2010-05-07, 08:07
Medlem
Jag håller med Catarina fullt ut och tycker det är på tiden att någon berättar hur det är för tjejer,för jag garanterar er killar att analsex är ingen njutning,jag har provat,det gör ont och man blöder flera dagar efteråt,tänk på era flickvänner/kvinnor vad de ställer upp på för er skull och vilken smärta det innebär för att ge er njutning.
Det finns säkert en och annan kvinna som njuter av det,men inte majoriteten...det kan jag lova!

Varsågoda att kräka av er fula ord om mig nu....jag är beredd
Citera
2010-05-07, 08:14
Medlem
HoMohammeds avatar
Slutade läsa när hon inte längre kunde uttrycka sig på ren svenska och gled in på ett ur hennes synsätt mer slagkraftigt språk och därmed räknade bort sig själv och sin egen åsikt för all framtid. Vad är problemet dock? Folk gör som de vill och vad de vill helt oavsett vad någon batikhäxa tycker. De tonåriga våp som inte vet bättre drar ju en lärdom ur det hela? Man kanske inte skall vara ute och knulla runt om man inte är mogen för det helt enkelt fast nehej nej så gör vi tydligen inte i sverige. Här skall vi lära våra tonåriga flickor att bli horaktiga våp i tidig ålder fast på rätt sätt (?) enligt batikhäxan i bloggen.
Senast redigerad av HoMohammed 2010-05-07 kl. 08:17.
Citera
2010-05-07, 08:24
Medlem
Katatonisks avatar
Hon säger ju absolut ingenting om att man inte får ha analsex. Gillar man det så go ahead, det finns det många tjejer som gör, men om man hör till den inte helt obetydliga gruppen som går med på det för att det är obligatoriskt så ska man veta att man har all rätt i världen att säga nej. Vilket man faktiskt har, vad Flashbacks misogyna tonårsmaffia än tror och tänker om kvinnosläktet. Jävla snorungar, skärp er.
Citera
2010-05-07, 08:28
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krubb
Unga tjejer ska inte behöva ta den i prutten bara för att dom tror att det är normalt.

Jaså, bestämmer inte mannen det?
Citera
2010-05-07, 08:32
Medlem
DanteAlighieris avatar
Nytt inlägg

http://amelia.se/blogg/katerina-jano...nts=1#comments
Citera
2010-05-07, 08:39
Medlem
Mvks avatar
Varför denna fixering vid fel hål?
Har ni ens provat det?
Jag som kille tänder inte på det. 2ggr har jag provat, på tjejernas begäran.
Den ene var full och ville bli av med oskulden i sketan, den andre tog kuken och körde in den självmant.
Från en som provat, det är inget märkvärdigt.

Tycker hon borde lagt upp inlägget annorlunda, nu låter hon som en sur kärring även om jag har förståelse för att hon drabbats av panik för hon tydligen har barn som kommer ut i stora vida världen snart.
Citera
2010-05-07, 08:42
Medlem
Justitiemords avatar
Jag trodde att judinnor hade en förkärlek för just analsex.

Men det kanske bara är fördommar.
Citera
2010-05-07, 08:47
Medlem
HoMohammeds avatar
http://amelia.se/blogg/katerina-jano...F07%2Fsista%2F

( Då hon verkar ha en förkärlek för att ta bort saker: http://pici.se/590203/ )

Nu uppmanar hon öppet till krig?
Senast redigerad av HoMohammed 2010-05-07 kl. 08:51.
Citera
2010-05-07, 08:47
Medlem
LiLWizs avatar
Tack för tipset! Ska genast skriva av mig i den här frågan, trots begränsad erfarenhet av tvåan. Men hur som, det ska fan inte förbjudas eller vägras utan anledning. Vilket jävla bullshit.
Citera
2010-05-07, 08:58
Medlem
Antaras avatar
Gällande cancer och kopplingen till analsex så finns det vetenskapliga studier gjorda, bara att söka på www.pubmed.com anal sex + cancer. Så visst finns det en ökad risk för analcancer.

Var inte så jävla inskränkta och ego. Ta den själva i tvåan först, helst en dildo i rejäl storlek. Om ni gillar det- DÅ kan ni föreslå för er tjej att hon ska prova.
Citera
2010-05-07, 09:11
Moderator
rotadents avatar
Två ämnen om Katerina Janouch sammanfogade.

//Mod
Citera
2010-05-07, 13:45
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antara
Var inte så jävla inskränkta och ego. Ta den själva i tvåan först, helst en dildo i rejäl storlek. Om ni gillar det- DÅ kan ni föreslå för er tjej att hon ska prova.

Men det är ju inte säkert att man själv gillar att få analsex bara för att man gillar att ge, eller tvärtom. Förstå mig rätt, Katerina har väldigt mycket mer rätt än de flesta här. Men samtidigt som genomsnittsflashbackaren inte tycks visa särskilt mycket respekt för tjejens sexualitet, "kör på vare sig hon vill eller inte" så gör Katerina delvis samma fel, men tvärtom. Hon förutsätter att tjejen är ett offer som inte själv kan välja vilka former av sex hon ska ha - former som må ligga utanför normen för hur de flesta gör.

Jag tycker "Mattias" formulerar det ganska bra: http://amelia.se/blogg/katerina-jano...nts=1#comments
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in