2010-11-26, 00:47
Medlem
kan ha varit lite kortare tid, vi höll inte så bra koll på klockan och när det väl kickade hade vi ingen tidsuppfattning. vi kollade på klockan när vi tog det och sen när AG väl kommit. hhhmmm nu när jag tänker på det kan det nog varit lite kortare tid innan det kickade med tanke på att vi fortfarande kollade på playhouse disney efter att det startat (slutar sända 19:00) men ja ja gött var det iaf =). kanske en 25-30 min då. vi hade båda ätit om det kan ha med bombandet att göra.
Citera
2010-11-26, 00:53
Medlem
slutatacks avatar
Svälja papper låter ju itne så nice haha, men att sniffa ger ungefär lika bra effekt eller?

Fan vad sugen jag blir på att bara klicka på beställa knappen alltså.
Blir väl att beställa imorgon så får jag bevaka brevlådan varje dag när posten kommer kl 12.
Det måste väl stå nåt på kuvertet, typ Prismatic Research blabalbalbal osv...
Citera
2010-11-26, 00:53
Medlem
om du tänker använda en hallucinogen för första gången skulle jag nog rekommendera bomba. med tanke på hur snabbt allt ändå händer så skulle jag inte våga ta det på annat sätt. men man lär sig väldigt snabbt att bara låta det gå

edit: jag kommer att ta det snart igen men väntar ett par gånger till innan jag snortar eller dricker. Du känner inte av pappret om du lägger bomben långt bak på tungan och sen sköljer ned med vatten.
Senast redigerad av nackno 2010-11-26 kl. 00:55.
Citera
2010-11-26, 01:15
Medlem
slutatacks avatar
Är det bara att lägga allt pulver i en liten bit papper o svälja då? Smakar det skitilla annars eller?
Citera
2010-11-26, 01:26
Medlem
martiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutatack
Är det bara att lägga allt pulver i en liten bit papper o svälja då? Smakar det skitilla annars eller?

Häll det i ett shotglas med vatten och svep. Häll upp nytt vatten i glaset sen för att få med alla rester, gör det typ 3-4 ggr
Citera
2010-11-26, 01:43
Medlem
aybabtos avatar
hehe vira inte in produkten i toapapper ffs..
gör bomber av OCB istället.. mkt bättre =)
Citera
2010-11-26, 04:51
Medlem
xid0ns avatar
Ta bort ena lagret på toapappret, ta en liten bit 2x2 cm kanske? Bara så du kan stänga ordentligt. Nu vet jag att vissa har inge problem med smaken men nasalt eller att dra det i shotglas är nasty shit. Satt och hulkade i en timme efteråt pga smaken. Skulle inte riskera att du mår otroligt illa ibörjan som sedan sabbar för det när allt går igång när du kan ta papper.
Citera
2010-11-26, 07:37
Medlem
slutatacks avatar
Läste på nåt annat forum att det är bra om man tar en pytteliten dos först för att se att man inte får allergiska reaktioner. Funkar det så att man kan ta 20 mg först, sen tar man 10 mg till en timme senare eller har man byggt upp en tolerans?
Citera
2010-11-26, 08:24
Bannlyst
Citat:
Antingen ska jag trippa själv, eller trippa med två kompisar beroende på om de fortfarande vill eller inte.

Tror du det är lätt att snea om man trippar själv? Tänkte att jag skulle trippa på dagen när det är ljust hemma hos mig. Måste verkligen vara pepp på det och känna för att göra det, kolla på en skön "konstfilm" som har lite psykedelisk känsla som jag gillar väldigt mycket och lyssna på musik. Vad är en bra S&S enligt dig?

Fan kom på att jag måste köpa en våg också..

Du har PM btw..

Jag har klarat mig själv ensam på ungefär 30 mg 4an. Men jag tror det är högst individuellt.
Brukade trippa på nätterna, men snart så slutade jag med det på grund av att man blev så otroligt trött.
En bra Set and Setting är att vara lugn, ha vatten, toatillgång, kanske något lätt att äta, en bra omgivning som inte kan bli hotfull. Ett skönt ställe att ligga/sitta på.

Vid högre doser är det rätt skönt att ha någon att prata med, om man trippar ensam så kan man kanske ha någon kompis som chattar med en, alternativt att iallafall ha flashbacks drog-chat till hands. Fick ett tips av min 4-HO-MET "rådgivare" Rightball att ha en lapp där man skriver ner "Du kommer landa, ruset kommer ta av" och så, bara för att kunna vara säker.

Men om du har möjlighet att ha någon som är med det, så ta den chansen, absolut.

Kom ihåg att inte bekämpa ruset, glid med, för det kommer alltid löna sig i slutändan.

Jag hoppas att din tripp blir bra, lycka till!
Senast redigerad av ToreroNachos 2010-11-26 kl. 08:28.
Citera
2010-11-26, 12:25
Medlem
Citat:

ett tips är, efter du lindat ihop bomben, håll den pressad mellan fingrarna ett tag så den inte öppnas.

Min bombningsritual:
mindre mängd på ca 2x2cm papper, ett lager endast
linda ihop fint
hålla ihop ett tag
lägga på tungen
kräkreflekt
vatten + svälja

=ingen eftersmak
Citera
2010-11-26, 12:48
Medlem
SarangHaes avatar
Några synliga dagen-efter-symptom?
Citera
2010-11-26, 13:23
Medlem
slutatacks avatar
Alltså, metocin är alltså helt lagligt, så om jag skulle ha 100mg på mig skulle inte polisen ha rätt att göra något med mig?

Har tydligen ingen säkerhetsdosa till banken så jag måste ner på stan och betala eller något liknande genom banken där. Har dem rätt att kolla vad det är jag köper?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in