2010-11-26, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aybabto
hehe vira inte in produkten i toapapper ffs..
gör bomber av OCB istället.. mkt bättre =)
Äsch, har svalt toapappersbomber på över 500 mg, 4ho-bomber är grymt små så är lite waste att slösa ocb
Citera
2010-11-26, 14:04
Medlem
Dolmantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Äsch, har svalt toapappersbomber på över 500 mg, 4ho-bomber är grymt små så är lite waste att slösa ocb

1337 !!!(klockslaget)

On topic så blir jag extremt, hmm, orolig i magen/kroppen när jag bombar. Det går ju såklart över när trippen startar, som sig bör men jag jämför med svampen som jag bara blir lite illamående(så ni inte tror att det är nervositet jag känner) på. Men bombning is teh shit!
Citera
2010-11-26, 14:38
Medlem
orly.yarlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slutatack
Alltså, metocin är alltså helt lagligt, så om jag skulle ha 100mg på mig skulle inte polisen ha rätt att göra något med mig?

Har tydligen ingen säkerhetsdosa till banken så jag måste ner på stan och betala eller något liknande genom banken där. Har dem rätt att kolla vad det är jag köper?

Nej men de kan eventuellt kontrollera vad det är eftersom pulver alltid ser lite suspekt ut.

Om du betalar på banken fyller du väl bara i en lapp med bankuppgifterna och ordernumret, i övrigt bryr de sig inte.
Citera
2010-11-26, 14:40
Medlem
orly.yarlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SarangHae
Några synliga dagen-efter-symptom?

Jag brukar må som vanligt dagen efter. Så länge du sover några timmar så försvinner tefatspupillerna också.
Citera
2010-11-26, 14:45
Medlem
Citat:
Några synliga dagen-efter-symptom?
Saker som jag och mina polare har märkt som kan förekomma är trötthet, huvudvärk, illamående, yrsel, törst och liknande.

Inte värre än en baksmälla men kan kännas snarlikt. Beror på vad du åt och hur du drack dagen innan tror jag.
Citera
2010-11-26, 14:53
Medlem
slutatacks avatar
Är det bäst att trippa på fastande mage?
Citera
2010-11-26, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av orly.yarly
Jag brukar må som vanligt dagen efter. Så länge du sover några timmar så försvinner tefatspupillerna också.

De försvinner efter ungefär 12 timmar annars.
Citera
2010-11-26, 15:35
Medlem
SarangHaes avatar
Tack för svaren. Nu till beslutet, är det en dum idé att ta en ganska normal dos trots att jag inte sovit på ett helt dygn (helt nykter)?
Citera
2010-11-26, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slutatack
Svälja papper låter ju itne så nice haha, men att sniffa ger ungefär lika bra effekt eller?

Fan vad sugen jag blir på att bara klicka på beställa knappen alltså.
Blir väl att beställa imorgon så får jag bevaka brevlådan varje dag när posten kommer kl 12.
Det måste väl stå nåt på kuvertet, typ Prismatic Research blabalbalbal osv...

Det smakar inte så mycket om pappret, liksom papper är ju inte känt för att smaka så mycket. Annars går det att lösa i vatten och dricka det, smakar lite värre (har en liten besk och metallisk smak) men det försvinner snart om du dricker något gott.

Jag har för mig att när jag beställde så kom det i ett helt vanligt kuvert med mitt namn på, helt utan avsändare. Svårt att få det mycket mer anonymt.
Citera
2010-11-26, 16:12
Medlem
slutatacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskfjäll
Det smakar inte så mycket om pappret, liksom papper är ju inte känt för att smaka så mycket. Annars går det att lösa i vatten och dricka det, smakar lite värre (har en liten besk och metallisk smak) men det försvinner snart om du dricker något gott.

Jag har för mig att när jag beställde så kom det i ett helt vanligt kuvert med mitt namn på, helt utan avsändare. Svårt att få det mycket mer anonymt.

Tack för svar, kan man trippa om man först testar att ta 5 mg bara för att se om man får allergisk reaktion för att en timme senare ta 25 mg? Eller har man utvecklat en tolerans?
Är det bäst att inta det på fastande mage?

Så bra då, ungefär hur lång tid tog det för dig att få det? Vet att det står på hemsidan men man vet ju aldrig.
Citera
2010-11-26, 16:44
Medlem
SarangHaes avatar
Citat:
Tack för svaren. Nu till beslutet, är det en dum idé att ta en ganska normal dos trots att jag inte sovit på ett helt dygn (helt nykter)?

Bump
Citera
2010-11-26, 17:08
Medlem
Asgarvars avatar
Citat:

Dum och dum vet jag inte, men själv skulle jag iaf ta en lur någon timme eller två innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in