2011-01-19, 23:12
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suum
Får inte diskutera nätshoppar här, då blir Ett Hund sur

Men jag antar att du menar Prismaticresearch?

OnT - Är det stor skillnad mellan 20mg till 50mg?

Det känns inte som man har dubblat dosen i alla fall, men en markant skillnad finns det. Allt blir mer som en gröt. Jag tog 50mg+, gick ut en sväng och sålde några doser till en polare samtidigt som det började kicka in. När jag kom hem var jag så jävla slut så det fanns inte, klädde av mig och la mig i sängen under täcket och lyssnade på musik. Det var som orgasm i hela kroppen i flera timmar, bara låg och rös och hade aldrig mått så bra. Kunde stänga av ögonen och bara drömma mig iväg med öppna ögon. Man kände sig som gud.

Citat:
Ursprungligen postat av ChoppaJr
ok, tack så mycket för tipset

Lugnt kompis.

Någon mer än jag som brukar få sjuka OEV's? Jag brukar se saker flyga runt mitt i rummet, oftast är det en labyrint som jag kan "flyga in i". Brukar även kunna sig mitt ansikte innifrån och ut. Riktigt mys.

Kram.
Citera
2011-01-19, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH
Det känns inte som man har dubblat dosen i alla fall, men en markant skillnad finns det. Allt blir mer som en gröt. Jag tog 50mg+, gick ut en sväng och sålde några doser till en polare samtidigt som det började kicka in. När jag kom hem var jag så jävla slut så det fanns inte, klädde av mig och la mig i sängen under täcket och lyssnade på musik. Det var som orgasm i hela kroppen i flera timmar, bara låg och rös och hade aldrig mått så bra. Kunde stänga av ögonen och bara drömma mig iväg med öppna ögon. Man kände sig som gud.

Lugnt kompis.

Någon mer än jag som brukar få sjuka OEV's? Jag brukar se saker flyga runt mitt i rummet, oftast är det en labyrint som jag kan "flyga in i". Brukar även kunna sig mitt ansikte innifrån och ut. Riktigt mys.

Kram.

Du gör mig riktigt sugen o trippa inatt faktiskt, hehe..

Jag trippade senaste i förrgår, kan jag trippa inatt då eller är min tolerans fortfarande hög?

Kan man blanda MDMA och 4ho förresten?
Citera
2011-01-19, 23:29
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Du gör mig riktigt sugen o trippa inatt faktiskt, hehe..

Jag trippade senaste i förrgår, kan jag trippa inatt då eller är min tolerans fortfarande hög?

Haha vad bra då.

Nja skulle inte testa. Toleransen håller i allt från tre dagar till två veckor. Vanligaste är ungefär en vecka. Jag brukar alltid köra med en veckas mellanrum, då når jag klimax och det funkar för de flesta av mina kompisar också. Har dock en kompis som knappt känner något alls efter en vecka. Har du testat att köra igen redan efter någon dag tidigare och det funkade så go for it, men jag hade sparat på den dosen i en vecka i alla fall.

Vet ej hur det är med MDMA och homet men skulle inte blandat det heller, känns som om homet skulle slå ut MDMA. Du skulle förmodligen inte heller kunna skilja på effekterna från de båda substanserna ändå så jag skulle ha tagit det ena och sparat det andra. Kan dock inte mycket om MDMA.

Kram.
Citera
2011-01-19, 23:31
Medlem
ChoppaJrs avatar
Citat:

På LSD är det livfarligt, skulle inte ta risken
Citera
2011-01-19, 23:37
Bannlyst
Citat:

LSD och MDMA är inte livsfarligt, kallas Candyflippin och det är underbart.
Citera
2011-01-19, 23:40
Medlem
ChoppaJrs avatar
Citat:
LSD och MDMA är inte livsfarligt, kallas Candyflippin och det är underbart.

Vad jag har läst ska LSDn boosta MDMAn något enormt, vilket kan resultera som en "överdos". men ok, fel av mig
Citera
2011-01-19, 23:42
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:

Tänkte samma sak som suum, MDMA är bra för att skapa rätt set and setting sen tar man några blotters på det. Absolut inte livsfarligt.

Kram.
Citera
2011-01-19, 23:42
Bannlyst
Citat:
Vad jag har läst ska LSDn boosta MDMAn något enormt, vilket kan resultera som en "överdos". men ok, fel av mig

Jaha, det kanske de gör men det är ju bara ta mindre dos av MDMA då.

Ja precis "ovanstående post". Om man är rädd för att noja på någon hallucinogen, som jag var när jag skulle prova LSD så tog jag en liten dos MDMA för att komma in i rätt stämning och få "nojtänkande" som bortblåst. Och det blev de också och min tripp blev underbar!

MDMA is the shit säger jag bara.
Citera
2011-01-19, 23:44
Medlem
ChoppaJrs avatar
Citat:
Jaha, det kanske de gör men det är ju bara ta mindre dos av MDMA då.

Kan ligga något i det du säger, det är bara vad jag har läst dock kollade runt lite nu och det verkar ju vara rätt kul. Dock så skulle jag själv då låga doser MDMA då
Citera
2011-01-19, 23:47
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Kan ligga något i det du säger, det är bara vad jag har läst dock kollade runt lite nu och det verkar ju vara rätt kul. Dock så skulle jag själv då låga doser MDMA då

Mjo känns ju säkrare. Kan ju vara så att man blir jävligt snurrig av blandningen annars och spyr en del om man kör lite högre doser också.

Kram.
Citera
2011-01-20, 01:16
Medlem
Sjograss avatar
Citat:

En vän till mig körde obestämd dos 4-ho-met och MDMA. Han var helt okontaktbar i någon timme, och rullade runt på golvet med galenskap i blicken. När han landat förklarade han att det varit som att sitta i en torktumlare, han hade inte haft nån aning om var och vem han var, och ännu mindre koll på vad som var upp och ner. Enligt skalan matchade det level 4.

Ska man testa kan man bereda sig på en ordentlig åktur, kan vara smart att ta väldigt lite av båda första gången.
Citera
2011-01-20, 01:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sjogras
En vän till mig körde obestämd dos 4-ho-met och MDMA. Han var helt okontaktbar i någon timme, och rullade runt på golvet med galenskap i blicken. När han landat förklarade han att det varit som att sitta i en torktumlare, han hade inte haft nån aning om var och vem han var, och ännu mindre koll på vad som var upp och ner. Enligt skalan matchade det level 4.

Ska man testa kan man bereda sig på en ordentlig åktur, kan vara smart att ta väldigt lite av båda första gången.

Tack för det! Då vet jag, hehe. Tänkte göra det på fredag på en stor grillfest, och vill då gärna vara vid medvetandet!

Can't wait til I get my MDMA and 4ho
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in