2010-06-19, 20:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Är säkert nice effektmässigt. Men varför just dagen efter? Du får nog mindre visuellt då och mest att det bara sitter i huvudet. Hade gärna testat själv, men helst helt utan tolerans då.

Inte kanske just precis dagen efter... några dagar efter kanske, menade mest på att jag vill testa 4-homet utan någon kombo första gången jag ska köra det i mitt liv ;P
Citera
2010-06-19, 21:18
Medlem
någon som kan pm mig för en bra billig sida man kan beställa på? mvh
Citera
2010-06-19, 21:24
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Inte kanske just precis dagen efter... några dagar efter kanske, menade mest på att jag vill testa 4-homet utan någon kombo första gången jag ska köra det i mitt liv ;P

Låter nice, återkom med hur det var. Är det inte risk för serotenergt syndrom (stavning?) om man blandar? Noll koll.
Citera
2010-06-19, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dspijt
någon som kan pm mig för en bra billig sida man kan beställa på? mvh

Även jag skulle hehöva. Tänkte just beställa från prisma, men det verkar vara nåt fel hos dem..
Tack!
Citera
2010-06-19, 23:23
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Låter nice, återkom med hur det var. Är det inte risk för serotenergt syndrom (stavning?) om man blandar? Noll koll.

Kan de vara någon större risk än lsd+mdma?
jag ska testa återkommer med förhoppningsvis grymma recensioner
Citera
2010-06-19, 23:24
Medlem
fskers avatar
Citat:
Kan de vara någon större risk än lsd+mdma?
jag ska testa återkommer med förhoppningsvis grymma recensioner

Jag skulle våga påstå att de lär vara det. Just eftersom båda ämnena du ska stoppa i dig är relativt obeprövade. Fast då kan de iof mer vara andra saker som händer.
Citera
2010-06-20, 13:12
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Prisman är fortfarande nere och jag börjar känna mig riktigt orolig. Även om den är nere, kommer jag få mina grejer om jag beställde i torsdags? Brukar den vara nere? Någon som vet anledning?

Vill inte förlora mina 600kr
Citera
2010-06-20, 13:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Prisman är fortfarande nere och jag börjar känna mig riktigt orolig. Även om den är nere, kommer jag få mina grejer om jag beställde i torsdags? Brukar den vara nere? Någon som vet anledning?

Vill inte förlora mina 600kr

Beställde i måndags från prisma... hoppas oxå jag får mitt.
Citera
2010-06-20, 13:43
Medlem
Eftersom att jag inte vill finna mitt inre utan bara vill ha skoj så får ja ge combon 4h+alkohol 10/10.
Ja har sett rabarberblad förvandlas till ett drakhuvud. Små små kulor av eufori som pulseras i kroppen. Skrattnojjor tills ansiktet är halvt blött av alla tårar man garvat ut. Ja massa mer.

Till er som inte testat heller som kanske är lite nojjiga så var inte det. Som många andra säger, det går inte att snea på detta om man tar i förnuftiga mått (~20mg). Detta var min första hallucinogena drog om om man inte tänker på LSA-frön och denna får, som ja skrev innan, 10/10.

Jo, pimpim säljer 4h till dom som vill ha en affär. Dock piss dyrt.
Citera
2010-06-20, 14:59
Medlem
Whiles avatar
4-ho-met och alkohol känns som en ganska freaky kombination.

Flickvännen snackade om att hon ville prova 4-ho för första gången nyss. Underbart, då hon tidigare varit helt emot hallucinogener.

Problemet är att jag bara har drygt 25mg kvar. Är det värt att splitta 12,5mg vardera, eller lika bra att beställa nytt?
Citera
2010-06-20, 15:50
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av While
4-ho-met och alkohol känns som en ganska freaky kombination.

Flickvännen snackade om att hon ville prova 4-ho för första gången nyss. Underbart, då hon tidigare varit helt emot hallucinogener.

Problemet är att jag bara har drygt 25mg kvar. Är det värt att splitta 12,5mg vardera, eller lika bra att beställa nytt?

Det låter väldigt lite även om det är första gången tycker jag, har aldrig själv tagit så små doser så vet inte riktigt vad man kan förvänta sig.
Men om hon har varit anti innan så kanske det är bra att börja med en lite dos så hon inte blir avskräckt och inte vill köra igen. Bättre med för lite än för mycket, speciellt första gångerna innan man vet vad man ska förvänta sig.
Citera
2010-06-20, 16:47
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Beställde i måndags från prisma... hoppas oxå jag får mitt.

Hör av dig om du får ditt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in