2009-03-22, 16:27
Medlem
Treehorns avatar
Julio Cesar förtjänar också ett bättre lag, han får fan göra allt själv.
Citera
2009-03-22, 16:29
Medlem
Masingas avatar
Ibland passar Ibra som en åsna förstår mig inte på han, måste fan vara okoncentration. Zlatan gör det svåra enkelt och det enkla svårt, weirdo..
Citera
2009-03-22, 16:38
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Ibland passar Ibra som en åsna förstår mig inte på han, måste fan vara okoncentration. Zlatan gör det svåra enkelt och det enkla svårt, weirdo..
Där kan jag faktiskt hålla med. Han blandar nästan alltid ren genialitet med ofattbart korkade beslut. Finslipar han på sin koncentration ser jag inga hinder för honom att bli bättre än Ronaldo..
Citera
2009-03-22, 16:48
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Julio Cesar förtjänar också ett bättre lag, han får fan göra allt själv.
Cesar är duktig, men nu överdriver du. En match som Inter dominerar och leder med 3-0 kan knappast enbart bero på Julio...
Citera
2009-03-22, 16:49
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Cesar är duktig, men nu överdriver du. En match som Inter dominerar och leder med 3-0 kan knappast enbart bero på Julio...

Du kan väl inte på allvar tro att han syftar till den här matchen.
Citera
2009-03-22, 16:50
Medlem
Treehorns avatar
Citat:

Nej överdriver inte ett dugg, Inters försvar har varit uselt match efter match.
Citera
2009-03-22, 16:52
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Nej överdriver inte ett dugg, Inters försvar har varit uselt match efter match.
Samuel - Cordoba är stabila. Rivas är fan i Loria klass.
Citera
2009-03-22, 16:53
Bannlyst
Citat:
Nej det beror på att han just nu kanske är världens bästa målvakt.
Citera
2009-03-22, 16:53
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Samuel - Cordoba är stabila. Rivas är fan i Loria klass.

Absolut men Samuel är väldigt skadebenägen och sen är reserverna rikitgt dåliga...
Citera
2009-03-22, 16:55
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonJohnson
Nej det beror på att han just nu kanske är världens bästa målvakt.
Så Inter hade inte vunnit matchen utan Cesar? Kan förstå resonemanget i ett större perspektiv över hela säsongen, men att påstå det i den här matchen är bara löjligt..
Citera
2009-03-22, 16:55
Medlem
4522s avatar
Citat:

Cesár förtjänar faktiskt ett bättre lag, han är helt fenomenal. Jag håller honom utan tvekan som topp tre av världens målvakter och kanske den främsta vad beträffar dagsform. Inte nog med att han är fläckfri, han verkar även ha en sjukt skön inställning till fotbollen. Firar målen som Pippo och ler mer eller mindre hela matcherna.

Vad kan man säga om Zlatan? Incredibili Ibracadabra! Eller som Gazzettan, "Magia di Zlatan", killen är tamefan gud. Utan tvekan den starkast lysande stjärnan i Italien den här säsongen. Är det bara för mig som tankarna förs till Tottis mål mot just Inter, säsongen 05/06? Synd att han blandar och ger så friskt bara, men det är svårt att hela tiden hålla det på en extrem nivå. Vad hände med Jimenez? Måste ha känt av en skada eller något annars är det nog det skummaste bytet jag varit med om.

Udinese åkte som väntat på torsk. Synd att Sanchez inte infriat mina förväntningar, hade kanske satt dom lite väl högt inför säsongen. Men han är fortfarande ung och fortsätter utvecklingskurvan att gå uppåt kanske det kan bli något. Han är dock inte redo att axla antingen Quagliarellas eller Di Natales mantel redan till nästa säsong. Idag utvisad och nollad i målprotokollet vilket givetvis inte är tillräckligt.
Senast redigerad av 4522 2009-03-22 kl. 16:57.
Citera
2009-03-22, 16:56
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Undrar hur många supermål Zlatan kommer göra under sin karriär? Han har redan passerat Le Tisser känns det som..grym lobb med vänstern dessutom. Inters försvar ja..uselt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in