Katerina Janouch har hamnat i bråk med Cherin Awad på Twitter, mordhot och rasismanklagelser!
Katerina var upprörd efter SVTs program Uppdrag Granskning, om imamer som har en något suspekt syn på kvinnors rättigheter.
Katerina Janouch @katjanouch
Att försöka få #granskning att framstå som oseriös som tex @Cherin_awad gör genom att grotta i oväsentligheter. Ger verkligen dåliga vibbar.
Cherin anklagar Katerina för att vara rasist och för att komma med personangrepp på Cherin själv.
Senare på kvällen blev Cherin uppringd av någon som, enligt Cherin själv, mordhotade henne. Om det är sant, är det naturligtvis hemskt - men samtidigt vet man ju inte, och Cherin påstår på Twitter att det då ska vara pga vad Katerina skrev.
"För om ni inte ser kopplingen mellan när kända personer uppträder hatiskt och dödshotet jag fick ikväll blir jag rädd på riktigt."
Även Dilsa Demirbag-Sten kom med kommentarer:
Dilsa Demirbag-sten @DilsaDSten
Word! @katjanouch . Religion ska hållas lååångt bort från lagstiftningen och vetenskapen.
Dilsa Demirbag-sten @DilsaDSten
Sharia = satans påfund vars grundpelare är förtryck av kvinnan & andra religiösa grupper. Varför försvarar ni religiös lag?
Det är rätt svårt att följa allas kommentarer och reTweets, så ni får kolla på Twitter om ni vill se exakta Tweets - eller hjälpa mig att klistra in det.
Underhållande eller tragiskt? Katerina som har släktingar som dött i koncentrationsläger blir kallad rasist och nazist.