Citat:
Ursprungligen postat av Kenny Kuk
Det är alltså fastställt att det är en s k knullkoja?
Man får inte ta allt för bokstavligt. Jag kunde skrivit röka eller kröka istället för göka, men tog det mest hälsosamma.
Poängen var att kojbyggnation och kojvistelse normalt sker under sommarhalvåret, och eftersom denna kojvistelse för tyskan skett i företrädesvis februari (?) och mars har den kunnat äga rum utan allt för mycket påträngande ungdomar.
I stället har då en hund anmält sitt intresse.