hon är jude. hon verkar varje levande stund för att diabolisera den vita rasen.
Citera
2010-05-07, 14:00
Medlem
Svampterrors avatar
Ärligt talat... var är problemet? Känner du starkt för att stoppa in den i skitan, varför inte kolla med närmsta Muhammedkompis, dem verkar ju gilla den sortens överraskningssex.

Katarina har rätt!

Länge leve rätten att bestämma över sin egen kropp!
Citera
2010-05-07, 14:43
Medlem
PhilipMarlowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Äsch, hon är inte "sönder knullad". Hon är en frisk kvinna i sina bästa år som kanske är lite kåtare och mer flörtig än de flesta. Hennes böcker har jag inte tid att läsa. Jag vet inte om det är läge att lägga fram mer skvaller här, eftersom dessa ständiga judejägare redan har gjort entré. Det är inget större fel på den bruden. Inte alla rätt heller. Men vem får det - alla rätt?

P.S. Sluta jaga judar hela tiden, ta er lite fritid!

Sven-Gustaf Staake

Jösses. Ja, smaken skiljer sig mycket, det är uppenbart. Enligt mig är hon totalt avtändande. Det finns ingenting vare sig vackert eller sexigt med henne. Jag skulle inte knulla henne ens om jag vore snorpackad.
Citera
2010-05-07, 14:45
Medlem
PhilipMarlowes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av king hippo
hon är jude. hon verkar varje levande stund för att diabolisera den vita rasen.

Å fan, en transa då. En nyhet för mig. Jag trodde nämligen att hon var JUDINNA. Inte så konstigt att hon skriver just där eftersom alla som jobbar för Bonniers/Marieberg är judar.
Citera
2010-05-07, 15:21
Medlem
lilzs avatar
"Flashback-Janne" HAHAHA
Citera
2010-05-07, 17:25
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Jag håller med Catarina fullt ut och tycker det är på tiden att någon berättar hur det är för tjejer,för jag garanterar er killar att analsex är ingen njutning,jag har provat,det gör ont och man blöder flera dagar efteråt,tänk på era flickvänner/kvinnor vad de ställer upp på för er skull och vilken smärta det innebär för att ge er njutning.
Det finns säkert en och annan kvinna som njuter av det,men inte majoriteten...det kan jag lova!

Varsågoda att kräka av er fula ord om mig nu....jag är beredd

Då gjorde du/ni helt enkelt fel...
Citera
2010-05-07, 22:01
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hets!
Unga tjejer behöver inte ta den i prutten bara för att dom tror att det är normalt.
ta den själv, det är mer vanligt
Citera
2010-05-07, 22:03
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Jag håller med Catarina fullt ut och tycker det är på tiden att någon berättar hur det är för tjejer,för jag garanterar er killar att analsex är ingen njutning,jag har provat,det gör ont och man blöder flera dagar efteråt,tänk på era flickvänner/kvinnor vad de ställer upp på för er skull och vilken smärta det innebär för att ge er njutning.
Det finns säkert en och annan kvinna som njuter av det,men inte majoriteten...det kan jag lova!

Varsågoda att kräka av er fula ord om mig nu....jag är beredd

Har provat rövknulleri vid några tillfällen... Med jävligt varierande resultat.
Men grunden för allt knulleri, måste vara att BÅDA vill, annars blir det liksom ingen känsla och fart i det hela...
Citera
2010-05-07, 22:53
Medlem
Krombacherns avatar
Hon va ju inte så jävla snygg. kanske några bira innan och släcka lampan i så fall.
Citera
2010-05-08, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Då gjorde du/ni helt enkelt fel...

Glidmedel,mannen jag älskar,lugnt och försiktigt...nej ,jag tror vi prickade in allt
Citera
2010-05-08, 01:11
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Glidmedel,mannen jag älskar,lugnt och försiktigt...nej ,jag tror vi prickade in allt

Om det gjorde ont och du blödde så gjorde ni uppenbart nåt fel, om inte annat det simpla faktum att ni inte slutade när det gjorde ont är ju ett ganska stort jävla korkat fel...
Citera
2010-05-08, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Om det gjorde ont och du blödde så gjorde ni uppenbart nåt fel, om inte annat det simpla faktum att ni inte slutade när det gjorde ont är ju ett ganska stort jävla korkat fel...

Jo såklart slutade vi när det gjorde ont....du verkar vara väldigt insatt i detta för övrigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in