Citat:
Ursprungligen postat av
killercan1
Då ljuger dom i sådana fall, för dom påstår att mediet inte vet någonting. Medierna prickar rätt på rätt många grejer ofta, och ibland tar dom upp saker som dom medverkande i programmet inte har talat om, som de senare kommer ihåg har hänt, och i vissa fall har dom försökt lura medierna men har blivit synade. Jag skulle påstå att de antingen har denna "gåva", eller så ger dom medierna en genomgång av vad dom medverkande har sagt, samt forska information om de medverkande, för jag ser ingen så kallad fiskning i detta programmet, tvärtom så verkar medierna säga saker som stämmer in på direkten.
Vad rolig du var då. Tror du på fullt allvar att det du ser i rutan är det som verkligen sker? Jag har inga problem med väsen och annat från den så kallade andra sidan. Jag har problem med medier som utger sig för att kunna "se"
Folk har alltid haft en mer eller mindre medial förmåga, mest naturfolk. Men dom här tomtarna är inget annat än humbug. Caroline Giertz frågar mot slutet vad de tyckte om att ha mediet där och vad de gillade henne eller honom, som om dom skall utvärdera programmet hellre än vad som blev gjort.
Försök att få kontakt med någon som varit med och vågar bryta mot tystnadskontraktet så kommer din åsikt ändras