2010-05-08, 02:02
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Jo såklart slutade vi när det gjorde ont....du verkar vara väldigt insatt i detta för övrigt

Hör till dom som upskattar en ordentlig vända i "bakdörren" när humöret faller på och guben ställer så gärna upp så
Citera
2010-05-08, 02:33
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipMarlowe
Jösses. Ja, smaken skiljer sig mycket, det är uppenbart. Enligt mig är hon totalt avtändande. Det finns ingenting vare sig vackert eller sexigt med henne. Jag skulle inte knulla henne ens om jag vore snorpackad.

Det finns ingenting sexigt i att vara sexualrådgivare. Nu behöver ju inte det säga så mycket om privatpersonen. Sist jag stötte på henne hade hon pigga och intelligenta ögon och gjorde ett vaket intryck, sådant är attraktivt.

Jag vet, av andras erfarenhet, att hon inte är främmande för anala äventyr.

Jag har alltså inte fjässat på henne. "Sexolog" är avtändande. De som kan bortse ifrån det däremot, de får sig en munfull...
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2010-05-08 kl. 02:40.
Citera
2010-05-08, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Hör till dom som upskattar en ordentlig vända i "bakdörren" när humöret faller på och guben ställer så gärna upp så

Jaha där ser man och inga smärtor eller blödningar
Citera
2010-05-08, 03:00
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nowornever
Jaha där ser man och inga smärtor eller blödningar

Aldrig varit några problem trots tämligen välutrustad gube
Citera
2010-05-08, 03:20
Medlem
Millwalls avatar
Enligt en av hennes böcker tillverkades ett av barnen genom att hon satte sig grensle över sin karl då förhållandet var som typ värst och han i princip var däckad....till råga på allt bölade hon en massa under tiden.
Citera
2010-05-28, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Jag trodde att judinnor hade en förkärlek för just analsex.

Men det kanske bara är fördommar.

Katolikerna är värst på analsex...
Citera
2010-05-28, 19:25
Medlem
jugbandbluess avatar
känns som om den fördomen finns om alla etniciteter. där jag kommer ifrån är det muslimska tjejer som tar den i skitan för att deras vaginala oskuld ska bestå osv
Citera
2010-05-28, 22:00
Medlem
Kalmantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaudOlofsson
Katolikerna är värst på analsex...

Nej, bögar är värst på analsex. Eller kanske ska vara bäst på analsex?
Citera
2010-06-28, 14:23
Medlem
HasseBanans avatar
Katerina Janouch är i högsta grad medskyldig till den ökade sexuella lössläpptheten i samhället. Under åren 2004-2005 finns många svar i hennes sexspalt som tyder på att hon tycker det är helt okej med otrohet och stor åldersskillnad mellan partners. Underligt om man tänker på hur trogen hon är mot sin kära Rickard (och hur hon förväntar sig att han ska vara trogen).
Citera
2012-05-19, 13:23
Medlem
kosiwagos avatar
Katerina Janouch på Twitter - rasist?

Katerina Janouch har hamnat i bråk med Cherin Awad på Twitter, mordhot och rasismanklagelser!

Katerina var upprörd efter SVTs program Uppdrag Granskning, om imamer som har en något suspekt syn på kvinnors rättigheter.

Katerina Janouch ‏@katjanouch
Att försöka få #granskning att framstå som oseriös som tex @Cherin_awad gör genom att grotta i oväsentligheter. Ger verkligen dåliga vibbar.

Cherin anklagar Katerina för att vara rasist och för att komma med personangrepp på Cherin själv.
Senare på kvällen blev Cherin uppringd av någon som, enligt Cherin själv, mordhotade henne. Om det är sant, är det naturligtvis hemskt - men samtidigt vet man ju inte, och Cherin påstår på Twitter att det då ska vara pga vad Katerina skrev.

"För om ni inte ser kopplingen mellan när kända personer uppträder hatiskt och dödshotet jag fick ikväll blir jag rädd på riktigt."

Även Dilsa Demirbag-Sten kom med kommentarer:

Dilsa Demirbag-sten ‏@DilsaDSten
Word! @katjanouch . Religion ska hållas lååångt bort från lagstiftningen och vetenskapen.

Dilsa Demirbag-sten ‏@DilsaDSten
Sharia = satans påfund vars grundpelare är förtryck av kvinnan & andra religiösa grupper. Varför försvarar ni religiös lag?

Det är rätt svårt att följa allas kommentarer och reTweets, så ni får kolla på Twitter om ni vill se exakta Tweets - eller hjälpa mig att klistra in det.

Underhållande eller tragiskt? Katerina som har släktingar som dött i koncentrationsläger blir kallad rasist och nazist.
Citera
2012-05-19, 13:29
Moderator
Schlesiens avatar
Ledsen ensam slö trådstart sammanfogad med tråd i samma ämne.

/ Moderator
Citera
2013-09-26, 21:46
Medlem
Dags att plocka upp tråden om Katerina Janouch igen, såg henne i Göteborg idag, hon såg ganska het ut. nån som har färskt skvaller?

Vad jag förstått är hon ute i svängen ordentligt och är kåt som fan, nya killar hela tiden och det ryktas hon spred klamydia till halva stället "under bron" i våras.
Låter lagom sexigt i och för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in