[quote=aircap]
	Citat:

Ursprungligen postat av Skoen86

sätt i skivan "Meddle" och förbered er på en resa långt bortom allt ni någonsin varit förut.QUOTE]
Fint ska jag komma ihåg att lyssna på. Funderar starkt på att köra en "epic" resa nästa gång med musik från ex. Enya, Enigma och Vangelis. Nån som provat det? Skulle nog passa jävligt bra när man är ute i ex. skogen och utforskar 

Back to topic så har man dragit iväg en beställning för ett par dagar sedan. Hoppas det hinner fram tills fredag så man kan få sig lite fredagsmys 

Ironiskt nog så tänkte jag samma tanke till min nästa tripp faktiskt, det lär vara oehört mysigt! Speciellt Vangelis syntslingor tror jag kan passa sig rätt bra 

Men att förklara Pink Floyds storhet under en tripp är svår att göra, hade lyssnat mycket på dom innan en polar mer eller mindre tjatade och tvingade mig att köra Pink Floyd under nästa tripp, han sa att man inte har lyssnat på dom på "riktigt" innan man har trippat till dom, det var något jag skulle förstå när jag väl gjorde det 

Sagt och gjort så körde jag i "Meddle" vid nästa tripp och jag blev helt blown away kan man säga. Deras musik känns inte bara i psyket eller i OCV:ena och CEV:ena. Du känner bokstavligt talat musiken i kroppen och hur varje liten gittarplonk slår mot ryggrad/mage/lever/lunga/hjärta/ och masserar dig inuti. Jag trodde jag fattade deras storhet innan, men det är inte förrän efter min första tripp till "Meddle" som jag förstod vilka mästare dessa gamla herrar är med sina instrument, gudar minst sagt 

Så ja, nuförtiden är det jag som prackar på Pink Floyd på andra trippare haha. Do it!