2006-04-13, 11:22
Medlem
Filleyes avatar
4-HO-MET psts vara likt Psilocin sger bde CA och Erowid.

Vad tror ni om det hr mnet?

Jag tror att jag kommer bestlla 20mg tillsammans med 2CIBZ innom kort.
Om ngot av dem r vrt en rapport s kommer jag sjlvklar skriva en s detaljerad som mjligt.
Citera
2006-04-13, 11:26
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filleye
4-HO-MET psts vara likt Psilocin sger bde CA och Erowid.

Vad tror ni om det hr mnet?

Jag tror att jag kommer bestlla 20mg tillsammans med 2CIBZ innom kort.
Om ngot av dem r vrt en rapport s kommer jag sjlvklar skriva en s detaljerad som mjligt.

Kanhnda att det r en riktig hjdare
billigt var det ocks

EDIT: Blir ju sugen p att skaffa in lite infr lovet
Ska ska lite fakta nu
Citera
2006-04-13, 12:25
Medlem
Ninjalittles avatar
[SIZE=2]Shulgin skriveri TiHKAL att det i en blindstudie skulle vara omjligt att finna en skillnad mellan psilocin och 4-HO-MET, med andra ord r det en vldigt intressant och potent substans. Detta talar i och fr sig mestadels fr substansen men i mina gon r det en lika stor anledning till att undvika den. Fr jag vlja mellan en naturprodukt och en kemiskt framstlld produkt som ger samma effekt till samma pris s behver jag inte tnka lnge innan jag tagit mitt beslut... Det enda som skulle intressera mig personligen som inte svamp ger r en lngre tripp och fenetylaminlika visuella effekter... Annars s hller jag mig som sagt personligen hellre till naturen

Ado0: Nstan allt du behver veta str i TiHKAL men det vore kul om ni lyckades hitta en alternativ klla s vi kan vara lite kllkritiska ocks...
Citera
2006-04-13, 13:49
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Ado0: Nstan allt du behver veta str i TiHKAL men det vore kul om ni lyckades hitta en alternativ klla s vi kan vara lite kllkritiska ocks...

Joo, att det finns en massa fakta i TiHKAL vet man ju sjlvklart, men jag tyckte inte det var s mycket info dr(r mest ute efter erfarenheter, om folk tycker att det r nt att ha osv.) och det r ju annars drifrn som en viss ntshop har tagit citat frn.

Fast de jobbiga nr man googlar r att de frsta 10-20 resultaten oftast leder till erowid, och de nsta 10-20 till lyaceum(som i sin tur hnvisar till erowid)
Citera
2006-04-13, 19:33
Medlem
ntligen inser han att det finns en massa bra rcs att f tag p som inte r klassade. Hoppas han tar in lite 5-meo-mipt, ngon gng. Fast ngon sa ju att alla bra rcs var klassade s denna kanske inte fungerar alls? (Ironi?)
Citera
2006-04-14, 14:00
Medlem
Onerrs avatar
ja det dr lter ju vrt att bestlla rakt av, ska bli o testa
Citera
2006-04-14, 15:33
Medlem
Zimmes avatar
Ska nog inte hetsa upp er allt fr mycket. De har ju ljugit om namn innan, s att ta nnu en skitsubstans och ge det en namn folk tror funkar kan ju mycket vl stmma med denna.

Annars hller jag med Ninja_Little, jag tar hellre ngot olagligt som ger samma effekt dr det har gjorts mycket forskning kring n att stoppa i sig ngot man inte vet vad det har fr effekter.
Citera
2006-04-14, 16:21
Medlem
bIZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimme
Ska nog inte hetsa upp er allt fr mycket. De har ju ljugit om namn innan, s att ta nnu en skitsubstans och ge det en namn folk tror funkar kan ju mycket vl stmma med denna.

Annars hller jag med Ninja_Little, jag tar hellre ngot olagligt som ger samma effekt dr det har gjorts mycket forskning kring n att stoppa i sig ngot man inte vet vad det har fr effekter.

Man tar ju alltid det som r bttre om man kan.
Citera
2006-04-14, 17:15
Medlem
sOBErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimme

Hller tyvrr med. Mr Lder har vid det hr laget fattat att folk kollar upp hans preparat p erowid och det verkar nstan som han sker runt dr och i Shulgins bcker och dper sina droger till de som verkar vara populra/ngot att ha.
Citera
2006-04-15, 01:42
Medlem
ManWithD_s avatar
Om det nu r det preparatet som Shulgin beskriver s blir det en bestllning p en gng, men r ven lite skeptisk till Lder Lasses produkter, det enda som fungerat fr mig hittils var LSA lapparna.
Men ska frska bestlla det dr s fort som mjligt :-)
Hr av mig med resultaten sen..
Citera
2006-04-15, 09:28
Medlem
sOBErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManWithD_
Om det nu r det preparatet som Shulgin beskriver s blir det en bestllning p en gng, men r ven lite skeptisk till Lder Lasses produkter, det enda som fungerat fr mig hittils var LSA lapparna.
Men ska frska bestlla det dr s fort som mjligt :-)
Hr av mig med resultaten sen..

Det enda som har varit positivt p sista tiden r att alla Lders grejjer funkar. Det som r lite trist r att de aldrig funkar som de ska och att man mr som en rv av de flesta
Citera
2006-04-16, 19:19
Medlem
Mr. Flynns avatar
Lderlasse frtjnar en hel del skit men han har ju faktiskt fortfarande ett par stycken preparat som fungerar ven om det sortimentet minskat.
Vi fr hlla tummarna fr att detta r vad han utger det att vara och att det funkar, fr om det r s lter det vldans intresant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in