Citat:
Ursprungligen postat av Guardian Angel
Såg man verkligen så mycket från kojan? Vilken sida av Ramst. är utsiktsplatsen?
På Eniros karta ser det ut som att det ligger flera hus mellan Es hus och ån.
Kör man från huset och över bron in på ramstigen så ligger det på vänster sida och visst kan man se ner på huset/husen och då var det inte så grönt och inte sånt som skymde utsikten.
Men hur nogrant vet jag inte för det är ju vad hon tittat med.
Kojan skulle väl varit typ en bas bara.
Kanske bara ett ställe att förvara saker på.
Polisen vet nog mer om det isf