2014-04-27, 21:06
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juxx_67
Hur får man karta på facebook där man kan ha in vart man varit?

Det är ingen karta, utan du får ställa in ( i inställningar) om din dator/ipad ska ta emot vart du befinner dig. Sedan så gör statusuppdateringen detta automatiskt när du skriver. Om du inte har konfigurerat detta i förtid, så kan inte facebook skriva in vart du befinner dig i nutid.
Citera
2014-04-29, 18:40
Medlem
fakirens avatar
Brevet? Vad är detta?

Är det någon som vet vad detta är? Jag chansar på en totalt meningslös enkät.

Citat:
Är du mellan 20–25 år?
Håll utkik i brevlådan nästa vecka!

https://www.facebook.com/pages/Brevet/1378113032475190?fref=nf
Citera
2014-05-03, 12:29
Medlem
gato12s avatar
Har de slutat med påminnelser av födelsedagar?

Brukade alltid finnas små blänkare om nån av ens kontakter fyllde, högst upp till höger på sidan.
Citera
2014-05-03, 13:02
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Har de slutat med påminnelser av födelsedagar?

Brukade alltid finnas små blänkare om nån av ens kontakter fyllde, högst upp till höger på sidan.
Det finns kvar.
Citera
2014-05-03, 14:03
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Det finns kvar.

Hmm, inte hos mig.

Trots att jag är rätt säker på att brorsan fyller år idag. De kanske inte dyker upp om det rör sig om familjemedlemmar? Man antas känna till det ändå...?
Citera
2014-05-03, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hmm, inte hos mig.

Trots att jag är rätt säker på att brorsan fyller år idag. De kanske inte dyker upp om det rör sig om familjemedlemmar? Man antas känna till det ändå...?

Nej, han har nog dolt det.
Citera
2014-05-05, 23:43
Medlem
En fråga bara, har någon problem med Facebook just nu? Att det går väldigt sakta på sidan. Alla andra webbsidor fungerar som vanligt.
Citera
2014-05-05, 23:54
Medlem
Cosmo08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
En fråga bara, har någon problem med Facebook just nu? Att det går väldigt sakta på sidan. Alla andra webbsidor fungerar som vanligt.

Jag upplever exakt samma sak. Varit så i ca en timma för mig.
Citera
2014-05-06, 03:51
Medlem
Vill spy lite galla om fb.

Gjorde en blockning och trots det så kunde folk läsa medd som jag inte ville att dom skulle se. Katastrof

Det var samma sak när jag gjorde en radering på medd och trodde självklart att allt raderas. Nej då raderas bara ifrån min historik =(

Jag kan inte heller avinstallera spotify

Det värsta av allt fb har ingen support grrrrrrrrrrrrrrr
Citera
2014-05-06, 12:19
Medlem
Sophisticatedcutiepies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalvationArmy
Vill spy lite galla om fb.

Gjorde en blockning och trots det så kunde folk läsa medd som jag inte ville att dom skulle se. Katastrof

Det var samma sak när jag gjorde en radering på medd och trodde självklart att allt raderas. Nej då raderas bara ifrån min historik =(

Jag kan inte heller avinstallera spotify

Det värsta av allt fb har ingen support grrrrrrrrrrrrrrr

När du blockar någon så kan dom öht inte se din profil. Förmodligen så har personen ett extra konto som han/hon tittar på blockerade sidor med. Vill du inte att någon utom dina vänner ska se dina inlägg, klicka då på "endast vänner" när du publicerar din status.

När du raderar meddelanden/konversationer, så kommer det ju upp ett fönster som säger just att det enbart raderas på din sida. (personen du har konverserat med har alltså fortfarande konversationen kvar på sin sida.)

Vad har spotify med facebook att göra?
Citera
2014-05-14, 17:44
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Nu ska man tvingas kolla på folks videor också
Citera
2014-05-16, 22:54
Medlem
r0nins avatar
Hittade några intressanta siffror på http://www.worthofweb.com!
Facebook har 640,000,000 besökare om dagen och omsätter 9,600,000 $ om dagen. Zuckerberg och hans kollegor mår väldigt bra. Snart är min webbapplikation färdigbyggd och bara tanken om att ha 1000 besökare om dagen gör mig glad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in