Jag har blivit psykologiskt beroende av 4-ho-met. Det är helt enkelt den bästa drogen jag vet! När andra super sig fulla så är jag hemma med kompisar och reser runt. När andra tycks ruttna sönder inifrån så utvecklas vi till bättre människor. När andra blir deprimerade nu på hösten så har vi en konstant uppskattning av allt: livet, döden, naturen, fimpar på marken osv. Det bästa är att drogen inte ens tar plats för alla "måsten" i livet. Jag älskar 4-ho-met så mycket. Jag är kär.
Asgarvar jag håller fullkomligt med dig. När man trippat mer och mer så blir bara allt bättre och man vill tillbaka till den flummiga värden men samtidigt är det skönt att komma tillbaka till verkligheten och tänka över vad man lärt sig från resan man precis varit på. Så egentligen är det perfekt att man måste vänta ett tag mellan tripparna men fan efter varje resa mår man så mycket bättre är som att man laddar ur sig och sen laddar upp sig på ny energi! Bästa jag vet, så det är som många frågar sig själva om trippa är bättre än sex!
Senast redigerad av ifos 2010-10-07 kl. 19:38.
Nu när jag har provat svamp, kan jag säga att detta är MYCKET likt vanligt svamp. Det fanns vissa skillnader (kan ha vart set and setting som skapade de skillnaderna), men i det stora hela så är de verkligen väldigt lika varandra. Så alla ni svampare, detta är ett fullgott lagligt substitut, och nu behöver inte årstiden längre vara till er nackdel.
Har precis fått hem grejerna. Hur adminstrerar man 4-ho-met på bästa sätt? Blanda ut i vatten? Har läst tråden och många verkar "bomba", vet att folk brukar göra det med tjack men har aldrig själv gjort det, hur går det till i praktiken?
Har precis fått hem grejerna. Hur adminstrerar man 4-ho-met på bästa sätt? Blanda ut i vatten? Har läst tråden och många verkar "bomba", vet att folk brukar göra det med tjack men har aldrig själv gjort det, hur går det till i praktiken?
Jag brukar hälla i mjölk i ett shotglas och sedan hälla pulvret över och sedan sveper jag det. Notera att jag inte blandar pulvret något. Har funkat alla gånger
Ta lite toapapper lägg 4-ho-met på pappret, rulla ihop till en boll. Svälj bollen.
Blanda ut med vatten är bäst då man börjar trippa redan efter några minuter.
Det beror helt på vilken dos du intar. Men jag har trippat på 25 varje gång och då har det det hållit på runt 4-5 timmar sen har du ju afterglow där tankarna och det rullar på en bit efter att alla hallucinationer har lagt sig. Men om du ska trippa hemma så tänk att du behöver mellan 6-8 timmar på dig innan du kanske ska träffa dina föräldrar. Det är min rekommendation sen vad du själv känner för är din sak. Sen ju högre dos du tar ju längre tripp så när du bestämt dig för en dos så fråga hur länge folk trippat på den dosen.
Det beror på. Om du intar det nasalt, så kommer det bli en kortare tripp, dock mer intensiv och det sigbara med någon timme eller två.
Oralt så rör det sig om 6-8 timmar.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!