2008-02-21, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Enligt mina källor(en av två kompisar som satt på Mariefredsanstalten samtidigt som nassen) så var det inget beodrat av någon. Misshandeln skedde pga av hans åsikter och att det var svartskallar som ville spöa han pga av hans delaktighet i ett vidrigt mord på en försvarslös pojke. Han (nassen) ursäktade sig tom på kåken med att John minsann inte var så liten som massmedia ville göra gällande. Men jag vet inte hur det ligger till egentligen.

Så din version kan mycket väl stämma. Mina kopmisar har förträngt kåken och vad som skedde där och jag vill inte pressa dom. Jag har dock frågat om dom kom ihåg namnet på aset men dom mindes inte.

Enligt en annan trad har pa flashback sa var det en annan skinnbula som plockade honom.

Edit: Det star visst i denna trad, forsta sidan t.om.
Senast redigerad av DelBoy 2008-02-21 kl. 06:50.
Citera
2008-02-21, 17:19
Medlem
Av ren nyfikenhet...

Ariska Brödraskapet, existerar de fortfarande?
Citera
2008-02-21, 17:36
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
rocc...
Sa har har vi en Nazist som sitter och fordommer en Av AB/PB medlemmar och sjalv tror att han skulle bli upptagen ha ha ha
Hur dum ar du!!!
Da ska jag informera dig att jag sjalv blev antagen for snart 8 arsen!
Daniell Hansson och S....Y B....H var det som gjorde detta!
Sa ta nu och iformera mig om vem du ar pa min PM sa ska du fa veta vem jag ar sa kan du be om ursakt din bortkomma javla pajas.
Du är lite svår att förstå.. Vilken nazist fördömmer vilken AB medlem?
Och vill du säga att Daniel Hansson och någon Sonny antog dig?

Och varför är du intresserad av vem jag är egentligen? Jag är högst
ointresserad över ditt namn nämligen då det tillhör en nolla.
Citera
2008-02-21, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocc
Du är lite svår att förstå.. Vilken nazist fördömmer vilken AB medlem?

Jag kan reda ut det lilla missförstånd som här har uppstått er emellan.

När du rocc skrev:
Citat:
Citat:
Jag tror nog det ariska brödraskapets medlemmar föredrar mitt namn på gruppen före ditt.
så syftade du till att Legionvasa hade stavat Ariska Brödraskapet fel i sitt tidigare inlägg medans han då trodde att du menade att Ariska Brödraskapet skulle föredra dig som medlem i gruppen framför Legionvasa.

Ett litet missförstånd utav "på" och "i" bara.
Senast redigerad av Rock N Roll 2008-02-21 kl. 17:49.
Citera
2008-02-21, 21:50
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Jag kan reda ut det lilla missförstånd som här har uppstått er emellan.

När du rocc skrev: så syftade du till att Legionvasa hade stavat Ariska Brödraskapet fel i sitt tidigare inlägg medans han då trodde att du menade att Ariska Brödraskapet skulle föredra dig som medlem i gruppen framför Legionvasa.

Ett litet missförstånd utav "på" och "i" bara.
... Ja så kan det ju iofs vara.

Det här börjar bli för dumt

Legionvasa, jag är inte nazist, jag vill inte gå med i brödraskapet och jag
vill inte heller gå med i ARISKABRODRASPAET som du hellre kallar det.
Citera
2008-02-21, 21:51
Medlem
Engelbreckts avatar
Snälla, håll er till ämnet i fortsättningen!
Den här tråden snurrar allt längre in i personliga konflikter mellan användarna och allt mindre om var John Hrons mördare finns idag. Det får bli ett slut med det nu,.

/mod.
Senast redigerad av Engelbreckt 2008-02-21 kl. 21:54.
Citera
2008-02-22, 03:37
Medlem
Denne Son*y Bran*t, ar det nagon som vet mer om honom? Det enda som finns att lasa pa natet ar i princip att han ar en av grundarna till Ariska Brodraskapet samt att han ar en av sveriges "varsta nazi-brottslingar". Vad gor han idag exempelvis, fortfarande aktiv eller har han lamnat allt sant bakom sig?
Citera
2008-02-22, 10:41
Medlem
ubersantas avatar
Vad jag vet är väl namnen på mördarna offentliga?

D.H., J.B., och S.B. (kommer inte ihåg den 4:e så här på rak arm)

Har vi gjort en sammanställning på vad deras situation är nu?

D.H. - pappa med jobb
J.B. - Bor hemma med föräldrarna, lätt nervvrak (??? jag kan ha blandat ihop honom med någon av de andra

fyll gärna på
Citera
2008-02-22, 21:07
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubersanta
Vad jag vet är väl namnen på mördarna offentliga?

D.H., J.B., och S.B. (kommer inte ihåg den 4:e så här på rak arm)

Har vi gjort en sammanställning på vad deras situation är nu?

D.H. - pappa med jobb
J.B. - Bor hemma med föräldrarna, lätt nervvrak (??? jag kan ha blandat ihop honom med någon av de andra

fyll gärna på
Den siste har du förmodligen blandat ihop. Hans initialer är M.F. och han är
ett näst intill autistiskt vrak som bor med föräldrarna i Kode där hans syns
gåendes med sina hundar i samhället.
Citera
2008-02-24, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaFru
Kan vi göra en sammanfattning då tråden börjar bli väldigt lång.
1. Raoul efterfrågar skvaller om nazisterna som brutalt mördade en 14-årig kille med tjeckisk pappa i Kode strax utanför Kungälv.

2. Legionvasa dyker upp i tråden och beklagar sig att hans "gamla kompis" som var drivande i misshandeln skulle bli lidande för en dumhet han gjorde i ungdomen. Legionvasa meddelar även att hans "gamla kompis" driver ett eget företag och har 2 barn och att han är mycket glad för sin "gamla kompis" skull.

3. Flera användare med Herr Lindholm i spetsen börjar kritisera Legionvasas märkliga påståenden om att Hron var zigenare, djurplågare och tjuv. Flera användare reagerar också ganska starkt mot att Legionvasa bagatelliserar mordet som en dumhet i tonåren. Utöver det dyker förstahandsinformationen Hemliga Klubben in och påpekar att straffet för Hrons mördare, som även är Legionvasas "gamla kompis", som tillslut hamnade på 5 år, var ett rimligt straff. Hemliga Klubben går också i bräschen för de som ogillar att mördade personer glorifieras vid sin död.

4. Legionvasa börjar jiddra till höger och vänster med en språkvård som är riktigt pinsam. Han baserar sin fakta på förstahandsinformation som han har hört av sin "gamla kompis", och han menar att han inte bagatelliserar mordet trots att han beskrev det som en "dumhet i ungdomen". Legionvasa förklarar även sin usla stavning med att han valde idrotten före skolan, och påpekar också att han skulle snurrat upp Herr Lindholm i de flesta sporterna. Legionvasa benämner även alla som säger emot honom som "stenkastare" och samhällsparasiter.

5. Legionvasa börjar här bli till allmänt åtlöje. Hans förstahandsinformation visar sig vara åt helvete då flera användare, däribland Rocc och Ubersanta visar att det mesta Legionvasa har påstått är bullshit. Till råga på eländet sticker Legionvasa iväg på en 2-dagarsvisit till Thailand.

Summa sumarum: Inte mycket mattnyttigt skvaller om John Hrons mördare har dykt upp, förutom Legionvasas information om sin "gamla kompis", men det blev underhållande ändå. Legionvasa påstår sig även ha en version varför mordet hände, och det är inte den som stått i tidningarna, han påstår sig också vara den enda med den informationen. Så det som hittils har kommit upp sin tillhör topic är att mördaren Daniel Hansson idag bor i Göteborg där han driver firma och har 2 barn, allt enligt Legionvasa. Den andra av mördarna, MV bor numera hos sina föräldrar och är en mycket, mycket trasig människa.
Senast redigerad av IlDivino 2008-02-24 kl. 15:28.
Citera
2008-02-24, 15:19
Medlem
roccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Så det som hittils har kommit upp sin tillhör topic är att mördaren Daniel Hansson idag bor i Göteborg där han driver firma och har 2 barn, allt enligt Legionvasa.
Nja den andre mördaren bor i Kode med sina föräldrar och är en människospillra.
Detta har också kommit upp i enlighet med topic. Minns jag rätt så dömdes
endast två till mord, D.H. och M.F. så topic är ganska utredd.
Citera
2008-02-24, 15:27
Medlem
Citat:
Nja den andre mördaren bor i Kode med sina föräldrar och är en människospillra.
Detta har också kommit upp i enlighet med topic. Minns jag rätt så dömdes
endast två till mord, D.H. och M.F. så topic är ganska utredd.
*Editerar*.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in