ubersanta...
Var har du sett mig skriva att jag sager i mot dig!
OK du tycker overlag att vi i Sverige har for laga straff
Battre att folk blir inlasta for evig.
Ja i den fragan behover vi inte skriva mer for dar kommer vi ingen stans.
Vill bara tillagga jag jag ABSOLUT inte ar for anarki pa nagot satt.
Men lasa in folk for tid och evighet tycker jag ar fel.
Det finns alltid omstandigheter varfor saker blir som det blir.
Har dalig koll pa rattshistoria sjalv.
Men tycker ej detta var speciellt mycket varre an manga andra.
Men givet vis sa var det ett valdigt grymt ode hron fick mota inge snack om saken.
oldybutgoldy..
Nej han gick med i detta pa kaken.
Du tror vall inte att ga med i Ariskabrodraskapen ar nagot man kan gora som en lite yngling!
Det kravs lite mer.
Om du nu vill stalla dig pa den sidan som vill se garningsmannen mosade, varfor om du nu sett Hansson ute har du inte gjort slag i saken!!!
Detta gor att du i mina ogon ar en stor snackare av stora slag!
SMK...
Har sedan snast 7 ars tid varit ute ifran kaken och mer eller mindre ostraffad.
Sa jag lever deffentif pa ratt sida av lagen, sa ge fullstandigt fan i att anta sa javla mycket.
Sa nu onskar du att nagon i min familj ska mista livet, ja detta blir bara battre och battre, ja sitta och hoppas sadana saker borde pa ett eller annat satt straffa sig din fega ynkliga javel.
Vet inte om det ens finns nagon ide att svar pa dina inlagg.
Far kannslan av att du ar max en 20 aring och inte vet mycket om livet har jag fel?
Hafftigt att kanna Hansson ha ha kanner betydligt hafftigare an han om jag ska anvanda din tonars ord.
rocc...
Sa har har vi en Nazist som sitter och fordommer en Av AB/PB medlemmar och sjalv tror att han skulle bli upptagen ha ha ha
Hur dum ar du!!!
Da ska jag informera dig att jag sjalv blev antagen for snart 8 arsen!
Daniell Hansson och S....Y B....H var det som gjorde detta!
Sa ta nu och iformera mig om vem du ar pa min PM sa ska du fa veta vem jag ar sa kan du be om ursakt din bortkomma javla pajas.