2012-11-04, 12:48
Avslutad
Varför står det "i närheten av Johannelund" var man än befinner sig i Linköping?

Ni från Linköping har garanterat sett det förut. Johannelund är ju bara en liten stadsdel i Linköping...
Citera
2012-11-07, 19:44
Medlem
Kashis avatar
Varför tog dom bort pirat och l33t-speak från språklistan? jävla tråkiga dom är
kör engelska istället
Citera
2012-11-08, 01:49
Bannlyst
Om man skickar ett meddelande men sedan ångrar sig, om man då väljer att ta bort det, påverkas mottagen på något sätt? Meddelandet finns kvar för alltid när det väl är skickat tills att mottagaren raderar det?
Citera
2012-11-08, 09:43
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashi
Varför tog dom bort pirat och l33t-speak från språklistan? jävla tråkiga dom är
kör engelska istället

Du har nog inte letat tillräckligt mycket. Pirat såg jag senast igår.
Citera
2012-11-08, 18:14
Medlem
Kashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TMM
Du har nog inte letat tillräckligt mycket. Pirat såg jag senast igår.

Ja se där, hittade pirat och ändrade till upside down på min väns acc men INGEN leet-speak fy fan.

Att klicka på <3 istället för Like var ju det fina med livet.
Citera
2012-11-08, 21:21
Medlem
Skyishs avatar
Funderade på att göra en ny tråd men testar här. Är det någon som lagt märke till att populära sidor i stil med "Vi älskar fredagsmys" osv köps upp och att sidan senare länkar massa reklam? Ofta "roliga" videos eller texter. Vem är det som sysslar med detta? Nu snackar vi sidor med iaf 100k+ likes.
Citera
2012-11-11, 12:52
Medlem
Jolls avatar
Har ni varit med om att facebook själva skickar ut vänförfrågor? Idag så stod det:

"Sune Sunesson har accepterat din vänförfrågan"

Och jag har inte skickat någon sådan till han. Sjuukt irriterande !
Citera
2012-11-12, 15:57
Medlem
nittionios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Funderade på att göra en ny tråd men testar här. Är det någon som lagt märke till att populära sidor i stil med "Vi älskar fredagsmys" osv köps upp och att sidan senare länkar massa reklam? Ofta "roliga" videos eller texter. Vem är det som sysslar med detta? Nu snackar vi sidor med iaf 100k+ likes.

Det ligger pengar i antal likes, och roliga bilder/texter är ett enkelt sätt att få likes.
Citera
2012-11-12, 17:24
Medlem
Idag har "Tack Ica" spammats förbi med folk som tänkt sig tillvara ta en rabattkupong på 1000kr, undrar hur många som försökt lösa in de. Förutom att det varit fruktansvärt jobbigt att ens feed fylls på med skit, så är det rätt bra trollat av någon.
Citera
2012-11-14, 13:14
Medlem
BalleAnkas avatar
Använder folk fortfarande facebook? Jag trodde det var helt ute. Känns lite 2009 liksom. Ungefär som iPhone 3.
Citera
2012-11-14, 23:43
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalleAnka
Använder folk fortfarande facebook? Jag trodde det var helt ute. Känns lite 2009 liksom. Ungefär som iPhone 3.

Facebook känns snarare populärare än någonsin. Vilket inte bara syns genom totala antalet användare/folk som är medlemmar. Utan fler och fler företag använder sig av Facebook, tidningar och liknande vill också att man ska logga in genom Facebook för att kunna skriva en kommentar (alltså kommentera en artikel, blogginlägg etc). Det var inte lika vanligt för 3 år sedan.
Citera
2012-11-16, 13:55
Medlem
BalleAnkas avatar
När företagen börjar använda sig av facebook är de för sent ute. Användarna har tröttnat, delvis pga issues med rättigheter till det uppladdade materialet, och söker sig till andra communities.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in