Citat:
Ursprungligen postat av grisöra
Ja dom kör väl lite psykisk tortyr, eftersom Sverige bland annat kritiserats av Amnesty International för häktesförhållanden, så kan nog dom flesta fås att erkänna brott även om de är oskyldiga.
Löjligt! Har du setat i förhör någon gång?
Inte lätt att hålla tyst om man är ovan o skyldig men
ganska lugnt ändå om man är oskyldig!
Vet fler som tycker att svenska häkten är rena semestern o konsekvent
vägrat tala med bröderna Haffa för att det är en "hederssak"
Att svenska arresten ska vara så jävlig är bullshit men naturligtvis händer det även där saker som inte borde få hända!