Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Gillade din tvivlande Thomas skarpt. Stämmer bra med de assocciationer jag fått många gånger när jag läst tråden. Han var inte nöjd heller innan han fick sitt bevis. Men tiga kunde han.
Tror att de flesta från Arboga, som aldrig hört talas om CS innan detta hände, ganska snart efter hennes uppdykande fick veta saker från håll vi litade på, som gjorde att vi redan då trodde att det var hon. Efterhand har saker dykt upp som stärkt den känslan. Jag kan idag säja att jag är säker på att hon är gm, men jag är inte helt säker på att hon blir fälld, jag
tror det dock!
Däremot...har jag efter "skohistorien" börjat tvivla på polisens engagemang o det
stör mej oerhört, hoppas jag har fel...
Även om jag nu inte var den som drog igång "Al Quaida-spåret" så stämmer Hamilkars beskrivning av vad som skedde mycket bra, förutom det faktum att några av oss ville ställa modereringen av denna tråd på sin spets...
Gick det att trasa sönder tråden med ett fabulerat spår borde det göra det med ett annat....Tråden blev inte bättre, nej...men vi kom till en punkt för visst svamlande!

Så lite seriöst var det...