2010-10-04, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av en.frukt.om.dan
Nu är jag lite dryg och frågar igen det som står skrivet i citatet. Skulle gärna veta

4-ho-met är en RC. Det finns ingen forskning kring drogen, och därför kan man bara göra gissningar på effekter.

Är du osäker så bör du inte trippa då det finns risk att du snear.
Citera
2010-10-04, 19:04
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Hur stor dos har du tagit då och är du "erfaren" trippare? Det är den här grejen jag är ute efter, vackra ting och att sitta och kontemplera bara. Jag är inte erfaren.

Nu är jag lite dryg och frågar igen det som står skrivet i citatet. Skulle gärna veta
Så du vet är 4homet svårt att överdosera, en bra tripp med jävliga hallisar och bra välbefinnande för mig låg på 50mg+2 linor. Dock var min tolerans kvar, men det var bra!
Citera
2010-10-04, 20:09
Medlem
http://i.imgur.com/GFdes.png

ingen våg där jag är just nu, har delat upp 100 mg med halveringsmetoden, tänkte ta högen till vänster, ser det okej ut?
Citera
2010-10-04, 20:12
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Droplike
http://i.imgur.com/GFdes.png

ingen våg där jag är just nu, har delat upp 100 mg med halveringsmetoden, tänkte ta högen till vänster, ser det okej ut?
Ta 2 av högarna istället, du dör inte av det. Du märker bara av mycket värre hallucinationer
Citera
2010-10-04, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Ta 2 av högarna istället, du dör inte av det. Du märker bara av mycket värre hallucinationer
Värre hallucinationer, värre mindfuck, värre tankeloopar, värre snedtripp.

Lyssna inte på honom, ta hellre mindre än för mycket!
Citera
2010-10-04, 22:46
Medlem
Jag körde tomatpuremetoden. Dubbla högar.

Inte missnöjd.
Citera
2010-10-04, 22:48
Medlem
Citat:
Hur stor dos har du tagit då och är du "erfaren" trippare? Det är den här grejen jag är ute efter, vackra ting och att sitta och kontemplera bara. Jag är inte erfaren.

Jag har tagit doser som varierat mellan 15 och 40mg, men vad jag har märkt från vad folk skriver här så verkar effekten av doserna vara högst individuell då vissa verkar trycka i sig rejäla mängder men ändå få liknande effekter som personer som tar väldigt små doser. Så det handlar nog mycket om att hitta vilken dos som passar en själv och tillfället.

Men jag skulle inte direkt påstå mig vara "erfaren", jag har testat svamp en gång och kört 4-ho-met en handfull eller två. (sen har det kanske slunkit ner lite annat lustigt också, men inte direkt några andra "riktiga" hallucinogener då saker som typ HBW inte riktigt fungerar).
Citera
2010-10-04, 22:54
Medlem
Melestors avatar
Någon som testat om det går att röka detta?
Citera
2010-10-04, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melestor
Någon som testat om det går att röka detta?
Går inte.
Citera
2010-10-04, 23:55
Medlem
MindTwisters avatar
På onsdag (om 1 1/2 dag) ska jag ta 70mg tillsammans med en kompis (kompisen tar 33, jag 70). Högsta dosen jag har kört på har varit 50, då har det vart extremt visuellt, omgivningen smälter ihop, starka hallucinationer, rejält med mindfuck =D Förhoppningsvis blir det ännu bättre med 70, vill gärna ta det till en högre nivå och se vad som händer. Ska också pröva med att gå ut på en tripp (för första gången). Har en park bredvid som vi kan vara i, är dock lite orolig över att folk kommer att märka något
Citera
2010-10-05, 13:49
Bannlyst
Nu sitter jag här.. Ensam och trippad.. xD

Ganska tråkigt though. inte mycket visuellt alls, bara hjärnan som trippar ni vet.. Kan man fylla på för att få mer visuellt?
Citera
2010-10-05, 13:53
Medlem
MindTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskaLagret
Nu sitter jag här.. Ensam och trippad.. xD

Ganska tråkigt though. inte mycket visuellt alls, bara hjärnan som trippar ni vet.. Kan man fylla på för att få mer visuellt?
Musik brukar hjälpa med att få igång hallucinationerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in