2016-03-15, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Jag tror mer det har med klippningen att göra där man medvetet matchar ihop mediumets berättelse med det den drabbade har berättat.
Intressant att du har noterat detta, men lik väl verkar bli jätteimponerad av en vag träff från ett medium.
Citera
2016-03-15, 09:24
Medlem
Griskissens avatar
Vad tyckte ni om den nya förmågan Anu Rosentjärn? Jag blev imponerad av henne och tyckte att hon var väldigt träffsäker på många punkter. Dessutom rolig med en hel del humor.
Citera
2016-03-15, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Griskissen
Vad tyckte ni om den nya förmågan Anu Rosentjärn? Jag blev imponerad av henne och tyckte att hon var väldigt träffsäker på många punkter. Dessutom rolig med en hel del humor.

Ja hon var verkligen duktig och snappade upp allt som pågick i lägenheten väldigt fort. Hon kändes som en älva som liksom gled fram så lätt och smidigt. Vad kul att Sverige kan få fram så duktiga medium, hela branschen skulle kunna bli en framgångsrik export produkt Skulle verkligen vara ett behövligt steg på den evolutionära stegen.
Citera
2016-03-15, 14:51
Bannlyst
Citat:
Jag tror mer det har med klippningen att göra där man medvetet matchar ihop mediumets berättelse med det den drabbade har berättat.

Lät logiskt så kan de mycket väl vara.

För övrigt någon som vet var tjejen i paret är ifrån som var med igår? Lät som skåning eller annan bonde som försökte prata Stockholmska. Hatar såna pinsamma töntar.
Citera
2016-03-21, 22:22
Medlem
leveltwos avatar
Vad händer med hennes hår?
http://sendvid.com/0f4xo9a6
Citera
2016-03-22, 12:26
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leveltwo

Häftigt! Men kan ha en enkel förklaring om det är ngn fläkt/ utblås/ air condition bakom henne. Jag ser iaf inget som blåser
Citera
2016-03-22, 12:34
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Gissar på statisk elektricitet - hennes hår verkar följa mannens rörelser.
Citera
2016-03-23, 10:22
Medlem
Citat:
Jag har avsnittet inspelat. I luften rör sig dammpartiklar lugnt omkring. De framträder tydligt i det starka ljuset från solen. Inte en chans att det rör sig om en luftström. Det ser ut som att något lyfter på hennes hår ett par gånger just som mediet talar om hur någon brukade stryka henne i nacken.

Det här avsnittet känns inte uppenbart ljug...
Citera
2016-03-26, 11:25
Medlem
Citat:

Anu var kanon, behövs nya krafter i programmet, nya medium som kommer in, om inte bara för att vara där några gånger.
Citera
2016-03-30, 17:18
Medlem
Griskissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Anu var kanon, behövs nya krafter i programmet, nya medium som kommer in, om inte bara för att vara där några gånger.

Håller absolut med. En sak som jag har funderat över är att det verkar som många medium har en sorts bäst-före-datum. Det börjar helt enkelt gå sämre när de har hållit på några år. Två exempel är Jörgen och Vendela. Båda var väldigt duktiga för några år sedan, men hugger numera oftast i sten alternativt kommer med saker som inte går att verifiera.
Citera
2016-03-30, 17:30
Medlem
Citat:
En sak som jag har funderat över är att det verkar som många medium har en sorts bäst-före-datum. Det börjar helt enkelt gå sämre när de har hållit på några år. Två exempel är Jörgen och Vendela. Båda var väldigt duktiga för några år sedan, men hugger numera oftast i sten alternativt kommer med saker som inte går att verifiera.

När har dessa någonsin kommit med något relevant som går att verifiera, menar du?

Jörgen blev för övrigt avslöjad som bluffmakare för över 10 år sedan..
Citera
2016-03-30, 20:11
Medlem
Citat:
Håller absolut med. En sak som jag har funderat över är att det verkar som många medium har en sorts bäst-före-datum. Det börjar helt enkelt gå sämre när de har hållit på några år. Två exempel är Jörgen och Vendela. Båda var väldigt duktiga för några år sedan, men hugger numera oftast i sten alternativt kommer med saker som inte går att verifiera.

Måste faktiskt hålla med, är mer de yngre som Pierre och Camilla som är rätt så pricksäkra och imponerar. Terry håller en fortsatt bra nivå och det nya mediet Anu verkar ju också väldigt bra. Tror det kräver rätt så mycket bakgrundsarbete och fortsatt personlig utveckling för att hålla sig på en bra medial nivå över tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in