2009-06-25, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
Tack för svaret! Skall bli kul att testa denna substans, hårdpluggat hela natten. Ser hur bra ut som helst.
mvh
Du kommer finna en ny kärlek 4-HO-MET är verkligen en fantastisk upplevelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Asinine
Vars förutom RCE och Prisman kan man få tag i 4homet? För övrigt känns det som att denna ökat så mycket i popularitet på sistone att narkotikaklassning bara är en (kort) tidsfråga?
Kanske att den blir narkotikaklassad snart. Och det finns i princip ingen annan sida. RC-E har haft och säger att dom ska få igen men det kommer aldrig... Och varför köpa från någon annan sida? Är väll lika bra att köpa från de mest beprövade?
SR finns också men är aningen krångligare att beställa från än prisman. Dock har dom nästan bättre service eftersom att de är mer aktiva på mail. Beställde mitt senaste därifrån, riktigt fint drag i det vare
Citera
2009-06-25, 13:03
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Du kommer finna en ny kärlek 4-HO-MET är verkligen en fantastisk upplevelse.

Kanske att den blir narkotikaklassad snart. Och det finns i princip ingen annan sida. RC-E har haft och säger att dom ska få igen men det kommer aldrig... Och varför köpa från någon annan sida? Är väll lika bra att köpa från de mest beprövade?
SR finns också men är aningen krångligare att beställa från än prisman. Dock har dom nästan bättre service eftersom att de är mer aktiva på mail. Beställde mitt senaste därifrån, riktigt fint drag i det vare

Mm, jag mailade prisman i förrigår men har inte fått något svar.. Det kommer när det kommer helt enkelt? Fick betalningsbekräftelsen från banken just iaf.. Alltid något
Citera
2009-06-25, 13:07
Medlem
Laban_Lurkares avatar
Citat:
Mm, jag mailade prisman i förrigår men har inte fått något svar.. Det kommer när det kommer helt enkelt? Fick betalningsbekräftelsen från banken just iaf.. Alltid något

Dom har inte bekräftat din betalning?

Min order bekräftades i Måndags och det är ännu inte skickat. Hoppades ju på att ha det till helgen.
Citera
2009-06-25, 13:14
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laban_Lurkare
Dom har inte bekräftat din betalning?

Min order bekräftades i Måndags och det är ännu inte skickat. Hoppades ju på att ha det till helgen.

Nope, de mailar om det eller hur? Jag beställde sent måndags-kväll..
Citera
2009-06-25, 13:31
Medlem
Laban_Lurkares avatar
Citat:
Nope, de mailar om det eller hur? Jag beställde sent måndags-kväll..

Det ska dom göra. Jag fick en bekräftelse iallafall.
Citera
2009-06-25, 19:02
Medlem
ElNinoDeLaCalles avatar
Citat:
När jag beställde från prisman för någon månad sedan. Så tog det 4-5 veckor innan jag fick det, från dess att cashen hade kommit in på deras konto.
Så ha inte alltför stora förhoppningar att du får det snart...
Citera
2009-06-25, 19:48
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElNinoDeLaCalle
När jag beställde från prisman för någon månad sedan. Så tog det 4-5 veckor innan jag fick det, från dess att cashen hade kommit in på deras konto.
Så ha inte alltför stora förhoppningar att du får det snart...

....
Citera
2009-06-25, 20:04
Medlem
Laban_Lurkares avatar
Citat:
....

Citera
2009-06-26, 23:14
Medlem
UpMagiCs avatar
hilöös la h bbbb
Citera
2009-06-27, 00:08
Medlem
Sidewinders avatar
Provade 25 mg häromdagen och blev heeeelt borta.
Har beställt hem 500 mg nu men det lär inte komma innan jag åker till Amsterdam på måndag. Får flumma när jag kommer hem.
Citera
2009-06-27, 01:04
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sidewinder
Provade 25 mg häromdagen och blev heeeelt borta.
Har beställt hem 500 mg nu men det lär inte komma innan jag åker till Amsterdam på måndag. Får flumma när jag kommer hem.

Vänta nu, du ska till Amsterdam och säger att du måste vänta tills du kommer hem till Sverige för att flumma?
Citera
2009-06-27, 14:49
Medlem
Sorry att jag tar upp denna fråga.. Blir tokig på hur man ska betala på prisman. Har swedbank och dosa men jag fattar inte allt när man ska lägga till en ny utländsk mottagare. tex när man ska söka på bankens id så kommer det upp massa banker men inte med rätt adress osv. Vore guld värt om man kunde få en liten guidening.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in