Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Ännu en värdelös motivering. Jag visste att dina argument inte håller. Varför leker Messi med Zlatan alla 7 dagar i veckan? Det är ju inte så precis att de har mötts öga mot öga, så dra ner skitsnacket. Det ända Messi besitter är sina fina dribblingar och sin snabbhet, vilket jag kan ta, men att säga att Messi leker 7 dagar i veckan med Zlatte med sina 169 cm och 68 kg är ju lite off way. Suck me och dina argument.
Nej, det är inte ännu en värdelös motivering, med tanke på att jag skrev samma svar i två olika trådar där du frågade samma sak. De behöver inte mötas öga mot öga, alla vet att Messi tar Zlatan 7 dagar i veckan, oavsett om han spelar i Barcelona eller i Inter. Messi har en ledarroll i Barcelona, Zlatan har en ledarroll i Inter där han, som 28-åring, klagar på att Balotelli, 18 år, gör mål istället för att spela bollen till honom. Det visar ju bara vilken nivå han ligger på, där han istället för att leda laget drar ner moralen till botten. Nej, ska han någonsin platsa in på den där top 5-listan får han sluta tro att världen kretsar runt honom.
Sen när blev längd en avgörande faktor i fotbollen?