2015-09-06, 13:03
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Eftersom jag så gott som dagligen har kontakt med mina andliga vägledare så kan jag ju inte gärna avfärda deras existens? Kanske är vår livsresa här på jorden bara en skola för vår framtida existens? Vi vet så lite om universum och om hur det fungerar så det är bättre att förhålla sig ödmjuk än att påstå sig ha svaret på allt.
Vad heter medicinen eller växten du använder?
Kul att få testa någon gång.
Citera
2015-09-06, 13:09
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Vad heter medicinen eller växten du använder?
Kul att få testa någon gång.
Jag dricker inte ens alkohol, jag är en klart tänkande och observant människa.
Citera
2015-09-08, 10:08
Medlem
Klarabella79s avatar
Slötittade igår på det okända, men såg att Regina Lund nu plötsligt är ett medium? Hon ska tydligen vara med i nästa vecka. Sen när är hon ett medium? Människan är ju för fasiken allt och inget, jag har aldrig gillat henne som vare sig sångerska eller skådis, men nu medium? Vilket skämt!
Citera
2015-09-08, 10:16
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Slötittade igår på det okända, men såg att Regina Lund nu plötsligt är ett medium? Hon ska tydligen vara med i nästa vecka. Sen när är hon ett medium? Människan är ju för fasiken allt och inget, jag har aldrig gillat henne som vare sig sångerska eller skådis, men nu medium? Vilket skämt!
Hon skriver i en frågespalt på någon veckotidning och ger svar på människors mediala frågor.
Senast redigerad av enfindam 2015-09-08 kl. 10:21.
Citera
2015-09-08, 20:49
Medlem
2anRuless avatar
Citat:
Hon skriver i en frågespalt på någon veckotidning och ger svar på människors mediala frågor.

Tror du verkligen att hon besitter några sådana förmågor? Regina Lund är ju en första klassens pillertrillarbrud som fått kortslutning.
Citera
2015-09-08, 20:54
Medlem
Sweetiepies avatar
Citat:
Finns en rolig artikel om henne.
Citat:
Signaturen ”Lotta” skriver till Regina Lund och frågar henne om det barn som hon nyligen förlorade under graviditeten var hennes sista. Lotta nämner också att hon saknar sin pappa som dog för några år sedan. Regina Lund svarar att det finns ett samband mellan missfallet och fadern. I själva verket var barnet i Lottas mage ingen annan än fadern själv, på väg att återfödas. Men mitt i graviditeten ångrade han sig. ”Han ångrade sig för att han vill att du ska ta hand om DIG och inte om honom”, skriver Regina. Därför valde han alltså att dö som foster.
Jadu.. Hahahahahh!!
Källa http://www.aftonbladet.se/nyheter/ko...cle20214971.ab
Citera
2015-09-08, 23:41
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetiepie

Jadu.. Hahahahahh!!

Herregud! Har hon inte varit på biologi/sexualkunskapen i skolan? Missfall beror inte på det hon anser.. Då har hon bekräftat mina tankar om henne.. En avdankad, nerknarkad, hallucinerande, psykosbrud
Citera
2015-09-09, 00:15
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Jag dricker inte ens alkohol, jag är en klart tänkande och observant människa.

Det är helt OK. Tro bara inte att du har rätt bara för att du råkar vara nykter.
Citera
2015-09-09, 10:58
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetiepie

Jadu.. Hahahahahh!!
Det där är ju från januari och har debatterats här förut.
Citera
2015-09-09, 13:07
Medlem
redmoon-cats avatar
För mig är det en självklarhet att vi fortsätter existera delvis i cykler för alltid.

Jag har också ett team av andar, guides och andra väsen som jag har daglig kontakt med.

Från mitt perspektiv är ni bara som myror i en myratack som man rört om i med en pinne..
Det är så genomskinligt att jag småler och har överseende ner på er.

Men jag välkomnar er när /om ni också inser att livet ingalunda är en parentes!.
Citera
2015-09-09, 17:35
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redmoon-cat
För mig är det en självklarhet att vi fortsätter existera delvis i cykler för alltid.

Jag har också ett team av andar, guides och andra väsen som jag har daglig kontakt med.

Från mitt perspektiv är ni bara som myror i en myratack som man rört om i med en pinne..
Det är så genomskinligt att jag småler och har överseende ner på er.

Men jag välkomnar er när /om ni också inser att livet ingalunda är en parentes!.
Det skulle vara intressant att höra hur den kontakten ser ut, om den påminner om mina erfarenheter.
Citera
2015-09-09, 18:41
Medlem
redmoon-cats avatar
Citat:
Det skulle vara intressant att höra hur den kontakten ser ut, om den påminner om mina erfarenheter.

För det första har Jag har previlegiet att ha dagarna till mitt förfogande och jag tar mig fram i livet utan att vara in nästlad i ett yrkesliv eller ett konventionellt liv.

Jag är något av en manlig häxa i utveckling att bli en häxmästare. Whatever!.. Jag är iaf så fri som man kan vara i civilisationen.

Rakt på sak nu: jag är empath/audioyant och när jag kommer igång mer så ser jag även in i andra dimensioner/ ser väsen/ andra miljöer osv.

Det är också som om jag fundamentalt delar mitt inre universom med andar och ja, änglar och även demoner och allt möjligt. Jag kan få reda i det även om jag aldrig stänger av.

Magkänsla , a "gut feeling" ..

Intution

Drömmar

Att frigöra sig från ett destruktivt ego.

Vartefter kommer du nog få mer klarhet (fler inlägg osv) om din fråga.

Nu hoppas jag du hinner läsa detta innan det plockas bort som OT!!!
Senast redigerad av redmoon-cat 2015-09-09 kl. 18:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in