2008-04-19, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Vad är det för en slags "förbannelse" över hela John Hron-mordet ?.

Tråden har knappt öppnas förrän det dyker upp folk som du som ska få det till att mordet inte var något att bry sig om.

Bara tre år efter mordet så skändades Johns grav. När man använder linor och bil för att välta en gravsten så är det inget "pojkstreck" utan ett genomtänkt,allvarligt försök att skända hans grav ordentligt.

Jag fattar inte vem som stöder dessa djur till gärningsmän.

Ett bestialiskt mord till följd av utdragen tortyr där mördarna iskallt skyller på varandra. Det är i sådana här fall som jag tycker att man borde nästan ha dömt i alla fall någon till dödstraff.

Daniel.H som i dag driver en egen fima och gullar med sina barn som om ingenting har hänt.(kräksmiley).

Jag brukar dra mig för att vara sådanhär, men i det fallet så önskar jag faktiskt honom och övriga gärningsmän sämsta tänkbara liv fyllt av smärta, ångest,motgångar. Och om ni kommer på idén att avsluta era liv i förtid så är jag inte en av de sörjande.

Graden av avsky och hat mot gärningsmännen som jag känner i det här fallet är lika stor som det mot "Engla-mördaren" Anders Eklund.

Om någon GM läser den här tråden så kan ni se ert fullbordade "verk" här:
http://img146.imageshack.us/img146/9899/johnfs0.jpg

Är ni riktigt nöjda nu eller ?.

Förresten, är det ingen som har bilder på Gärningsmännen ?

edit: Har hittat en fem år gammal liten bild på Daniel Hansson:
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9911/30/nazi/30-7703-hansson.jpg

Varför detta fanatiska engagemang? Alla mord är väl lika hemska, oavsett dödsorsak och plåga! Fyskisk smärta är tillfällig. Psykisk smärta är oändlig. Många som gnäller i denna tråden, men skiter i andra brutala dåd. Engagera er i allt, eller skit i vilket jävla hycklare.
Citera
2008-04-19, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devilleaf
Varför detta fanatiska engagemang? Alla mord är väl lika hemska, oavsett dödsorsak och plåga! Fyskisk smärta är tillfällig. Psykisk smärta är oändlig. Många som gnäller i denna tråden, men skiter i andra brutala dåd. Engagera er i allt, eller skit i vilket jävla hycklare.

Märkligare är att du reagerar över att folk engaskerar sig i ett barnamord?
Och spara sånt dravel om "fysisk smärta är tillfällig".

Hur var det nu med firmanamnet på DH:s firma?
Citera
2008-04-19, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaFru
Märkligare är att du reagerar över att folk engaskerar sig i ett barnamord?

Vad det inte du som som klagade på Legionvasas stavning?

Och var går gränsen för barn? 14? 15? En av mördarna var just 15, är han också ett barn eller är han vuxen?
Citera
2008-04-20, 00:23
Medlem
Celerons avatar
Citat:
Vad det inte du som som klagade på Legionvasas stavning?

Och var går gränsen för barn? 14? 15? En av mördarna var just 15, är han också ett barn eller är han vuxen?

Vad är det med dig ?. Sluta sabotera tråden. Varför finns det alltid folk som vill sabba den här tråden så den stängs ?.
Citera
2008-04-20, 10:52
Medlem
Citat:
Vad är det med dig ?. Sluta sabotera tråden. Varför finns det alltid folk som vill sabba den här tråden så den stängs ?.

Kom igen nu, HemmaFru m.f hade skitkul åt Leginvasas stavning, men när hemmaFru själv stavar fel, då skrattar ni inte.

Och frågan om ålder som jag skrev ovan, ingen som vill kommentera det heller?
Citera
2008-04-21, 08:36
Medlem
babblans avatar
Citat:
Kom igen nu, HemmaFru m.f hade skitkul åt Leginvasas stavning, men när hemmaFru själv stavar fel, då skrattar ni inte.

Och frågan om ålder som jag skrev ovan, ingen som vill kommentera det heller?

Jag kan kommentera. I mina ögon är man på sätt och vis ett barn när man är 15, men man är inte ett så litet barn att man inte vet vad för konsekvenser det kan få om man hoppar på,sparkar på, slår en annan människa.
Sen är man olika utvecklad och mogen, men är man 15 och inte förstår vilka konsekvenser ett sånt handlande kan få så bör man räknas som utvecklingsstörd.
Jag är inte så insatt i just det här fallet, men av det jag läst så har jag fattat det som att det var ett gäng grisungar med dålig självkänsla som trissade varandra. Ungar utan förmåga till empati för andra. Det är svårt att lära sig få emapti om man inte har det i sig, så frågan är väl om mördarna har förmåga till att känna empati nu eller om de har lika lätt att slå ihjäl någon som de inte tycker om i dag också?
Citera
2008-06-02, 19:57
Medlem
Sufferstreams avatar
Så... kan nån berätta varför vi ska bry oss så jävla mycket om just det här skit mordet och inte alla andra, tex där svenskar blir rövknullade och uppeldade av sandapor? Kan lova att det är mer hat i dom brotten än det här.
Citera
2008-06-02, 20:32
Medlem
Citat:
Vad är det för en slags "förbannelse" över hela John Hron-mordet ?.

Tråden har knappt öppnas förrän det dyker upp folk som du som ska få det till att mordet inte var något att bry sig om.

Bara tre år efter mordet så skändades Johns grav. När man använder linor och bil för att välta en gravsten så är det inget "pojkstreck" utan ett genomtänkt,allvarligt försök att skända hans grav ordentligt.

Jag fattar inte vem som stöder dessa djur till gärningsmän.

Ett bestialiskt mord till följd av utdragen tortyr där mördarna iskallt skyller på varandra. Det är i sådana här fall som jag tycker att man borde nästan ha dömt i alla fall någon till dödstraff.

Daniel.H som i dag driver en egen fima och gullar med sina barn som om ingenting har hänt.(kräksmiley).

Jag brukar dra mig för att vara sådanhär, men i det fallet så önskar jag faktiskt honom och övriga gärningsmän sämsta tänkbara liv fyllt av smärta, ångest,motgångar. Och om ni kommer på idén att avsluta era liv i förtid så är jag inte en av de sörjande.

Graden av avsky och hat mot gärningsmännen som jag känner i det här fallet är lika stor som det mot "Engla-mördaren" Anders Eklund.

Om någon GM läser den här tråden så kan ni se ert fullbordade "verk" här:
http://img146.imageshack.us/img146/9899/johnfs0.jpg

Är ni riktigt nöjda nu eller ?.

Förresten, är det ingen som har bilder på Gärningsmännen ?

edit: Har hittat en fem år gammal liten bild på Daniel Hansson:
http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9911/30/nazi/30-7703-hansson.jpg

vad jag inte fattar är hur mesiga och oföretagsamma Rohns föräldrar måtte vara? om min son skulle dödas på samma sätt och under liknande omständigheter skulle inte jag sitta och rulla tummarna...en stålbattong är ett härligt och mycket effektivt vapen..till att börja med.
Citera
2008-06-02, 22:07
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Så... kan nån berätta varför vi ska bry oss så jävla mycket om just det här skit mordet och inte alla andra, tex där svenskar blir rövknullade och uppeldade av sandapor? Kan lova att det är mer hat i dom brotten än det här.

Skulle någon, svensk eller inte, bli "rövknullad och uppeldad" av någon eller några (svenskar eller inte) så skulle i alla fall jag bry mig. Som tur är händer det inte så ofta.
Citera
2008-06-03, 08:05
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Det ena tar inte ut det andra. Denna traden handlar om John Hron.
Starta tradar om uppeldningar av svenskar sa ska du nog fa se ett
battre engagemang an du kommer fa i denna traden.
Citera
2008-08-07, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Jasså så denna tråden är igång igen.
Och jag ser även att det är en hel del av de gammla gnäll kukarna och ryggradslösa packet som fortfarande gastar.

Till er som är nya vill jag bara berätta att det kom fram var man kunde få tag på Hansson och psykfallet fanns men ingen absolut ingen har vågat sig fram till Hansson så det är bara tomma tunnor som skrammlar här inne.
Lägg då till x antal hot via PM och i denna tråd riktat i mot mig som jag med stor hängivenhet svarat omedelbart med förhoppningar att få möta upp dessa fröknar som gastat.
Men jag har fåt total nobben av alla.
Så ta allt med en nypa salt som dessa hycklare skriver.
Var nånstans kom det fram var Hansson och övriga mördare finns ? Skriv ut adress och namn på firman här i tråden då om du/ni är så jävla macho som du vill ge sken av. Att tortera och slå på en liten försvarslös 14-åring som ett gäng neandertalare, det klarade ni av. Men sen gömmer ni er och låtsas som ingenting har hänt. Och du har mage att kalla andra för ryggradslösa, de enda ryggradslösa arslen här är du och dina nassepolare.
Citera
2008-08-09, 23:19
Medlem
Onass avatar
En av dom fick väll så mycket stryk på ett hem så han blev mer efterbliven än han redan var hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in