2009-03-22, 16:57
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Så Inter hade inte vunnit matchen utan Cesar? Kan förstå resonemanget i ett större perspektiv över hela säsongen, men att påstå det i den här matchen är bara löjligt..

Men det är det ju ingen som gjort...

Zlatans andra mål!
http://fotbollskanalen.se/1.429059?videoId=1.905073&renderingdepartment=2.12 478
Citera
2009-03-22, 16:59
Medlem
Fotzens avatar
Sicken chipp, underbart mål.
Citera
2009-03-22, 17:00
Medlem
Worezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Cesár förtjänar faktiskt ett bättre lag, han är helt fenomenal. Jag håller honom utan tvekan som topp tre av världens målvakter och kanske den främsta vad beträffar dagsform. Inte nog med att han är fläckfri, han verkar även ha en sjukt skön inställning till fotbollen. Firar målen som Pippo och ler mer eller mindre hela matcherna.
Det är väl ingen hemlighet att Inters svaghet ligger i försvaret, men samtidigt är det alltid svårt att säga att det skulle gått ännu bättre i ett annat lag. Jag tror Cesar är en målvakt som hela tiden måste sättas på prov för att kunna prestera på topp. Har man då en mur till försvar blir man lätt inaktiv som målvakt och lätta mål slinker in.

Dock kan jag skriva under på att Julio är en av världens absolut bästa målvakter för tillfället.
Citera
2009-03-22, 17:06
Medlem
Sanctuss avatar
Zlatan glänser som vanligt när han ställs mot sämre motstånd...
Citera
2009-03-22, 17:06
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Har faktiskt intalat mig själv att Birro hade några fotbollskunskaper värda namnet, men han levererar ju bara kosmetisk smörja utan något vidare djup. Den som tvekade på Santon och skulle specialstudera honom borde ha fått tillräckligt med vatten på sin kvarn i dagens match. Jävlar i havet vad bra killen är.

Vad har han gjort nu då?, Har han gett sig på Santon?
Tycker han är rätt underhållande i diverse fotbollsprogram, synd bara att det ska vara en så jävla massa dravel innan han kommer till poängerna i sina texter.
Citera
2009-03-22, 17:07
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Där kan jag faktiskt hålla med. Han blandar nästan alltid ren genialitet med ofattbart korkade beslut. Finslipar han på sin koncentration ser jag inga hinder för honom att bli bättre än Ronaldo..
Apropå det så har Zlatan nu gjort fler mål för Inter än Ronaldo. Dock har Zlatan spelat drygt 10 matcher mer.
Citera
2009-03-22, 17:07
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Zlatan glänser som vanligt när han ställs mot sämre motstånd...

Att du ens orkar... Somna om.
Citera
2009-03-22, 17:11
Medlem
Fantastiskt mål, äntligen kan Aftonbladet skriva Drömmål utan att behöva skämmas för det
Citera
2009-03-22, 17:13
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luffsen
Vad har han gjort nu då?, Har han gett sig på Santon?
Tycker han är rätt underhållande i diverse fotbollsprogram, synd bara att det ska vara en så jävla massa dravel innan han kommer till poängerna i sina texter.

Nae, inget ont om Santon som tur var. Han satt mest och körde sitt gamla vanliga ordbajsande. Same old med andra ord. Kommer dock inte ihåg vad han snackade om, bara att det var värt ett inlägg på Flashback. Men jag kan hålla med om att han har en del sköna anekdoter och berättelser men det känns som att han spelar lite väl på sin Italienska sida. Det hade varit okej om han hade haft någon särskild underrättelseinformation eller liknande. Nu refererar folk till honom som ett orakel vad gäller Italiensk fotboll men han säger inte mycket vettigt egentligen. Kan inte sluta fråga mig hur mycket fotboll han verkligen ser...
Citera
2009-03-22, 17:17
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Att du ens orkar... Somna om.

Okej, jag erkänner du har rätt. Han har ju dominerat i Champions och landslagets slutspel också...
Citera
2009-03-22, 17:20
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Okej, jag erkänner du har rätt. Han har ju dominerat i Champions och landslagets slutspel också...
Tja, han var bra i andra matchen mot Manchester United.
Citera
2009-03-22, 17:24
Medlem
Sanctuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Tja, han var bra i andra matchen mot Manchester United.

Gjorde han mål? Gick laget vidare? Nej. Resultat är allt som räknas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in