2008-02-19, 04:59
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Men ater igen era javla froknar sitt for fan inte smyg hota eller hoppas pa att andra ska gora de ni hoppas pa utan runka nu upp era sma stritskukar och PM mig om ni sa garna vill se mig mosad.
Lovar att vill ni komma upp till KD sa ska jag fan dyka upp var sa sakra era javla fega fittor.
Men modet forsvinner nog direkt sa fort ni slappt tangant bordet.

Tror du folk är rädda för dig eller? Enligt mig är du en feg stackare med en helt snedvriden syn på omvärlden. Väx upp nån gång och inse vad allt handlar om, så kanske du inte måste hävda dig genom korkade personangrepp och sparka på de som redan är döda.
Citera
2008-02-19, 09:53
Medlem
ubersantas avatar
Citat:

Och ater igen FINNS DE NAGON MER AN MIG SOM FAKTISKT KANNER NAGON INBLANDAD I DETTA FALLET!!!!!!!

Jag kände John personligen (vi var dock ej vänner)

Straffen var på tok för milda för det extremt brutala tillvägagångsätt och mentala inställning som mördarna hade.

Dina fabulationer om Johns bakgrund är bara löjliga. Liksom de flesta tonåringar i den åldern som John var så finns det positiva och negativa aspekter. John var inte guds bästa barn, men han var inte så illa som du försöker få honom att framstå här på forumet.

Det är du som framstår som en fet mytoman i denna tråden när du gång på gång bevisar att du inte vet något om detta fall. Du visste inte varför John var i Kode, du visste inte var John bodde - du vet helt enkelt inte mycket utöver det du via omvägar hört mördare påstå.

Att du sen skriver som en 4-åring med dyslexi gör bara saken än mer humoristisk.
Senast redigerad av ubersanta 2008-02-19 kl. 10:43.
Citera
2008-02-19, 10:00
Medlem
ViceSquads avatar
Legionwasa:

Tycker du Danielsmördare kan ursäkta sig med ungdomssynder?
Citera
2008-02-19, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Straffen var på tok för milda för det extremt brutala tillvägagångsätt och mentala inställning som mördarna hade.

Jag håller absolut med dig om att straffen var på tok för milda för något så avskyvärt men om man jämför gärningsmännens ålder och deras brott med andra liknande fall så är jag tämligen övertygad om att straffen var skyhöga i jämförelse.
Citera
2008-02-19, 18:16
Medlem
Aardwolfs avatar
Citat:
Vilket harlig angasemang pajas kanten visar upp ha ha ha

Ardwolf...
Ja vilken skam att LILLA jag star upp for sina polare fy pa mig hurra till dig som kommer med hogintressanta inlagg!
Ja den historian du hanvisar till ar kvallsposten historia sa tar for givet att det ar en kraftig overdrift.
Om inte ok!

Den historien kommer från förundersökningsprotokollen så är ingen kvällsblaskaprodukt. Så snälla sluta nu att skriva mer om något som du inte vet ett skvatt om.
Citera
2008-02-19, 20:45
Medlem
ubersantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Jag håller absolut med dig om att straffen var på tok för milda för något så avskyvärt men om man jämför gärningsmännens ålder och deras brott med andra liknande fall så är jag tämligen övertygad om att straffen var skyhöga i jämförelse.

Det kan jag hålla med om. Jämför man med de straff som delas ut idag till ungdomar i samma ålder som begått mord så är det skillnad.

Däremot är Hronmordet en av de grymmaste jag känner till. Tillvägagångssättet kan endast jämföras med de två ungdomar som torterade ihjäl en handikappad man nyligen.

Har man sett obduktionsbilderna på John, och läst undersökningsmaterialet (mordets tillvägagångssätt) så känns det svårt att acceptera något annat straff än livstids straffarbete på svalbard.
Citera
2008-02-19, 20:54
Medlem
Slumlords avatar
Åkte inte någon av mördarna på en rejäl omgång inne på kåken så att han fick men för livet, eller blandar jag ihop det med något annat fall?
Citera
2008-02-19, 21:20
Medlem
Citat:
smk...
Ja ja trycker att han betalat sin skuld till samhallet med rage dessutom.
Vi bor i Sverige inte Ryssland,
Om du laser lite rattshistoria sa kommer du marka att Hansson fick ett mer en dubbelt sa stort straff som andra i hans sitts fick, Din polare tex!!!!!!!!!!!!!!!!!
Justisiemord pa hog niva
Ja ni ar duktiga pa att tjata om vad kasst jag skriver mm mm men hur fan ar det sjalva.
Hur ar de med er debatt fardighter!!!
Upprepar era javla hogst trottsamma antaganden.
Har for fan flera ggr sagt att jag EJ forsvarar eller rattfardigar de de gjorde.

Jag har aldrig påstått att mina kompis kommit billigt undan tvärtom! Du däremot sitter och gnäller om att din fega råtta till nazzepolare minsann fått dubbelt straff och att han avtjänat sitt straff till samhället. Jag och många andra(tror till och med att jag vågar säga alla) menar att din polare inte avtjänat sitt straff. Han borde ha låsits in på livstid.

Ett sånt avskyvärt brott som dom gjorde kan inte betalas av med 8 år på kåken. Det fattar väl du med? 8 år för att bestialiskt mörda en liten pojke. Du är sjuk i huvet om du menar att så är fallet.

Och nej jag är inte intresserad av slåss med dig. Du är inte värd ansträngningen. Men sitt där du och var tuff! Kanske kan du visa nån annan sinneslö nazze som du har till kompis om hur tuff du är på nätet och minsann satt respekt i packet på flashback.

Vi andra småler och visar upp dig som ett praktexempel på varför våra barn ska vara lydiga och duktiga i skolan så att dom inte hamnar snett som du uppenbarligen verkar ha gjort. Och jag skiter i din kassa stavning, jag fattar vad du menar ändå.
Citera
2008-02-19, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
Åkte inte någon av mördarna på en rejäl omgång inne på kåken så att han fick men för livet, eller blandar jag ihop det med något annat fall?

Jo det kräket som satt av sin tid på Mariferdsanstalten fick lsd ilurat sig och sen spöa dom skiten ur han och slog en skruvmejsel i ansiktet under ögat på han. Tydligen vart han en dregglande idiot efter det.(idiot var han innan men nu vart han ett kronvrak som blev institutionerad) Men om han är kvar i det tillståndet vågar jag inte uttala mig om. Men han fick duktigt med pisk på kåken det vet jag. Fast jag får inte fram hans namn.

Legionvasa's polare klarade sig undan sånt vad jag förstått.
Citera
2008-02-19, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Det kan jag hålla med om. Jämför man med de straff som delas ut idag till ungdomar i samma ålder som begått mord så är det skillnad.

Däremot är Hronmordet en av de grymmaste jag känner till. Tillvägagångssättet kan endast jämföras med de två ungdomar som torterade ihjäl en handikappad man nyligen.

Har man sett obduktionsbilderna på John, och läst undersökningsmaterialet (mordets tillvägagångssätt) så känns det svårt att acceptera något annat straff än livstids straffarbete på svalbard.

Vi är helt överens.
Citera
2008-02-19, 23:00
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Jo det kräket som satt av sin tid på Mariferdsanstalten fick lsd ilurat sig och sen spöa dom skiten ur han och slog en skruvmejsel i ansiktet under ögat på han. Tydligen vart han en dregglande idiot efter det.(idiot var han innan men nu vart han ett kronvrak som blev institutionerad) Men om han är kvar i det tillståndet vågar jag inte uttala mig om. Men han fick duktigt med pisk på kåken det vet jag. Fast jag får inte fram hans namn.

Legionvasa's polare klarade sig undan sånt vad jag förstått.
Hans namn kanske inte ska skrivas här.

Han som blev misshandlad är samma person som nu bor i Kode
med sina föräldrar och ofta syns där gåendes med sina hundar.

Misshandeln var enligt ryktena beordrat av Daniel som ansåg att han
snackat för mycket under rättegången. Nu var förvisso Daniel en nolla
innan han hamnade på kåken men byggde upp sin status genom att
gå med i "Brödraskapet" och kunde på så vis beordra attacken på
killen.
Citat:
Utan han i hog zigenartakt suger ut skattepengar genom att aka runt och babbla pa skolor.
Du snackar om en kille vars son blivit mördad här...
Citera
2008-02-20, 01:33
Medlem
Oldiebutgoldies avatar
Vad? Är Daniel medlem i Brödraskapet nu? Eller var han det? Wolfpack?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in