Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
Reagerar gör vi väl alla men det lät mysko att överhuvudtaget poängtera att hunden efter dådet ignorerar kojan utan skall vilket inläggsskrivaren hade aningar om varför.
Själv är jag inne på att det inte fanns någon att skälla på då kojan stog tom och därav brydde sig inte jycken.
Jag får en känsla av att Arbogaborna målar upp mycket mystiska observationer som egentligen är naturliga och därför skulle det vara intressant att höra personens aningar.
Vem har sagt något om något mystiskt?
Innan dådet: Någon lurar i kojan. Hund reagerar.
Efter dådet: Ingen lurar i kojan. Hund ignorerar.
Slutsats: Den som var i kojan kan misstänkas ha haft med dådet att göra.
Så uppfattar jag Mr. Wishmasters "mystiska observation". Rätta mej om jag har fel...