Mer avancerad
Men köper man den färdig avrunna yoghurten så är den ju lika enkel.
Tatziki är ju en rätt så lätt sås(ej stabbig) men med cräm fräs så blir den rätt så fet.
Lite skillnad på 3% yoghurt och cräm fräs´s 34%.
Vet inte om jag råkade posta i fel tråd men provar igen .
Jag letar en god wok med nudlar.. asiatiskt! (inga svampar/räkor!) någon som har ett recept att bjuda på?
Vet inte om jag råkade posta i fel tråd men provar igen .
Jag letar en god wok med nudlar.. asiatiskt! (inga svampar/räkor!) någon som har ett recept att bjuda på?
När det gäller innertemperatur på lax, hur lågt kan man gå?
Den är helt färdig när den når 50 grader men om du tex gravat den så kan du lågtempa den till 35 ungefär. Jag skulle inte dra den under 50 men det är nog ingen risk ifall du tar ut den vid 45
Kan någon rekommendera lite enkla maträtter som går relativt snabbt att laga till? Jag är student och efter att i princip levt på micro mat i ett halvår börjar jag bli sugen på lite riktig mat.
Senast redigerad av Protheus 2009-03-10 kl. 18:59.
Kan någon rekommendera lite enkla maträtter som går relativt snabbt att laga till? Jag är student och efter att i princip levt på micro mat i ett halvår börjar jag bli sugen på lite riktig mat.