2011-01-19, 16:03
Bannlyst
Att vänta minst 1 månad är ju bara patetiskt. Jag har trippat flera helger i rad, alltså en fredag sen nästa fredag igen osv utan problem och utan någon som helst Tolerans.

Så skippa skitsnackat med att man måste vänta 1 månad.. Räcker med 5-7 dagar.
Citera
2011-01-19, 16:09
Medlem
Asgarvars avatar
Någon som har märkt att om man bomber, och sedan medans man väntar på att det ska slå på, så slår det alltid på instantly när man skiter? Har hänt alla jag känner
Citera
2011-01-19, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asgarvar
Någon som har märkt att om man bomber, och sedan medans man väntar på att det ska slå på, så slår det alltid på instantly när man skiter? Har hänt alla jag känner

Jag tycker det är skitläskigt o skita när jag trippar, så jag går ALLTID på toa innan jag bombar
Om jag sktier under tripp påverkan kan det skaka upp en snetripp då det är så jävla läskigt
Citera
2011-01-19, 16:39
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Hejsan! Någon som vet om det går att köpa 4-ho-met någonstans i Amsterdam dvs i butik? Tänkte nu när svampen är olaglig så vill man ju a ett subsitut
Citera
2011-01-19, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Hejsan! Någon som vet om det går att köpa 4-ho-met någonstans i Amsterdam dvs i butik? Tänkte nu när svampen är olaglig så vill man ju a ett subsitut

Dom säljer fortfarande svamp där, men du får fråga i butiken då det inte är lika öppet längre.
Citera
2011-01-19, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suum
Att vänta minst 1 månad är ju bara patetiskt. Jag har trippat flera helger i rad, alltså en fredag sen nästa fredag igen osv utan problem och utan någon som helst Tolerans.

Så skippa skitsnackat med att man måste vänta 1 månad.. Räcker med 5-7 dagar.
håller med.

Btw, någon som har någon aning om varför 4-ho-met är så jävla stort i Sverige? är ju väldigt ovanligt utomlands och andra saker är vanligare (som är lika potenta och lagliga även i sverige). 4-ho-met har inte ens en erowid-sida ffs.
Citera
2011-01-19, 16:54
Bannlyst
Jadu.. 4-HO-MET är underbart helt enkelt men dom andra är dumma o inte inse det

Jag har en fråga - En polare, när vi trippade så tog han ungefär 25mg, han hade inte käkat på 1dygn. Han fick skitont i magen under trippen och dagen efter så hade han feber, spydde blod, frossa och uppsvullen hals. Vad kan det bero på tro?
Citera
2011-01-19, 17:28
Medlem
slutatacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suum
Jadu.. 4-HO-MET är underbart helt enkelt men dom andra är dumma o inte inse det

Jag har en fråga - En polare, när vi trippade så tog han ungefär 25mg, han hade inte käkat på 1dygn. Han fick skitont i magen under trippen och dagen efter så hade han feber, spydde blod, frossa och uppsvullen hals. Vad kan det bero på tro?

Kan ju vara någon slags allergisk reaktion, om jag vore han skulle jag inte ta just denna substans igen. Själv fick jag inga fysiska bieffekter alls när jag trippa, inget illamående eller huvudvärk.
Citera
2011-01-19, 19:02
Medlem
ChoppaJrs avatar
Jag ska trippa på fredag med några kompisar, är det någon som har några speciella tips förutom alla standardtips som rätt setting osv?

Är tidigare erfaren av liknande som HBW, Madagascar, Toppisar, LSD
Citera
2011-01-19, 20:26
Medlem
daggeulricHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChoppaJr
Jag ska trippa på fredag med några kompisar, är det någon som har några speciella tips förutom alla standardtips som rätt setting osv?

Är tidigare erfaren av liknande som HBW, Madagascar, Toppisar, LSD

Nja, standardtips. Bered er dock på att bli jävligt stressade, svettas mycket och ett litet illamående 10-15 minuter efter intag. Men det försvinner efter en kvart ungefär. :-) Detta händer alltid mig och några andra jag känner, har ni tur så kanske ni slipper.

Kram.
Citera
2011-01-19, 20:36
Medlem
Boa-Ormens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Vad är det jag har hört om att "analoger" skall föbjudas? Finner ingen info om det. Gäller detta även homet samt stämmer det?

Undrar samma sak. Någon som har nå info om detta?
Senast redigerad av Boa-Ormen 2011-01-19 kl. 20:36. Anledning: Quote
Citera
2011-01-19, 23:00
Medlem
ChoppaJrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daggeulricH
Nja, standardtips. Bered er dock på att bli jävligt stressade, svettas mycket och ett litet illamående 10-15 minuter efter intag. Men det försvinner efter en kvart ungefär. :-) Detta händer alltid mig och några andra jag känner, har ni tur så kanske ni slipper.

Kram.

ok, tack så mycket för tipset
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in