2016-12-27, 17:58
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Har facebook börjat översätta gruppers inlägg automatiskt, eller är det vissa grupper som använder sig av facebooks översättning?

Har fått avfölja vissa grupper för att jag spyr invärtes av översättningarna. "Vänta på det" och andra amerikanska memes som fungerar av vana på engelska, när de översätts så kommer kaskadspyan.
Citera
2017-01-04, 23:19
Medlem
AnOldBeginnings avatar
Seriöst. Så många engelska sidor jag prenumererar på som så solklart får sina inlägg översatta av en dator.

Jag kan engelska, och jag spyr av översättningarna och måste av-subscribe av varenda jävla kanal. Så jävla tydligt datoröversatt - ett uttryck på engelska fungerar inte på svenska även om orden är de samma.

Någon som upplever det samma sista månaden?

Antar att det inte går att stänga av och unsubscribe är enda alternativet.
Citera
2017-01-06, 23:01
Medlem
Stora Facebookgrupper?

Jag gillar stora Facebookgrupper som t.ex "den största gruppen på Facebook", "thug life gruppen", "no offence" osv. Så har ni några tips på liknande grupper som e som dom? Hae försökt leta efter amerikanska/engelska grupper också men hittar inte något. Tacksam för tips
Citera
2017-01-08, 15:03
Medlem
Pedofetens avatar
Vill ha fejk-vänner, eller riktiga vänner. Har gjort ett satir-konto, men det kommer nog att tas bort. Men på mitt ordinarie konto kommer det ofta vänförfrågningar från "snygga tjejer", med få vänner. Det är ju porr-reklam. Men skulle acceptera de på mitt satir-konto.
Citera
2017-01-08, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pedofeten
Vill ha fejk-vänner, eller riktiga vänner. Har gjort ett satir-konto, men det kommer nog att tas bort. Men på mitt ordinarie konto kommer det ofta vänförfrågningar från "snygga tjejer", med få vänner. Det är ju porr-reklam. Men skulle acceptera de på mitt satir-konto.

Du kan ju skicka meddelande till dem att du även har ett satirkonto. Så får du se om de vill bli vän med din satirfigur också.
Citera
2017-02-03, 18:26
Medlem
Sillberts avatar
Vad har hänt med Facebook de senaste åren. Mina vänner som har lite bildning och god smak verkar inte posta något längre, så de dyker mycket sällan upp i mitt flöde. Däremot fylls flödet av en del mindre bildade personer som man tackat ja till deras vänförfrågan av artighet.

Likaså i de grupper jag är med i som kommer upp i flödet: En evig uppvisning i dyslexi, låg intelligens och dålig smak.

Har bildat folk lämnat Facebook? Har Fejjan tagits över av WT och bonnläppar?
Citera
2017-02-06, 10:53
Medlem
Tja!

Någon som vet hur man kan få upp någon form av lista för dom statusarna man skrivit som gett mest likes ??

Tacksam för svar!
Citera
2017-03-16, 19:45
Medlem
Ganonitos avatar
Någon mer än jag som på senaste tiden fått vänförfrågningar från (vad det ser ut som) random nyreggade amerikanska tjejkonton?
Citera
2017-04-01, 13:54
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Någon mer än jag som på senaste tiden fått vänförfrågningar från (vad det ser ut som) random nyreggade amerikanska tjejkonton?
Det är väl vanliga bots som dyker upp titt som tätt.. alltid någonting med sexannonser och skit.

Kommer facebook någonsin bli en bra plattform för videouppladdningar? 4k kvalite etc.

max 25mb uppladdning på loggen. Störtlöjligt!
Citera
2017-04-02, 01:14
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Kommer facebook någonsin bli en bra plattform för videouppladdningar? 4k kvalite etc.

max 25mb uppladdning på loggen. Störtlöjligt!

Jag hatar facebook men håller inte med dig här. 25mb räcker gott och väl för komprimerade mp4-filer (tror det heter så), om klippet är tillräckligt kort blir det bra kvalitè ändå. Annars finns det youtube som man kan länka till. Jag förstår inte den här besattheten av att ha ultrasupermegaHDbiografkvalitèt på exakt allting. Ni ska ju ändå bara se på det i era små minidatorer i handen!
Citera
2017-04-02, 18:52
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Jag hatar facebook men håller inte med dig här. 25mb räcker gott och väl för komprimerade mp4-filer (tror det heter så), om klippet är tillräckligt kort blir det bra kvalitè ändå. Annars finns det youtube som man kan länka till. Jag förstår inte den här besattheten av att ha ultrasupermegaHDbiografkvalitèt på exakt allting. Ni ska ju ändå bara se på det i era små minidatorer i handen!
Exakt som numera stödjer dessa format.
Citera
2017-04-05, 12:47
Bannlyst
Asså fattar för fan ingenting med facebook. Jag brukar spionera på heta brudar i närheten med min fake profil (ett helt annat namn). Dyker jag då upp som förslag som vän för de här personerna? För igår så började min farsa adda mig trots att han inte vet att det är jag. Och ja, jag har kollat på min farsas profil med min fake profil. Så jävla dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in