Citat:
Ursprungligen postat av slutatack
Antingen ska jag trippa själv, eller trippa med två kompisar beroende på om de fortfarande vill eller inte.
Tror du det är lätt att snea om man trippar själv? Tänkte att jag skulle trippa på dagen när det är ljust hemma hos mig. Måste verkligen vara pepp på det och känna för att göra det, kolla på en skön "konstfilm" som har lite psykedelisk känsla som jag gillar väldigt mycket och lyssna på musik. Vad är en bra S&S enligt dig?
Fan kom på att jag måste köpa en våg också..
Du har PM btw..
Jag har klarat mig själv ensam på ungefär 30 mg 4an. Men jag tror det är högst individuellt.
Brukade trippa på nätterna, men snart så slutade jag med det på grund av att man blev så otroligt trött.
En bra Set and Setting är att vara lugn, ha vatten, toatillgång, kanske något lätt att äta, en bra omgivning som inte kan bli hotfull. Ett skönt ställe att ligga/sitta på.
Vid högre doser är det rätt skönt att ha någon att prata med, om man trippar ensam så kan man kanske ha någon kompis som chattar med en, alternativt att iallafall ha flashbacks drog-chat till hands. Fick ett tips av min 4-HO-MET "rådgivare" Rightball att ha en lapp där man skriver ner "Du kommer landa, ruset kommer ta av" och så, bara för att kunna vara säker.
Men om du har möjlighet att ha någon som är med det, så ta den chansen, absolut.
Kom ihåg att inte bekämpa ruset, glid med, för det kommer alltid löna sig i slutändan.
Jag hoppas att din tripp blir bra, lycka till!