2009-01-18, 15:21
Medlem
Amors avatar
Vilken rivstart av Atalanta. Väldigt imponerad av deras energi i spelet.

Och sen vilken skyttekung i Floccari, någon som minns att han stod i skuggan av Zlatan Muslimovic i Rimini?

Atalanta har nog inte varit så här bra sedan Caniggia och Strömbergs dagar. Hoppas de kan rädda spänningen i ligan idag.

Frågan är om Inter har något att sätta emot Manchester United när de ser ut att bli totalt uppkäkade av Atalanta?

Föresten vill jag ge beröm till TV9 som inte skruvar ner publikljudet(som canal+ gör)
Citera
2009-01-18, 15:34
Medlem
Flus avatar
Vad händer? 3-0 till Atalanta efter 32 minuter. Årets skräll på gång?
Citera
2009-01-18, 15:36
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Vad händer? 3-0 till Atalanta efter 32 minuter. Årets skräll på gång?
Atalanta känns som Sydkorea anno 2002, fast med bättre teknik. Inter-spelarna ser ut som kolosser.
Citera
2009-01-18, 15:38
Medlem
Går bra i Bergamo. Inte likt Inter att ligga under mer 3-0. Dom brukar vara riktigt stabila annars. Men det är kul för serie A.
Citera
2009-01-18, 15:42
Medlem
BluesPowers avatar
Atalanta-inter hade kunnat vara en riktigt rolig match att se om inte den där efterblivna idioten Martin åslund hade babblat sönder allting, han måste fan vara den sämsta "expert"kommentatorn någonsin
Hur kan kanal 9 vara så jävla efterblivna att dom låter den sopan kommentera alla matcher på kanal9??!! ful som stryk är han ockå!
Citera
2009-01-18, 15:43
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BluesPower
Atalanta-inter hade kunnat vara en riktigt rolig match att se om inte den där efterblivna idioten Martin åslund hade babblat sönder allting, han måste fan vara den sämsta "expert"kommentatorn någonsin
Hur kan kanal 9 vara så jävla efterblivna att dom låter den sopan kommentera alla matcher på kanal9??!! ful som stryk är han ockå!
så dålig är han inte, tror ni stör er på hans kaxiga Stockholms-accent.
Citera
2009-01-18, 15:45
Medlem
Vilken match atalanta gör, 3-0 mot inter efter 35 min är grymt. Hoppas dom forsätter spela sån här bra fotboll
Citera
2009-01-18, 15:47
Medlem
BluesPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Jag stör mig på att han är totalt okunnig och han inte kan säga mer än tre ord på raken utan att säga EHH... EHH... låter som han är berusad eller nått, dessutom så pratar han nonstop vilket förstör för oss som vill kolla på fotboll och inte höra nån jävla fjant babbla genom hela matchen, speciellt när han ändå inte har nått att säga.
Trodde fan aldrig att det skulle dyka upp nån som var sämre än Billy Ohlsson och hedman.
Citera
2009-01-18, 15:52
Medlem
pirates avatar
Totalhaveri av Inter idag.
Det jag inte förstår är varför Inter inte låter spela coola ner sig lite och ha bollen inom laget, istället är det dåliga passningar, mittfältet verkar ha tältat och sovit, backlinjen ej organiserat, ingen uppspelsfas....nej Inter funkar inte alls bra idag.
Hoppas en på en bättre halvlek, kanske inte vinst men åtminstone en fin match där vi får se bägge lagen kämpa...
Citera
2009-01-18, 16:02
Medlem
Amors avatar
Tittar på halvtidssnack på canal +. Intressant att höra Kristina Kappelin, synd dock att inte Birro kan stå tillbaka och låta henne dela med sig av sin kunskap. Det är tydligt att hon har betydligt bättre koll än honom.

Den mannen borde lära sig att man inte kan stå i centrum varje sekund
Senast redigerad av Amor 2009-01-18 kl. 16:04.
Citera
2009-01-18, 16:16
Medlem
Treehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor

Nja inte så kaxigt mer som ett permanent talfel. Men jag erkänner att jag dömde ut honom för fort, han är helt ok nu efter ett tag.

Inter är förövrigt riktigt dåliga, bir väldigt svårt för dom i CL med det här spelet och Zlatan borde helt klart försöka hitta en annan klubb om han vill vinna CL i framtiden.
Senast redigerad av Treehorn 2009-01-18 kl. 16:28.
Citera
2009-01-18, 16:39
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Nja inte så kaxigt mer som ett permanent talfel. Men jag erkänner att jag dömde ut honom för fort, han är helt ok nu efter ett tag.

Inter är förövrigt riktigt dåliga, bir väldigt svårt för dom i CL med det här spelet och Zlatan borde helt klart försöka hitta en annan klubb om han vill vinna CL i framtiden.

Precis min tanke.
Jag har hållt på Inter väldigt länge, men det känns på senare år som om de tappar det där lilla extra som varje stor har. Jag tror oxå att de kommer att få det kämpigt i CL.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in